دانلود رایگان نرم افزار pm

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

دانلود رایگان نرم افزار pm

۲,۵۹۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

مجموعه فعالیت ها و روش های منظم و دوره ای جهت بررسی وضعیت و به روز رسانی تجهیزات برای افزایش بهره وری و کاهش فرسایش تجهیزات ، سرویس نگهداری و تعمیر پیشگیرانه که همان معنی pm می باشد در صنعت به کار می رود. مجموعه سیستم های جامع مدیریت نگهداری و تعمیرات (نت بین) با توجه به گذشت یک دهه از عمر خود ، به کمک نیروهای متخصص و مجرب واحد نت در بخش طراحی و کارشناسان واحد تولید نرم افزار CMMS با قوی ترین تکنولوژی های روز به صورت موبایل اپلیکیشن و وب اپلیکیشن تولید و جهت صنایع مختلف بومی سازی شده و با محیط گرافیکی کاملا کاربر پسند و راحت رضایت کاربران را جلب کرده است. برای اجرای فرآیند نگهداری و تعمیر تجهیزات، نیاز به افراد متخصص می باشد، که بدانند کار تعمیرات و نگهداری به چه نحو انجام میشود. سامانه GIS نرم افزار نگهداری و تعمیرات نت بین، قادر به نمایش موقعیت مکانی تجهیزات است، بدین معنی که به کاربر این امکان را می دهد تا به سهولت به محل عارضه یا تعمیر دسترسی داشته باشد. کارشناس نگهداری و تعمیرات با انجام به موقع کارها، می تواند از توقف ماشین آلات جلوگیری کرده، باعث کاهش هزینههای اضافی، کاهش زیانهای احتمالی و در نتیجه افزایش بهرهوری گردد.

تسلط بر امور فنی ماشین آلات و تجهیزات: کارشناس نگهداری و تعمیرات باید در امور فنی تجهیزات کاملا مسلط باشد. به دلیل اینکه یک کارشناس با تعمیرات به موقع یک قطعه کوچک از هواپیما، هم میتواند پروازی مطمئن را تضمین کند و هم از ایجاد خسارتهای بزرگ ناشی از خرابی قطعه کوچک و ایجاد هزینه های زیاد جلوگیری کند. اگر مدیریت نگهداری و تعمیرات قبل از ایجاد خرابی بتواند آن را پیشبینی کند موفق خواهد بود. در سسیستم نگهداری و تعمیرات ساینا ساز و کار مفصلی برای کنترل دستور کارهای برنامه ریزی وجود دارد . از اجرای زمان بندی شده و اصولی فعالیت ها و عملیات تعریف شده جهت تعمیر و نگهداری قطعات، دستگاه ها و نیروی انسانی بکار گرفته شده در این پروسه اطمینان حاصل کنید و کنترل کیفی مراحل آن را رصد نمایید. در سیستم نگهداری و تعمیرات ساینا این امکان وجود دارد که در هر نوع تعمیر یا سرویس پیشگیرانه، لیست چک لیست های کنترل کیفی که باید در آن نوع تعمیر یا سرویس کنترل شود تعیین گردد. نام برد. بنابراین سازمانها با استخدام مدیر نگهداری و تعمیرات میتوانند به اهداف تعمیرات و نگهداری خود دست یابند.

https://pmworks.ir/دمو-نرم-افزار-نگهداری-و-تعمیرات/

سازمانها میتوانند با استخدام کارشناس نگهداری و تعمیرات، فرآیند تعمیر و نگهداری را به خوبی و به صورت موثر پیش ببرند. اما این چهار واژه در کسب و کار و زمانی که پای ماشینآلات با هزینههای هنگفت به میان میآید، بیش از پیش جلب توجه میکند. بسیاری از شرکتهای ارائه دهنده برنامههای CMMS و EAM ، تیمهای نت را هنگام آموزش اولیه و پیاده سازی نرم افزارهای CMMS و EAM در سازمان همراهی و راهنمایی میکنند؛ اما پشتیبانی شرکتهای برتر در فقط دوران پیادهسازی محدود نمیماند؛ و این پشتیبانی از طریق یک برنامه بلندمدت برای موفقیت در کلیت نگهداری و تعمیرات ادامه مییابد. لازم به ذکر می باشد که با استفاده از چرخه مدیریت کار، اکثر فعالیت های نگهداری و تعمیرات می تواند مدیریت شود. داشتن تاریخچه تجهیزات و دارایی ها می تواند برای مدیریت بسیار مفید باشد. در بسیاری از مواقع اطلاعات بسیار زیادی راجع به تجهیزات و فرایندهای نگهداشت در سیستمهای نرم افزاری که قبلا مورد استفاده قرار میگرفتهاند، حتی در نرم افزارهایی مانند اکسل و اکسس، گیر افتادهاند. شاخص رقابت پذیری در توسعه کسب و کار بر اساس آنچه که قبلا گفته شد، به کارگیری سیستم نگهداری و تعمیراتِ خاصِ یک سازمان، میتواند نقش بسیار زیادی را در کاهش قیمت تمام شده محصول نهایی ایفا نماید.

مزیت رقابتی؛ این هفته درادامه مطالب پیشین به تشریح و بررسی فهرستی از خصوصیات یک سیستم نگهداری و تعمیرات(نت) و جایگاه و نقش آن در بهبود شاخص رقابتی خواهیم پرداخت. برای آشنایی دقیق تر و بررسی کامل تر قابلیت های نرم افزار نگهداری تعمیرات، حتما به صفحه مربوط به نرم افزار نگهداری و تعمیرات مراجعه کنید. حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها هیولای وردپرس شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. مدیران نگهداری و تعمیرات باید بتوانند بودجه ای که برای این واحد در نظر گرفته می شود را به بهترین حالت ممکن بین مراکز اختصاص دهند. استفاده از نرم افزار نگهداری و تعمیرات ماشین آلات رایان پرسیس ،باعث افزایش عمر مفید ماشینآلات می شود . فایل لایسنس ، یک فایل متنی با فرمت خاص بوده که نرم افزار خریداری شده از آن جهت اعتبارسنجی و آماده سازی برنامه جهت کاربری استفاده می نماید. نگهداری و تعمیرات از مباحث تخصصی مهندسی صنایع می باشد. تا بتواند جدول زمانبندی تعمیرات را طراحی کند و بر فرآیند کار نظارت داشته باشد. من به عنوان مدیر انفورماتیک این شرکت باید عرض کنم این نرم افزار به صورت روان و مرتب کار می کند و تیم پشتیبانی خیلی خوبی با همکاران ما در ارتباط هستند و نیازی به remote زدن به server و بررسی های هر روزه برنامه نیست ، همچنین back up به صورت اتوماتیک و مرتب انجام می شود و ما از این بابت نگرانی نداریم. 

https://pmworks.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.