شستشوی نما و نماشویی ساختمان در کیش

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

شستشوی نما و نماشویی ساختمان در کیش

۲,۶۵۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

در این روش از شستشوی نما و نماشویی ساختمان از مواد مصرفی با نام صنعتی سیلیس و نام بازاری ماسه بادی (SiO2) با اندازه دانه یا مش مناسب استفاده می شود که به همراه آب و دستگاه واترجت ۲۵۰ بار با فشار به سمت سطح مورد نظر پرتاب می شود و تمامی آلودگی های موجود بر روی سطح نما را از بین می برد. خدمات نماشویی شیشه به روش هایی که برای پاک کردن سطح بیرونی شیشه مورد استفاده قرار میگیرد گفته می شود. این روش را می توان راه حلی کارآمد و خیلی ارزان جهت زیباسازی ظاهر ساختمان به شمار آورد. گاهی نمک های موجود در ساختار آجر در اثر رسیدن رطوبت به آنها، به صورت رسوب بر روی سطح آجر نما ظاهر می شوند که اصطلاحا به آن شوره گفته می شود. هر یک از این عوامل باعث می شوند تا رنگ اصلی نمای ساختمان محو شده و بر ظاهر کلی ساختمان تاثیر می گذارند. با ثبت درخواست نماشویی در «خدمت از ما»، به شما لیست قیمت شستشوی نمای ساختمان را ارائه خواهیم داد.

نماشویی آجر (شست و شوی نمای آجری) به دو صورت قابل ارائه می باشد .استفاده از واتر بلاست با سیلیس ریز برای جرم زدایی و پاک کردن لایه های آن به صورت کامل .استفاده از سندبلاست خشک برای لایه برداری به اندازه چند میلیمتر برای برگرداندن نما به حالت اولیه. یا برای لایه برداری از سطوح آجری و زیباتر شدن نماهایی که دچار تیرگی شده اند ، یک روش خوب واتر بلاست است که با استفاده از آب و سیلیس صورت می گیرد. معمولا استفاده از سند بلاست برای شستشوی نمای سنگی کمتر پیشنهاد میگردد زیرا در صورت داشتن بند کشی احتمال از بین رفتن بندکشی مابین سنگها میشود . به این ترتیب حتی اگر بندکشی سنگ ها نیز از بین برود احتمال این که سنگ ها از نما جدا شده و سقوط کنند به صفر می رسد. از این رو برخی از افراد به استفاده کردن از خدمات نماشویی روی آوردهاند تا بتوانند نمای ساختمان خود را همانند روز اول زیبا و درخشان کنند. و بهترین کیفیت را تقدیم شما می کنند . خدمات نماشویی نماهای آجری را می توانید با بهترین کیفیت از تیم خدماتی نماشویی زرین دریافت نمایید. توسط خدمات نماشویی زرین قابل ارائه می باشد.

سرویس نماشویی در تهران از دیگر خدماتی است که توسط شرکت خدماتی نظافتی تهران رفت و روب در محله های غرب و شمال تهران ارائه می گردد. احتمالا واژه سندبلاست را در حوزه های صنعتی و مهندسی شنیده باشید اما مدتهاست که از این روش در حوزه نماشویی و شستشوی نما و پاکسازی سطوح شهری نیز استفاده می شود. در امر شست و شوی نمای ساختمان برای نماهای غیر شیشه ای و غیر گلس از واتر جت صنعتی و مواد شوینده و ساینده بهره گرفته می شود. واتر جت ابزار اصلی در تمیز کردن نمای ساختمان می باشد استفاده از این ابزار برای افزایش بار خروجی آب که در دستگاه تک فاز 120 الی 170 بار و در دستگاه سه فاز از 220 الی 300 بار می باشد مورد استفاده قرار می گیرد . قیمت نماشویی کامپوزیت در صورت استفاده از ابر و طی برای متراژ بالای 300 متر مربع 9 هزار تومان می باشد و در صورت نیاز به شستشو ابتدایی با واتر جت هزینه هر متر مربع کلی 12 هزار تومان می باشد . در خدمات شستشوی نما باید توجه نمود هر نما را با مواد مخصوص خود آن نما مورد شستشو قرار گیرد. تیم شرکت نماشویی تهران با بهره گیری از امکانات پیشرفته و روز دنیا توسط نیروی مجرب خود با استفاده از طناب و بدون داربست اقدام به شستشو و نظافت کردن نما و سطوح خارجی ساختمان های بلند و برج ها نموده است.

نماشویی در کیش

استفاده از داربست در نماشویی یا بنا بر نظر کارفرما استفاده از طناب. با توجه به طراحی و ابعاد ساختمان می توان از داربست استفاده کرد. یکی از مهمترین مواردی که در تعرفه و قیمت نماشویی موثر است؛ بحث سنگ مصرفی در نمای ساختمان می باشد، که متناسب با آن قیمت نماشویی ساختمان تعیین می شود. و نکته پایانی حساسیت نما می باشد، هرچه حساسیت نما بیشتر باشد نیازمند زمان بیشتری برای نماشویی می باشد برای مثال وجود ابزار آلات نورپردازی و امنیتی به دلیل زمان بر بودن عایق بندی هزینه عایق بندی به ارزش کل خدمات افزوده می گردد. به دلیل آلودگی زیست محیطی بیش از حد این شهر ها ، ساختمان ها به مرور زیبایی خود را از دست می دهند ، همین طور این آلودگی ها باعث به وجود آمدن باران اسیدی می شوند ، باران اسیدی خود موجب قرار گرفتن لایه ای از مواد خورنده و اسیدی رو نمای ساختمان می شود که اگر به آن رسیدگی نشود ، نما را زشت می کند و حتی به مرور زمان از بین می برد ، راهکار مقابله با این مشکل هم نماشویی است. و تنها با کمک طناب در کوتاه ترین زمان ممکن و با امنیت بالا نمای سنگی، سرامیکی را پیچ و رولپلاک نماید.

شستشوی نما و نماشویی ساختمان در کیش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.