چرا دختران جوان به مردان مسن علاقه دارند؟ ازدواج با پسران سن بالا

۱,۹۰۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
هر دختری حق دارد عشق واقعی و درواقع نیمه گمشده خود را پیدا کند و زندگی شاد و پر از موفقیت را برای خودش رقم بزند. در جامعه مدرن مردم از نگرانی در مورد مسائلی که درگذشته تابو شناخته می‌شد و دیگران از آن اجتناب می‌کردند، دست برداشته و زندگی متفاوتی را آغاز کرده‌اند. دختران جوان ترجیح می‌دهند که با مرد مسن ازدواج کرده و یا هر نوع رابطه‌ای با آن‌ها برقرار کنند. در این بخش از جوان ایرانی به بررسی علت تمایل دختران جوان به مردان مسن و معایب آن را مورد بررسی دقیق قرار می‌دهیم.

علت تمایل دختران جوان به مردان مسن
برای هر دختری دلایل بسیار متفاوتی وجود دارد که باعث می‌شود آن‌ها به مردانی با سنی بسیار بالاتر از خودشان علاقه‌مند شوند.
حتی دختران جوان ترجیح می‌دهند با مردانی با سن بالاتر بگذارند، آن‌ها حاضر به برقراری دیت با پسران جوان نیستند! در این بخش از جوان ایرانی به بررسی دلایل مهم آن می‌پردازیم.

استقلال مالی در افراد مسن
مردان مسن دارای خانه، ماشین و شغل مناسب هستند. درواقع آن‌ها ازنظر مالی مستقل‌تر به نظر می‌رسند.

سکس اولویت زنان نیست
باور کنید یا نه اما سکس اولویت زنان نیست. آن‌ها ترجیح می‌دهند به جای تماس فیزیکی، با فردی رابطه داشته باشند که آن‌ها را درک کرده تا بتوانند ارتباط ذهنی خوبی با او برقرار کنند. مردان سن بالا نیز در اوایل رابطه تمایلی به تماس فیزیکی ندارند.

درحالی‌که برخی از مردان جوان در همان ابتدا سعی دارند رابطه جنسی مستقیم برقرار کنند. این مورد باعث می‌شود که زنان به افراد مسن‌تر روی بیاورند‌. آن‌ها تصور می‌کنند که این‌گونه مردان به علایق دختران احترام می‌گذارند.

عدم تمایل به بچه دار شدن
معمولاً مردان مسن تمایلی به بچه دار شدن ندارند و یا اینکه در همان ابتدای رابطه بچه نمی‌خواهند. بنابراین برخی از دختران به این‌گونه مردان تمایل پیدا می‌کنند.

مشغله زیاد پسران جوان
اغلب پسران جوان پرمشغله هستند، آن‌ها در تلاشند تا مدرک تحصیلی خودشان را گرفته یا شغل مناسب خود را پیدا کنند تا مسیر زندگی‌شان را بیابند. درواقع به شدت درگیر فعالیت روی اهداف خود برای آینده هستند و مسئولیت‌هایی مانند بچه دار شدن و ازدواج را قبول نمی‌کنند.

احترام بیشتر به مردان مسن
مردان مسن در گروه‌های هم سن و سال خود بسیار موفق‌تر و مورداحترام بیشتری نسبت به مردان جوان قرار می‌گیرند. برخی از دختران جوان از این‌گونه رفتارهای دیگران نسبت به افراد سن بالا لذت می‌برند.

تحسین کردن دختران
مردان مسن معمولاً ویژگی‌های خوب مانند اعتماد به نفس و قابل‌اعتماد بودن را در زنان دیده و درواقع توانایی دارند که ویژگی‌های مثبت زنان را مورد تحسین قرار دهند.

صادق بودن
معمولاً یک مرد مسن هیچ برنامه پنهانی ندارد که از پارتنر و یا همسر خود پنهان کند. آن‌ها در هر موضوعی حقیقت آن را بیان می‌کنند.

تجربیات زیاد
برخی از دختران ترجیح می‌دهند که با فردی رابطه داشته باشند که تجربه زیادی در زندگی داشته باشد. معمولاً مردان مسن تجربه‌های بسیار زیادی دارند.

