ترفند های آموزشی و روش استفاده از امکانات اپل موزیک

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

ترفند های آموزشی و روش استفاده از امکانات اپل موزیک

۲,۱۸۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

ترفند های آموزشی و روش استفاده از امکانات اپل موزیک

در این مقاله آموزشی قصد داریم چند ترفند اپل موزیک را به شما آموزش دهیم که می تواند تجربه استفاده از سرویس استریم اپل موزیک را تغییر دهد.

با بیش از 60 میلیون آهنگ، سرویس پخش موسیقی اپل چیزی برای همه دارد. آیا از تمامی امکانات سرویس Apple Music استفاده کرده اید یا آن را راه اندازی کرده اید و موسیقی پخش کرده اید؟ در اینجا، ما 18 ترفند جالب را گردآوری کرده‌ایم که می‌توانند تجربه Apple Music شما را بهبود بخشند.

همه سرویس های پخش موسیقی، مانند Apple Music که در سال 2015 راه اندازی شد، در بین کاربران محبوب نبوده اند. به لطف بازاریابی مناسب اپل و میلیون ها کاربر iTunes، Apple Music به رقیب قدرتمندی برای سرویس پخش موسیقی محبوب Spotify بسیار سریعتر از آنچه فکر می کردیم تبدیل شده است و همچنین اگر در مورد تفاوت پلن family و individual نمیدانید میتوانید به این سایت مراجعه کنید.

ترفندهایی برای استفاده از اپل موزیک

اپل موزیک دارای مجموعه‌ای عظیم متشکل از ۶۰ میلیون موسیقی است. این اپلیکیشن پخش کننده موسیقی بطور پیش فرض روی دستگاه‌های آی او اسی قرار دارد و کاربران اندروید هم می‌توانند جداگانه آن را از طریق پلی استور گوگل دانلود کنند. کاربران کامپیوترهای شخصی هم می‌توانند از طریق iTunes در ویندوز یا اپلیکیشن Music در مک او اس کاتالینا به بعد به این سرویس دسترسی پیدا کنند. شما حتی می‌توانید هم اکنون روی یک کروم بوک هم به اپل موزیک دسترسی پیدا کنید و از ماه سپتامبر، نسخه تحت وب آن به صورت آزمایشی راه اندازی شده است.

برای استفاده از این سرویس در حالت عادی باید ۹.۹۹ دلار بپردازید، اما قیمت پلن خانوادگی آن ۱۴.۹۹ دلار است که تا ۶ نفر به وسیله سرویس iCloud پشتیبانی می‌کند. اپل موزیک مانند اسپاتیفای دارای حساب کاربری رایگان با پخش تبلیغات نیست، اما در ابتدا شما می‌توانید به صورت آزمایشی ۳ ماه از این سرویس استفاده کنید و سپس تصمیم به خرید اشتراک بگیرید.

ساز و کار اپل موزیک چگونه است؟

این روزها استفاده از این سرویس نسبت به گذشته بسیار آسان‌تر شده است. اگر از آیفون یا دستگاه مبتنی بر سیستم عامل مک استفاده می‌کنید، این اپلیکیشن به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است. اما اگر از جمله کاربران محصولات اندرویدی باشید، باید اپلیکیشن Apple Music را از فروشگاه نرم‌افزاری Play Store گوگل و یا وب سایت اپل دانلود کنید. اما روی کامپیوتر و محصولات مبتنی بر ویندوز، شما باید به نرم افزار iTunes اکتفا کنید.

به محض دانلود و نصب برنامه مربوطه، می‌توانید آن را باز کنید. در ابتدای امر، با چهار بخش جداگانه زیر روبرو خواهید شد:

  • کتابخانه یا Library
  • بخش For You
  • بخش Browse
  • بخش Radio

هر یک از قسمت‌های یاد شده، محتوای خاص خود را در اختیارتان می‌گذارند. روی نسخه آی او اس، یک تب Search برای جستجوی موزیک‌ها در قسمت پایینی نیز به چشم می‌خورد که روی نسخه اندروید، آیکون این گزینه در منوی بالایی نرم افزار قرار گرفته است. حالا به توضیح و معرفی بخش‌های یاد شده به صورت مستقل می‌پردازیم.

بخش Library

در این قسمت شما می‌توانید آثار خوانندگان و هنرمندانی که به آن‌‌ها علاقمند هستید را مشاهده کرده و از سوی دیگر، کتابخانه اختصاصی شما (شامل فایل‌های لوکال یا آ‌یتم‌های موجود روی iCloud Music) نیز در این قسمت گنجانده شده است.

بخش For You

در این قسمت شما می‌توانید به جستجوی آثار دلخواه خود بپردازید. الگوریتم اپل موزیک همچنین آهنگ‌هایی که آن ها را می‌پسندید را آنالیز کرده و به این ترتیب عناوین مشابه به آن‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهد.

بخش Browse

این قسمت جزئی دیگر برای پیدا کردن موزیک‌های جدید و مناسب سلیقه‌تان است. البته این بخش به صورت اختصاصی روی آثار تاپ ۱۰۰ یا موزیک‌های جدید تمرکز داشته و پلی لیست‌هایی را پیشنهاد می‌دهد که ممکن است با سلیقه شما هم‌خوانی نداشته باشد.

بخش Radio

این قسمت همان طور که از نامش پیداست، میزبان ایستگاه‌های رادیویی پر مخاطب و گزینه‌هایی است که می‌توانید ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته، محتوای آن‌ها را گوش دهید.

خلاصه

ببینید، در این مقاله با نحوه استفاده از برنامه Apple Music در آیفون و آیپد اپل آشنا شدیم. به یاد داشته باشید که برای پخش موسیقی در آیفون یا آیپد خود به استفاده از برنامه Apple Music محدود نمی شوید، می توانید از اپلیکیشن های دیگر نیز برای این منظور استفاده کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از اقلام و موارد شرح داده شده می توانید از طریق شماره پشتیبانی acountishop از آنها مشاوره بیشتر بخواهید.

خلاصه

ببینید، در این مقاله با نحوه استفاده از برنامه Apple Music در آیفون و آیپد اپل آشنا شدیم. به یاد داشته باشید که برای پخش موسیقی در آیفون یا آیپد خود به استفاده از برنامه Apple Music محدود نمی شوید، می توانید از اپلیکیشن های دیگر نیز برای این منظور استفاده کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از اقلام و موارد شرح داده شده می توانید از طریق شماره های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی تلفنی تماس گرفته و از آنها مشاوره بیشتر بخواهید.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.