قرار دادن سیمکارت در ردیاب و متصل کردن ردیاب به پورت فندکی ماشین

۲,۶۳۹ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

البته به این نکته توجه داشته باشید که همه ردیاب ها دارای منبع تغذیه داخلی هستند، اما باتری داخلی ردیاب های سیمی عمر کوتاهی دارد، پس باید حتما به یک منبع تغذیه خارجی متصل شوند. میکروفون های داخلی ردیاب کابل شارژ اندروید از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این مدل از انواع ردیاب شخصی در حقیقت کار کابل شارژ را هم انجام می دهد. البته نمی توان تنها خودرو را به عنوان طعمه اصلی سارقان دانست، بلکه وسایل و تجهیزات اضافی آن هم مزید بر علت می شود. با قرار گرفتن این موقعیتهای لحظهای در کنار هم شما میتوانید در اپلیکیشن ردیاب خودرو تاریخچه مسیر خودرو را در طول روز، هفته، ماه و … همیشه سارق به دنبال سرقت بی درد سر می گردد و به سراغ خودرو هایی می رود که فاقد سیستم ضد سرقت هستند، توصیه می کنم حتما هر دو وسیله را با هم استفاده کنید. استفاده از ردیاب شخصی بسیار ساده است و به سادگی می توان آن را هر کجا پنهان کرد.

از نمونه ویژگی های ردیاب های شخصی می توان به مواردی نظیر میکروفون داخلی، شنود، دکمه تماس اضطراری، قابلیت ضد آب بودن، قابلیت ضد ضربه بودن اشاره کرد. شما می توانید 3 گیرنده هشدار برای هر دستگاه داشته باشید. انواع ردیاب هایی که برای نصب برروی وسایل نقلیه در نظر گرفته می شوند، وابسته به نیاز شما دارای امکانات متنوعی هستند. انواع ردیاب خودرو نیز به 4 دسته اصلی تقسیم می شوند که در ادامه به بررسی آن ها و معرفی ویژگی هایشان خواهیم پرداخت. در ادامه نیز به تفکیک هر یک از دسته های معرفی شده را مورد بررسی قرار می دهیم. در قسمت بعدی بهترین ردیاب پراید را معرفی میکنیم تا برای تامین امنیت ماشین خود انتخاب درستی داشته باشید. درحال حاضر یکی از بهترین راه های تامین امنیت جانی و مالی افراد استفاده از انواع ردیاب هاست. با توجه به اهمیت تامین امنیت در دنیای امروز و رشد روش های سو استفاده از اموال، دارایی و جان افراد، ردیاب ها به عنوان بهترین تکنولوژی ممکن برای جلوگیری بروز سرقت و یا حوادث برای افراد خانواده ما هستند. بدین معنی که برای جلوگیری از خالی شدن باتری در بدترین زمان ممکن مجبورید مرتباً آنها را بررسی کنید. اما ردیابهای آفلاین از سیم کارت استفاده نمیکنند و برای آگاهی از اطلاعات باید حافظهی آنها را به کامپیوتر متصل کنید.

با قرار دادن سیمکارت در ردیاب و متصل کردن ردیاب به پورت فندکی ماشین، ردیاب شروع به کار می کند. همچنین علاوه بر استفاده از آنها برروی زمین و یا استفاده های هوایی ، از آنها در زیر آب و بر روی آب نیز استفاده می شود. قابل نصب روی هر وسیله نقلیه که دارای برق هستند. این دسته از ردیاب ها برای فعال سازی تنها نیاز به نصب یک سیمکارت دارند. این مدل از ردیاب های معمولا سایز کوچکی دارند تا به سادگی بتوان آن ها را حمل و یا پنهان سازی کرد. زمانی که ردیاب فندکی از پورت خودرو خارج شود پیامک اطلاع رسانی برای مالک ارسال می گردد. نکته ی جالب این است که شما می توانید برای خودروی خود یک محدوده مکانی مشخص کنید که اگر خودروی شما به سرقت رفت و از آن محدوده خارج شد سریعا به شما اطلاع داده می شود.در حقیقت این نرم افزارها به شما کمک می کنند که پس از به سرقت رفتن خودرو سریع تر آن را پیدا کنید، تنها کافیست نرم افزار و تمامی اطلاعات آن را در اختیار پلیس قرار دهید.اما به این نکته توجه کنید که به هنگام به سرقت رفتن خودرو هر چه سریع تر اطلاعات نرم افزار را در اختیار پلیس قرار دهید، زیرا : شانس اینکه خودروی شما سریعتر پیدا شود بیشتر خواهد بود.

برای ردیابی راحت تر خودرو با نرم افزار، سعی کنید ردیابی خریداری کنید که دارای نرم افزار فارسی می باشد. مسیریاب خودرو یک وسیله بسیار کوچک است که با هدف مشاهده موقعیت مکانی ماشین طراحی شده است و با نصب یک سیمکارت فعال می شود. قابل نصب بر روی موتورسیکلت را دارد . یعنی میشه اپلیکشن رو روی چند گوشی نصب کرد و یا چند ردیاب رو به یک آپلیکشین ؟ یکی از معضلاتی که زمان اتصال ردیاب و شنود خودرو برای اکثر افراد پیش می آید، سیم کشی و نصب ردیاب خودرو است. ردیاب هایی که برای استفاده های شخصی هستند و یا ردیاب هایی که برای انواع وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرند. ردیاب کابل شارژ اندروید شنود دار یکی دیگر از جی پی اس هایی است که می توانید برای مشاهده موقعیت مکانی افراد استفاده کنید. ردیاب مغناطیسی خودرو، یک از بهترین گزینه هایی است که می تواند این مشکل را حل کند. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.