ارزش وقت گذاشتن بیشتر
دختران جوان احساس می‌کنند که یک فرد مسن ارزش وقت گذاشتن را دارد، زیرا معتقدند هرچه سن افراد بالاتر رود، هدفش از رابطه مشخص‌شده و می‌داند که چه نیازهایی دارد.

احترام به تفکرات دختران
معمولاً هنگامی‌که مردان مسن با دختران جوان روبرو می‌شوند، سعی می‌کنند به ذهنیت آن‌ها احترام بگذارند. درواقع مردان سن بالا به تفکرات دختران بیشتر اهمیت می‌دهند تا بدن آن‌ها، درنتیجه دختران ممکن است از رابطه با پیرمردها یا افرادی که چندین سال سنشان از خودشان بیشتر است، بسیار شاد شوند.

آمادگی بیشتر مردان مسن
طی تحقیقات انجام‌شده توسط مجله جوان ایرانی، مردان مسن برای هر نوع سختی و استرسی آماده هستند. آن‌ها برخلاف مردان جوان می‌توانند از پسِ هر مشکلی برآیند.

ایجاد ثبات بیشتر در خانواده
مردان مسن این فرصت را به دختران جوان می‌دهند که مراقب خودشان باشند. درواقع آن‌ها برای خانواده، ثبات خوبی ایجاد می‌کنند.

درک بیشتر خانم‌ها
مردان مسن‌تر با روحیات خانم‌ها بیشتر آشنا بوده و روانشناسی زنان را بهتر درک می‌کنند. دیگر لازم نیست به آن‌ها بگویید که چه‌کاری انجام دهند، بلکه آن‌ها خودشان می‌دانند که نیازهای زنان چیست.

بی‌اهمیتی به نظرات دیگران
دختران جوان معمولاً اهمیتی به نظرات دیگران نمی‌دهند و هدفشان این است که در خانواده خود احساس خوشبختی کنند. بنابراین اگر این احساس را با مردان مسن بدست بیاورند، در رابطه خوبی با آن‌ها قرار خواهند گرفت.

گذاشتن وقت بیشتر توسط مردان مسن
معمولاً مردان مسن برای پارتنر و یا همسرشان وقت بیشتری می‌گذارند‌. هدف آن‌ها در زندگی مشخص است و می‌دانند که چه ویژگی‌های شخصیتی دارند. از انتخاب‌های خود بسیار راضی هستند و در زندگی کمتر به ناامنی‌ها دچار می‌شوند. همان‌طور که می‌دانید احساس ناامنی و بی‌اعتمادی، به زندگی و روابط لطمه بسیار زیادی وارد می‌کند.

شفافیت مردان مسن
معمولاً مردان مسن در مورد احساساتشان با شما بسیار صاف و صادق هستند‌. آن‌ها خیلی واضح به شما می‌گویند که تمایل دارند در مورد چه موضوعاتی صحبت کنند. همچنین به هر کاری علاقه‌مند باشند، خیلی شفاف به شما بیان می‌کنند.

تجربیات زیاد مردان سن بالا
احتمالاً مردان مسن قبلاً در رابطه‌های بد بسیار زیادی قرارگرفته‌اند، درنتیجه خوب می‌دانند در هر مرحله از زندگی باید چه کارهایی را انجام دهند.

ساده گرفتن دختران
هرچند ممکن است رابطه زنان جوان با مردان مسن مورد قضاوت، تنفر و تمسخر دیگران قرار بگیرد، اما این مورد برای دختران جوان بسیار طبیعی است و هیچ ایرادی در آن نمی‌بینند.

احساس مسئولیت در مردان مسن
از آنجایی که احساس مسئولیت در مردان جوان بسیار کم شده، درنتیجه دخترها ترجیح می‌دهند که با مردان مسن در ارتباط باشند. مردان سن بالا احساس مسئولیت بیشتری کرده، حتی برخی از این مردان هزینه‌های معیشت خانواده را تمام و کمال پرداخت می‌کنند. خشونت پسران جوان را ندارند و با دختران با مهر و محبت بسیار زیادی رفتار می‌کنند.

