جبهه هوای گرم و خشک شدید در یونان

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

جبهه هوای گرم و خشک شدید در یونان

۳,۷۵۹ بازديد ۰ ۰ ۱ نظر

جبهه هوای گرم و خشک شدید، سبب بروز چندین آتش سوزی جنگلی در مناطق مختلف یونان شد.

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، شدت آتش سوزی در مناطقی از یونان از قبیل آتن، پایتخت این کشور به حدی زیاد است که ابری سیاه آسمان شهر را فراگرفته است.

مسئولان شهری به علت این آتش سوزی‌های جنگلی در حومه یونان و دود غلیظ ناشی از آن به مردم هشدار داده اند و به آن‌ها دستور داده اند که در خانه بمانند.

کیفت هوا در آتن به شدت افت کرده است. وزش باد سبب گسترش دامنه این آتش سوزی‌ها شده است. تاکنون ده‌ها خانه در این حریق نابود شده است. تخلیه مناطق دیگری هم شروع شده است. بیش از دویست حریق جداگانه در مناطق مختلف یونان بروز کرده است و ادامه دارد.

عملیات اطفای حریق همچنان ادامه دارد. خوشبختانه این آتش سوزی جنگلی تاکنون تلفات انسانی نداشته است، اما با خسارت‌های گسترده مادی همراه بوده است.

روش های خشک کردن گوجه فرنگی

روش های مختلفی برای خشک کردن گوجه فرنگی وجود دارد. در بین روش های متعدد، سه روش بهترین هستند و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. می توانید گوجه فرنگی را با دستگاه خشک کن آشپزخانه، فر یا با کمک آفتاب خشک کنید.

قبل از توضیح هر روش، اقداماتی وجود دارد که باید قبل از خشک کردن گوجه ها (صرف نظر از روش استفاده) انجام دهید.

آماده کردن گوجه فرنگی ها برای خشک کردن

انواع مختلفی گوجه فرنگی در جهان موجود است. بعضی از آنها ممکن است به اندازه ی یک توپ کوچک و برخی دیگر به اندازه یک حبه انگور باشند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.