راهنمای کامل و دقیق مراحل ثبت یک برند در راه روشن

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

راهنمای کامل و دقیق مراحل ثبت یک برند در راه روشن

۳,۰۴۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

اداره کل ثبت شرکت ها با نام دیگر سازمان ثبت اسناد هم شناخته می شود. بعد از مدتی هم در حوزه بین الملل سازمان جهانی مالکیت معنوی برای حمایت از برند های بین المللی ایجاد شد. بعد از کامل کردن اطلاعاتی که در صفحه مرکز اصلی از شما خواسته شده است وارد صفحه سرمایه شخص حقوقی یاهمان شرکت می شوید . سپس برای تکمیل آن هر اطلاعاتی که نیاز است را در بخش تعیین شده وارد کنید. همه این موارد بدین معنی است که پیگیری حضوری این موضوع زمان و هزینه زیادی از شما خواهد گرفت. کلمات عام که یک موضوع کلی را نشان می دهند را نمی توان به عنوان برند ثبت کرد. در ایران چه برندهایی را می توان ثبت کرد؟ و از شما درخواست می کنن که یک اسم خاص در کنار اسم انتخابی اضافه کنید. برند مشابه نام های ثبت شده نباشد زیرا در اینصورت خطای تشابه به برند شما می خورد به عنوان مثال برند آلاله ثبت شده باشد و نام انتخابی شما لاله است در این تقاضا برند شما به دلیل تشابه رد می شود.

دقت کنید که حجم کارها در این اداره زیاد است و پرونده های بسیاری برای بررسی وجود دارد. پس از تسلیم اسناد و مدارک مزبور به مرجع ثبت شرکت ها و انجام بررسی های لازم و ثبت مراتب در دفتر مخصوص ثبت و دفتر دیگری که شماره ردیف و خلاصه شرکتنامه و اساسنامه در آن درج می شود ، خلاصه مفاد شرکتنامه باید ظرف یک ماه در روزنامه رسمی کشور و یک روزنامه کثیرالانتشار مرکز اصلی شرکت درج و منتشر شود. اگر پس از یک ماه هیچ اعتراضی وارد نشد به سرعت می توانید برای انتشار آگهی دوم اقدام کنید. یعنی هیچ شخص یا شرکت دیگری از آن نام برای برند خود (در طبقه ای که برند شما به ثبت می رسد) استفاده نکرده باشد. شما بدون پرداخت هیچ هزینه ای، تکرار می کنیم هیچ هزینه ای، می توانید استعلام برند جهانی خود را از کارشناسان و وکلای با تجربه ما بسپارید و در نهایت در صورت رضایت ادامه فرآیند کار را نیز با ما انجام دهید. حال کمی در خصوص نحوه استعلام برند جهانی با شما صحبت می کنیم. خوب تا اینجا ریز و درشت نکاتی که در خصوص استعلام برند تجاری باید بدانید را توضیح دادیم.

نکته ای که باید بدان توجه کنید این است که در این سامانه، برندهای در حال ثبت که هنور روند ثبت آن ها تکمیل نشده در نظر گرفته نمی شوند. علامات و کلماتی که با موازین شرعی و عرفی در مخالفت باشد قابل ثبت نمی باشد. از کلماتی که یک موضوع خاص را توصیف می کنند نمی توانید استفاده کنید. فراموش نکنید که برای کسب و کار شما این موضوع خیلی مهم خواهد بود. خوب البته این شوخی بود ولی زمانی باید برای اخذ کارت بازرگانی اقدام کنید که کسب و کار شما نیاز به تجارت یا همان واردات و صادرات کالا انجام می دهد. پس از این مدت باید برای تمدید برند خود اقدام کنید در غیر اینصورت دیگر مالک برند خود نخواهید بود. پس این کلمه یک کلمه منحصر به فرد به حساب نمی آید. پس نمی توان این کلمه رابه عنوان یک برند ثبت کرد. در زمینه مواد غذایی آنقدر اسم های مختلف ثبت شده است که پیدا کردن نامی که بتوان بدون دردسر در این زمینه ثبت کرد کار دشواری خواهد بود.

پس همین الان با مشاوران ایلیا تماس بگیرید و با مشاوره های رایگان ان ها خود و حرفه تان را با ویزگی های بی نظیر و شایسته شما اجرا کنید. برند ثبت شده شما برای ده سال اعتبار دارد و پس از آن باید مجددا آن را تمدید نمایید. برند پس از ثبت برند در راه روشن برای مدت مشخصی اعتبار دارد. هزینههایی مثل ثبت شرکت با توجه به نوع شرکت ثابت است البته در صورتی که تعداد اعضا و همچنین میزان سرمایه شرکت تغییر کند این عدد نیز متناسب با آن تغییر میکند. لازم به ذکر است، برند حقیقی و حقوقی از لحاظ اعتبار با هم تفاوتی ندارند و هر دو از یک میزان از اعتبار برخوردارند. اظهارنامه شرکت در دو نسخه . در سامانه ثبت شرکت نیاز است که فرم ها و اطلاعات درخواستی مربوطه تکمیل شود. 2. در بخش چپ صفحه به قسمت سامانه پذیرش تاسیس و ثبت تغییرات بروید. کلمات و واژه ها، عبارات ترکیبی از حرف، عدد، کلمه و رقم در کنار هم، تصاویر و علائم - نماد و آیکن که می توانند سیاه یا سفید باشند، همگی قابل ثبت هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.