سه دروغ طراحی تابلو مغازهs بگو

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

سه دروغ طراحی تابلو مغازهs بگو

۲,۴۲۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

• متریال مورد نیاز جهت ساخت این روش تبلیغاتی دارای کیفیت بالایی می باشد و به همین دلیل در مقابل شرایط متنوع محیطی و تابش آفتاب بسیار مقاوم می باشد و شکل ظاهری آن دچار هیچ گونه تغییری نخواهد شد. این روش تبلیغاتی نیز یکی از کاربردی ترین روش ها برای تبلیغات کالاها و خدمات محسوب می شود. در تغییر نوع لبه، پانچ شدن پلکسی و همینطور استفاده دوبل از پلکسی در قیمت تابلو نیز تغییر ایجاد می شود. در این نوع تابلو می توان زیر حروف یک نور اضافه هم قرار داد تا باعث بهتر دیده شدن و جذاب تر شدن تابلو می شود. گاهی تابلوی بزرگتر ممکن است به عکس باعث دیده نشدن شما بشود. البته برخی تابلوهای ساده و کوچک درون فروشگاهها برای تبلیغ بیشتر و شناخت بهتر مشتریان از فروشگاه نصب میشود اما مهمترین تابلو آن تابلویی است که خارج از فروشگاه و روی سردر آن نصب شده و هرچه فروشگاه بزرگتر باشد بهتر است یک تابلوی بزرگ بیرون آن وجود داشته باشد تا افراد از فاصله دور هم بتوانند آن تابلو را بخوانند و تشخیص دهند که به چه فروشگاهی نزدیک میشوند و مردم میتوانند از طریق تابلوهای خوانا راحتتر مغازه موردنظر خود را پیدا کنند.


این تابلو از تابلوهای مدرنیته است که به دلیل حالت نمایشی و اجرای انیمیشنی حروف و تصاویر تبلیغاتی می تواند از دورترین فاصله بر چشم رهگذران تابیده و جلب توجه نماید و قطعاً می تواند برای شما یک تبلیغ زنده محسوب شود و یک ارتباط قوی بین کلمات و تصاویر تبلیغ شده و مشتریان فراهم سازد . برای نور پردازی حروف استیل همچون حروف چنلیوم از اس ام دس استفاده می شود با این تفاوت که در چنلیوم پرتاب نور به سمت جلو و روبه رو است اما در استیل نور بر روی پس زمینه و زیره کار پخش می شود. سرحالتر شدم و روی نقشه محل دقیق سد را پیدا کردم، بسته به سرعت و مهارت راننده، نیم ساعت تا 40 دقیقهای فاصله بود از جایی که من بودم تا محل احداث پنجمین سد بزرگ کشور اما خب، برای شروع دوست داشتم از آشناییها استفاده کنم و با دوستانم در سازمان منابع طبیعی استان کهگیلویهوبویراحمد و اداره منابع طبیعی گچساران هماهنگ شدم. این تابلو های تبلیغاتی مدرن نمایشگرهای دیجیتالی هستند که قطعات تشکیل دهنده آنها ماژول ها ، برد کنترل ، منبع تغذیه و قاب می باشد. برای اجرای تابلوهای برجسته روان به علت استفاده از ماژول های ال ای دی نیاز به استفاده از ولتاژ بالا نیست .


این نوع تابلو همچون تابلو ال ای دی بر اساس ماژول پیاده سازی شده و قادر به نمایش تصاویر و کلیپ های کوتاه مدت مرتبط با کالاها، خدمات یا اطلاع رسانی های جمعی می باشد. این تابلوها با چراغ های کوچک LED ساخته می شوند و هر طرحی روی را میتوان بر روی آنها اجرا کرد و تنوع رنگ زیادی را دارا هستند. تابلو نئون پلاستیکی بر مبنای حروف برجسته طرح ریزی می شود با این تفاوت که برای ساخت حروف برجسته از لبه چلنیوم استفاده نمی شود بلکه حروف توسط پلاستیک ساخته می شود و می توان از هر متریالی برای زیرسازی حروف استفاده کرد . در این نوع از تابلو سازی می توان از ۲ تا ۸ مدل رقص نور روی ال ای دی ها نصب کرد. متحرک بودن متن نمایشی باعث جذابیت بصری و در نتیجه جذب بیشتر مشتری از طریق ساخت و نصب تابلو ال ای دی می گردد. تابلو ال ای دی قابلیت اجرا در تمام رنگهای دلخواه شما را دارد.


شما می توانید با اجاره تلویزیون شهری یا خرید تلویزیون شهری کلیپ هایی در خصوص نوع کالا یا خدماتی که ارائه می دهید بسازید و با کسب مجوزهای لازم در مناطق پرپازدید به معرض نمایش درآورید. در راستای این نوع از تابلو سازی می توان هر طرح و نوشته ای را به تعداد نامحدود با افکت های زیبای گرافیکی به نمایش گذاشت. در طراحی تابلو مغازه به شیوه مینیمال، پشت زمینه تابلو نیز ساده و با طرح های کیوبیک و تناسبات مربعی ساخته می شود. تابلوسازی به شیوه ترمووود یک سبک کلاسیک و مدرنیته می باشد. رعایت اصول مبتنی بر هزینه های به صرفه ی اقتصادی و بهره وری انرژی با توجه به کیفیت و نمای بصری منحصر به فرد یک تابلو از نکاتی است که تابلوسازی طاهر به آن توجه می دارد . برای نورپردازی تابلو های چلنیوم از لامپ های LED وSMD استفاده می شود که علاوه بر زیبایی و چشم نوازی بسیار زیاد در شب، از مصرف کمتری هم برخوردار می باشند.ساخت تابلو استیل طلایی    رنگ زرد، مخصوصاً اگر خیلی روشن باشد یا در اتاق غذاخوری بیش از حد استفاده شود، می تواند بسیار آزاردهنده باشد. تابلوها راه بسیار خوبی برای اطلاع رسانی در مورد کسب و کار شما هستند، از تابلوهای تبلیغاتی گرفته تا منوها، انواع مختلفی از تابلوها وجود دارد که میتوانید آنها را بسازید و لوگوی خود را روی آنها چاپ کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.