سخت‌گیری‌های خانواده
برخی از خانواده‌ها برای ازدواج فرزندانشان شرایط سختی را پیش پای آن‌ها می‌گذارند. این شرایط غیر ارزشی برای خواستگاران، باعث می‌شود که دختران جوان به مردان مسن روی بیاورند. کم کم سن آن‌ها بالا می‌رود و دچار کمبود محبت می‌شوند.

پر کردن تنهایی خود
همان‌طور که مشاهده می‌کنید طلاق در دختران و پسران بسیار بالا رفته و برخی از دختران معمولاً بالای ۳۰سال فرصت زندگی خوب را از دست داده و درنتیجه به هر فردی که مهر و محبت کافی داشته باشد و هزینه‌های زندگی آن‌ها را تقبل کند در ارتباط قرار می‌گیرد. بنابراین حتی اگر این فرد با سن بالا باشد، برای دختران هیچ اهمیتی ندارد.

طلاق جوانان اطراف
از آنجایی که برخی از دختران جوان شاهد شکست در زندگی و طلاق شده‌اند، درنتیجه آن‌ها ترجیح می‌دهند که به هر طریق مانده ازدواج امن‌تری داشته باشند. به همین دلیل ازدواج با مردان مسن اولین گزینه است که به ذهن دخترها می‌رسد. آن‌ها می‌دانند که اگر با پسران جوان ازدواج کنند، باید حداقل بخشی از مخارج زندگی را تأمین کنند. بنابراین با مردان مسن ازدواج می‌کنند که آن‌ها تمام خرج خانواده را نیز متقبل شود.

قدردانی مردان مسن
از آنجایی که مردان مسن نسبت به جوانان تجربه بسیار بیشتری دارند، درنتیجه زمان و وقت بیشتری را با خانواده می‌گذرانند‌. آن‌ها قدر همسر خود را دارند و بیشتر به آن‌ها اهمیت می‌دهند. بنابراین بسیاری از دختران تمایل به زندگی با این‌گونه مردان دارند.



معایب رابطه با مردان مسن چیست؟
ازدواج و یا هر نوع رابطه‌ای با مردان مسن معایبی نیز دارد که در ادامه این بخش از جوان ایرانی مورد بررسی قرار می‌دهیم.

نداشتن تفاهم جنسی
به دلیل اینکه مردان میان‌سال و یا پیرمرد دارای میل جنسی کمتری نسبت به دختران جوان هستند، بنابراین آن‌ها ممکن است در رابطه جنسی به مشکلات زیادی برخورد کنند.

کاهش عزت‌نفس
در برخی از شرایط به دلیل این‌که مردان مسن کنترل زندگی را به دست گرفته و برای تمامی مسائل آن تصمیم می‌گیرند، حتی از طرف دختران جوان نیز صحبت می‌کنند، ممکن است عزت‌نفس این‌گونه دختران جوان کاهش پیدا کند.

تفاوت لذت‌ها و علایق
از آنجایی که دختران جوان نسبت به مردان مسن از دوجهان بینی مختلفی برخوردار هستند، درنتیجه گرایش‌های متفاوتی نسبت به زندگی دارند. اکثر اوقات آن‌ها نمی‌توانند با مردان مسن لذت مشترکی داشته باشند. متأسفانه هیجان‌های دختران جوان برای مردان مسن هیچ معنا و مفهوم خاصی ندارد!



سخن پایانی
همان‌طور که مشاهده کردید عشق، عاشقی و دوست داشتن همدیگر سن و سال نمی‌شناسد. نمونه‌های زیادی از زوج‌های مختلف را می‌توان مشاهده کرد که درعین‌حال که تفاوت سنی دارند اما زندگی شاد و خوبی دارند. در این بخش از جوان ایرانی علت تمایل دختران جوان به مردان مسن را بررسی کردیم. معمولاً زنان و دختران به جای سرزنش بر روی اختلافات سنی، وقت خود را صرف لذت بردن و ابراز عشق واقعی به یکدیگر می‌کنند.
https://irjavan.com/%d8%b9%d9%84%d8%aa-%d8%aa%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%af%d8%ae%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%b3%d9%86/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.