آموزش عوض کردن ایمیل و رمز در اکانت اسپاتیفای

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

آموزش عوض کردن ایمیل و رمز در اکانت اسپاتیفای

۱,۸۱۹ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

امروز می خواهیم نحوه تغییر آدرس ایمیل و رمز عبور Spotify را به شما آموزش دهیم. حتما برای شما پیش آمده است که می خواهید رمز عبور یا ایمیلی را که قبلاً در Spotify استفاده می کردید تغییر دهید. اما چگونه این کار انجام می شود؟
با ما همراه باشید، ما شما را گام به گام در مورد نحوه تغییر رمز عبور و آدرس ایمیل Spotify راهنمایی می کنیم.

نحوه تغییر آدرس ایمیل و رمز عبور Spotify

در این بخش ابتدا می خواهیم نحوه تغییر ایمیل و در اخر نحوه تغییر رمز عبور در Spotify را توضیح دهیم.

عوض کردن ایمیل در اسپاتیفای

برای تغییر ایمیل Spotify باید مراحل زیر را طی کنید:
ابتدا از طریق مرورگر گوگل یا فایرفاکس به وب سایت Spotify مراجعه کرده و در قسمت Login وارد پنل کاربری شوید.
پس از ورود به سیستم مطابق تصویر زیر از قسمت Profile روی گزینه ثبت کلیک کنید.
حال از نوار کناری قسمت حساب به نام Account Overview روی گزینه Edit Profile کلیک می کنیم.
پس از ورود به صفحه ویرایش پروفایل، اطلاعاتی به شما نمایش داده می شود که می توانید آدرس ایمیل خود را در گزینه Email تغییر دهید و در قسمت Password باید رمز عبور فعلی را وارد کنید و در نهایت پس از آن با ایجاد تغییر، گزینه Save Profile را کلیک کنید.

در اینجا یک آموزش در مورد نحوه تغییر ایمیل خود در Spotify آورده شده است.

نحوه تغییر رمز عبور Spotify

اما برای تغییر رمز عبور در Spotify کافیست مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:
یک بار دیگر از طریق مرورگر گوگل یا فایرفاکس وارد سایت اسپاتیفای شوید و از قسمت لاگین وارد حساب کاربری خود شوید.
دوباره از قسمت Profile روی گزینه Account کلیک کنید و از نوار کناری حساب پروفایل به نام Account Summary گزینه Change Password را انتخاب کنید.

پس از کلیک صفحه ای به نام Change your password برای شما ظاهر می شود. در اینجا، روی قسمت Current Password کلیک کنید و رمز عبور فعلی Spotify خود را وارد کنید. سپس در قسمت New Password کلیک کرده و رمز جدید خود را تایپ کنید و در قسمت Repeat New Password باید همان رمز جدید را تایپ کرده و در نهایت بر روی گزینه Set New Password کلیک کنید.

پس از اعمال تغییرات، اسپاتیفای مطابق تصویر زیر پیغام رمز عبور شما با موفقیت تغییر کرده است را نمایش می دهد و با مشاهده این پیام تغییرات شما با موفقیت اعمال شده است.

چگونه رمز عبور خود را بازنشانی کنیم

ما به پایان آموزش تغییر ایمیل و رمز عبور در اسپاتیفای رسیدیم، اما گاهی اوقات رمز عبور خود را فراموش می کنید و مجبور می شوید رمز عبور جدیدی انتخاب کنید که کافی است:

پس از مراجعه به سایت Spotify و کلیک بر روی گزینه Sign In، پس از باز شدن صفحه ورود، بر روی Forgot Password زیر قسمت رمز عبور کلیک کنید.

پس از مشاهده صفحه Reset Password، روی قسمت Email یا Username کلیک کنید و نام کاربری یا آدرس ایمیل مرتبط با حساب کاربری خود را وارد کنید و "Captcha" را تایید کنید و سپس در قسمت Under captcha بر روی گزینه Submit کلیک کنید.

حساب ایمیل خود را باز کنید، ایمیلی که توسط Spotify برای شما ارسال شده است را باز کنید و روی پیوند بازنشانی رمز عبور کلیک کنید.

پس از کلیک بر روی لینک به صفحه بازنشانی رمز عبور هدایت می شوید و در این صفحه بر روی New password کلیک کرده و یک رمز عبور جدید برای حساب کاربری خود وارد کنید. باید در قسمت Repeat new password دوباره همان رمز را وارد کنید و در پایان کار پس از تایید کپچا بر روی گزینه Submit کلیک کنید.

در نهایت، یک پیام رمز به روز رسانی را روی صفحه نمایش خود مشاهده خواهید کرد که تایید می کند رمز عبور جدید شما با موفقیت در حساب شما اعمال شده است.

نتیجه گیری نهایی

شما دوستان گرامی برای اطلاعات بیشتر و همچنین خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای باید به یکی از فروشگاه های خرید اکانت مانند اکانتی شاپ http://accountishop.ir/ مراجعه نمایید.

دوستان به پایان آموزش تغییر ایمیل و رمز عبور در اسپاتیفای رسیدیم. ما سعی کرده ایم مهم ترین نکات مربوط به این آموزش را به شما ارائه دهیم، اگر باز هم سوالی داشتید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

در این گزارش با نحوه تغییر ایمیل و رمز عبور حساب کاربری Spotify آشنا می شوید. این روش ساده به شما کمک می کند تا دوباره از برنامه استفاده کنید. پس از از دست دادن رمز عبور Spotify، همه یا برخی از ویژگی های برنامه غیرفعال می شوند. ویژگی وب سایت Spotify به شما کمک می کند تا این برنامه را بازیابی و استفاده مجدد کنید.

هر فرد موسیقی مورد علاقه خود را در صفحات مختلف Spotify ذخیره می کند و کتابخانه شخصی خود را دارد. اگر به هر دلیلی رمز کاربری اسپاتیفای خود را فراموش کردید یا حساب کاربری شما به خطر افتاد، از امکانات عالی این برنامه غافل خواهید شد! تغییر رمز عبور Spotify برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز انجام می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.