بهترین پاور بانک برای موبایل کدام است؟

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

بهترین پاور بانک برای موبایل کدام است؟

۲,۳۳۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

سوالی پر تکرار بهترین پاور بانک برای موبایل کدام است؟ پس از خرید گوشی موبایل و یا تبلت قطعا یکی از ملزومات مهمی که نیاز است همیشه همراهتان باشد پاور بانک مناسب با ظرفیت گوشی موبایل شماست، پس برای خرید بهترین پاور بانک برای موبایل باید به نکات مهمی توجه نمود که در ادامه توضیح خواهیم داد. پاور بانک ها سهم زیادی از فروش را در حوزه خرید لوازم جانبی موبایل در کشور و دنیا را به خود اختصاص داده اند اما باید به اصل بودن و اورجینال بودن پاور بانک ها دقت زیادی کرد، زیرا پاور بانک ارتباط مستقیم با باتری موبایل دارد و در صورتی که از پاور بانک تقلبی استفاده کنید یقینا باید منتظر مشکلات متعددی در باتری و حتی قطعات موبایل خود باشید.

برای خرید پاور بانک باید به چه نکاتی توجه کرد؟

جواب بهترین پاور بانک برای خرید کدام است، خیلی آسان است اما در عین حال مهم! پاور باید اورجینال باشد یعنی اگر شما قرار باشد 2 برابر بودجه مد نظرتان پاور بانک تهیه کنید حتما این کار را انجام دهید تا بهترین پاور بانک را خریداری کنید، تقلبی بودن شارژرهمراه موبایل قابل تشخیص است که در ادامه راه های تشخیص پاور بانک تقلبی را متوجه خواهیم شد.

راه های تشخیص پاور بانک اصلی از تقلبی

از فروشگاه معتبر خرید کنید

بهترین و آسان ترین راه برای شناخت اصالت پاور بانک خرید از فروشگاه معتبر است، قطعا فروشگاهی که چندین سال سابقه در زمینه فروش پاور بانک اورجینال دارد برای خرید پاور بانک مناسب تر است. فروشگاه معتبر معمولا پاور بانک های خودش را با گارانتی اصالت و سلامت به فروش می رساند تا مشتریان از خرید خود راضی باشند و با اعتماد و اطمینان خاطر خرید کنید، برای مثال فروشگاه اینترنتی ایمن خرید به آدرس https://imeenkharid.ir سالها در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل اورجینال فعالیت دارد و مرجع مناسبی برای خرید لوازم جانبی گوشی موبایل من جمله پاور بانک اورجینال است.

 بررسی کد امنیتی و شماره سریال پاور بانک در سایت سازنده

برندهای معروف و معتبر حوزه تولید پاور بانک در دنیا، راه حلی برای تشخیص اصل بودن محصول خود قرار داده اند که به وسیله آن می توان به راحتی از اصل بودن پاور بانک مطمئن شد و خریدی راحت داشت. بر روی جعبه پاور بانک ها شماره سریال و یا کد امنیتی قرار داده شده است که شما با مراجعه به وب سایت سازنده و درج آن شماره سریال متوجه اصلی بودن آن خواهید شد. پس از وارد کردن شماره سریال مندرج بر روی جعبه به شما اعلام میکند که آیا این شماره سریال و این مدل از برند در وب سایت شرکت سازنده ثبت شده است و مورد تایید آن است یا خیر. در صورتی که پیغامی با مضمون این محصول یافت نشد روبرو شدید به معنی تقلبی بودن آن پاور بانک است. البته بعضی از شرکت های تولید کننده پاور بانک تقلبی شماره سریال شرکت های دیگر را کپی می کنند و روی جعبه پاور بانک های خود میچسبانند، البته شرکت شیائومی xiaomi دست شرکت های سود جو را تا حد زیادی کوتاه کرده است، اگر شماره سریال یکبار استفاده شده باشد به شما پیغام تکراری بودن و استفاده شدن آن شماره سریال را نشان خواهد داد که در اینصورت باز هم میشود متوجه تقلبی بودن آن پاور بانک شد.

وزن پاور بانک

وزن در پاور بانک یکی از راه های تشخیص اصل بودن پاور بانک است، ظرفبت پاور بانک و وزن آن تناسب مشخصی دارند، هر چقدر ظرفیت پاور بانک شما بیشتر باشد طبیعتا وزن آن بیشتر است، برای مثال پاور بانک آکی مدل PB-XN10 با ظرفیت 10 هزار میلی آمپر در نسخه اورجینال دارای وزن حدود 200  گرم است، پس اگر پاور بانک 10 هزار 50 گرم کمتر بود می توان تشخیص داد که به احتمال زیاد نسخه اورجینال نیست.

مدت زمان شارژ شدن پاوربانک

مدت زمان شارژ شدن پاور بانک نسبت مستقیمی با ظرفیت آن دارد یعنی اگر شما پاور بانک 20000 هزار میلی آمپری خرید کنید نباید انتظار شارژ شدن سریع آن در 1 ساعت باشید! پاور بانک اورجینال 20000 میلی آمپر باید 20 هزار واحد را شارژ کند تا به طور کامل شارژ شود پس اگر خیلی سریع این اتفاق افتاد شما یقینا یک شارژر همراه تقلبی خرید کرده اید. سرعت شارژ شادن پاور بانک نباید خیلی کندتراز حالت استاندارد باشد و همینطور نباید خیلی سریعتر از حالت نرمال باشد.

خرید پاور بانک اورجینال را از فروشگاه های معتبر انجام دهید، شارژر همراه موبایل نیاز روزمره همه ما ست اگر در خرید آن دقت کافی را نداشته باشیم علاوه بر اینکه پول خود را هدر داده ایم به گوشی موبایل هم آسیب جدی وارد کرده ایم و گاهی اوقات فقط به مشکل موبایل ختم نخواهد شد و باعث آتش سوزی می شود. فروشگاه اینترنتی ایمن خرید با شماره تماس 02191302151 مرجع معتبر برای خرید لوازم جانبی موبایل من جمله پاور بانک است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.