پرواز از تهران به دبی چقدر طول می کشد؟

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

پرواز از تهران به دبی چقدر طول می کشد؟

۱,۸۶۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

دبی که به عروس خاورمیانه معروف است یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال گذشته دستخوش تغییرات زیادی شده است. این تغییر باعث شده است که دبی سالانه پذیرای میلیون ها مسافر از سراسر جهان باشد با بازدید از دبی، سازه های خارق العاده ای مانند برج خلیفه، سواحل زیبا و صحرای بکر را خواهید دید که در هیچ کجای دنیا نخواهید دید. نکات مهمی که قبل از سفر به دبی باید در نظر بگیرید یکی از مهم ترین نکاتی که باید بدانید، در زیر سعی می کنیم به تفصیل به آن ها بپردازیم.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

توجه به آب و هوا یکی از نکات مهم قبل از سفر به دبی است; این شهر در زیر خط استوا قرار دارد و میزان بارندگی سالانه آن بسیار کم است. بنابراین هوای این شهر بیشتر گرم و خشک است و برای کسانی که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنند این هوا آزاردهنده است و رطوبت زیاد باعث تعریق مداوم می شود. بنابراین در اواسط بهار و تابستان هوا فوق العاده گرم و غیرقابل تحمل خواهد بود و میانگین دما در حدود 48 درجه سانتیگراد است.

بهترین زمان برای سفر به دبی از نوامبر تا فوریه، از نوامبر تا پایان بهمن ماه است، دمای هوا در این ماه ها بین 20 تا 27 درجه سانتی گراد است و همچنین می توانید در سواحل زیبا و جذاب دبی شنا کنید.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

پرواز از تهران به دبی چقدر طول می کشد؟

نکته مهم دیگر قبل از سفر به دبی دانستن مدت زمان پرواز است. پرواز تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.

بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد که رزرو آنها قبل از سفر به دبی نکته مهمی است. این شهر مدرن تعدادی از بهترین هتل های جهان را برای اقامت مسافران دارد و در زیر لوکس ترین هتل های این شهر را معرفی می کنیم.


هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا در لیست هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند تلویزیون ماهواره ای، صرافی، باشگاه ورزشی و یک رستوران عالی با غذاهای بین المللی می باشد. هتل جمیرا خدمات شاتل رایگان به دبی مال، مرکز شهر دبی و غیره ارائه می دهد.

آدرس: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات


هتل رافلز

هتل لاکچری رافلز یک هتل 5 ستاره با 252 اتاق است و مرکز خرید وافی دبی در نزدیکی این هتل قرار دارد و تا فرودگاه دبی 15 دقیقه فاصله دارد. هتل رافلز دارای امکاناتی نظیر: سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی رژیم غذایی ویژه، نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP می باشد.

آدرس: بر دبی، خیابان شیخ رشید، مرکز خرید وافی


هتل آیو دبی

هتل تاج یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی است که در مرکز دیره واقع شده است. این هتل دارای 296 اتاق است که هر کدام چشم اندازی زیبا از شهر دارند. هتل تاج رستوران های متنوعی با غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی دارد.

آدرس: دبی، مرکز شهر برج خلیفه


هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا چشم اندازی بی نظیر به خلیج فارس دارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و از امکانات آن می توان به 9 رستوران با انواع غذاهای بین المللی اشاره کرد.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی


هتل پارک هت دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره شهر مدرن و منحصر به فرد دبی است که دارای 225 اتاق است و تا فرودگاه بین المللی دبی 2 کیلومتر و با ماشین تا مرکز خرید دبی مال و برج خلیفه 15 دقیقه و تا ساحل دبی حدود 30 دقیقه فاصله دارد. با ماشین. همچنین امکاناتی که در این هتل در اختیار مسافران قرار می گیرد، تجربه ای عالی از سفر به دبی را برای شما به ارمغان می آورد.

آدرس: باشگاه قایق بادبانی و گلف دبی


هتل مانا سالم

هتل مینا السلام یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد این هتل دارای 292 اتاق با چشم انداز دریا و خلیج می باشد. بدین ترتیب چشم اندازهای آب شهر کویری دبی تضادی جالب و منحصر به فرد ایجاد می کند. اتاق های مخصوص معلولین و سالمندان نیز در نظر گرفته شده است.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی


نتیجه

در این مقاله سعی کردیم قبل از رفتن به دبی تمامی موارد مهم را برای لذت بردن از یک سفر فراموش نشدنی توضیح دهیم. اگر برای مدت اقامت خود در دبی به خودرو نیاز دارید می توانید از خدمات شرکت معروف و محبوب اجاره خودرو سعادت رنت استفاده کنید. استفاده از خدمات اجاره خودرو در دبی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.