مشاوره کنکور سراسری

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

مشاوره کنکور سراسری

۲,۰۰۰ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


نحوه استفاده از منابع کنکور سراسری، وسایل کمک آموزشی و نمرات خوب آزمون های ریاضی، تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان برای موفقیت در کنکور سراسری و دستیابی به اهداف بلند مدت برای آینده ای بهتر را بیاموزید. ضروری. آزمون ورودی برنامه ریزی و تست سخنرانی در کنکور سراسری، روش صحیح مطالعه دروس برای موفقیت در کنکور سراسری، استفاده از تعطیلات نوروزی یا عید برای مطالعه دروس تاخیری، به طور خلاصه با ما مشورت کنید مدیریت و کنترل زمان در کنکور سراسری و در نهایت کنکور سراسری. هرگز نمی توان برای همه یک نسخه تهیه کرد و همه می دانیم که برنامه ریزی برای هر فرد به صورت جداگانه و با توجه به توانایی و زمان اختصاص داده شده برای مطالعه در یک روز متفاوت است، اما برنامه ریزی نکاتی در این زمینه وجود دارد که باید رعایت شود. . این اصول دستیابی به موفقیت را آسان می کند.

مقدمه ای بر تست های ریاضی

در بین گروه های مختلف تحصیلی، گروه آزمایشی علوم ریاضی یکی از رشته هایی است که بسیاری از افرادی که تمایل به ادامه تحصیل در رشته های فنی و مهندسی دارند، آن را انتخاب و قصد ادامه تحصیل دارند و عموما جزو باهوش ترین و با استعدادترین دانش آموزان هستند. . داشتن و لذت بردن از کلاس های کامپیوتر. در واقع این گروه سومین گروه پرجمعیت در کل مسابقات است و بسیاری از متخصصان فنی، مهندسی و پایه در این گروه قرار دارند و متاسفانه به دلیل بازار مشاغلی که در سال های اخیر در علوم پایه، داوطلبان تمایلی به شرکت در این آزمون ندارند، کاهش یافته است، اما همچنان جزو پرطرفدارترین گروه های آزمایشی در بین داوطلبان است.

مشاوره آزمون ورودی آزمایشی

یکی از پرطرفدارترین گروه های عملی در بین داوطلبان، گروه تمرینی است زیرا بازار کار همچنان در اکثر رشته ها وجود دارد و با وجود افت عمومی در چندین رشته، همچنان رشته های عملی به ویژه رشته های سطح وجود دارد. در کل بازار کار خوبی دارند و افراد زیادی هستند که در رشته های پزشکی شرکت می کنند و برای ادامه تحصیل در کنکور شرکت می کنند و فارغ التحصیلان رشته های دیگر نیز تمایل به پذیرش دارند. تست تحصیلات خود را در این رشته و در رشته های پرطرفدار پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی ادامه می دهند.

مشاوره دهلیزی انسان

اکثر افرادی که در رشته علوم انسانی تحصیل می کنند به مسائل مفهومی و نظری علاقه مند هستند و می خواهند در رشته های پرطرفداری مانند روانشناسی، حقوق یا حسابداری ادامه تحصیل دهند. اما با توجه به بازار کار این رشته در چند سال گذشته، سال به سال از تعداد داوطلبان این رشته کاسته می شود، زیرا بسیاری از مهارت های این رشته به خوبی توسط داوطلبان شناخته نشده و مردم آن ها را نمی شناسند. در مورد این رشته و روندهای آن کافی است. ندارند

رشته علوم انسانی می تواند شما را در زندگی حرفه ای و تحصیلی موفق کند. این امر مخصوصاً زمانی صادق است که رشته تحصیلی خود را در یک دانشگاه معتبر خوانده باشید و در رشته خود به خوبی عمل کرده باشید. از این طریق می توانید آینده خود را به خوبی تامین کنید. اما همانطور که گفتم در انتخاب این رشته باید علایق خود را در نظر بگیرید و بر اساس مهارت و دانش خود تصمیم بگیرید.

مشاوره برای ورود به عرصه هنر

در بین گروه‌های آزمایشی مختلف، گروه آزمایشی هنری یکی از رشته‌های شناور است و کسانی که هنر یا هر رشته دیگری خوانده‌اند می‌توانند در این آزمون شرکت کرده و استعداد خود را محک بزنند و کسانی که می‌توانند در دانشگاه‌ها در صورت قبولی در یکی بالاتر و بالاتر می‌روند. دسته بهتر، از این طریق می توانند خیلی راحت به اهداف خود برسند، به خصوص اگر به رتبه مطلوبی دست یابند و در بهترین دانشگاه های هنر ادامه تحصیل دهند.

ادامه تحصیل در هنر مستلزم علاقه، پشتکار و استعداد است و ممکن است برخی افراد به برخی از رشته های هنری علاقه زیادی داشته باشند، اما بدون این علاقه و پشتکار، استعداد افراد مهم است و باید به آن توجه کرد. زیرا انتخاب رشته اشتباه می تواند شما را برای همیشه از ادامه تحصیل باز دارد.

نکات آزمون زبان

برای اینکه بتوانید در آزمون زبان خارجی شرکت کنید باید در یکی از دوره های دبیرستان و پیش دانشگاهی تحصیل کرده باشید و با هر گروه آزمایشی که خوانده اید می توانید در آزمون زبان خارجی شرکت کنید.

برای شرکت در این آزمون کافی است مدارک پذیرش را جداگانه دریافت کنید، منبع را مطالعه کنید و در آزمون زبان خارجی در روز کنکور شرکت کنید، به کسانی که می توانند رشته زبان را انتخاب کنند 150 کد منطقه داده می شود. توصیه می کنیم برای افزایش شانس قبولی و عدم تکمیل گزینه ها، انتخاب های خود را بر اساس اولویت لیست رشته ها و بر اساس امتیاز کسب شده توسط زیرگروه های مختلف انجام دهید.

اولویت های برنامه ریزی امتحان

وقتی تصمیم می گیرید برنامه های خود را اولویت بندی کنید، باید همه اینها را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر دانش آموز سال چهارم دبیرستان هستید، یکی از اولویت های شما باید مطالعه دروس سال چهارم باشد تا برای ورود به کلاس و زندگی روزمره یا امتحانات هفتگی آماده شوید. با این روش می توانید زمان دقیقی را که می توانید به مطالعه در طول روز اختصاص دهید مشخص کنید و بر اساس آن برنامه ریزی کنید. به یاد داشته باشید، از خودتان انتظارات غیرممکن نداشته باشید، مثلاً عادت هایی را که سال ها یاد گرفته اید و طبق آن زندگی کرده اید، تغییر دهید، بلکه با برنامه خود سازگار شوید و وقتی برنامه را شروع کردید، همه آن را بدانید. برنامه. وقتی از عادات صحبت می کنیم، منظورمان میزان خواب، نحوه مطالعه، عادت به بلندخوانی یا مطالعه در حین راه رفتن، تفریح ​​و ارتباط و غیره است. اصلاحیه. و بهبود فرآیند یادگیری و افزایش زمان یادگیری به موقع و طبق برنامه.

نقش زمان در برنامه ریزی کنکور

مهم ترین چیزی که در قبولی در کنکور سراسری موثر است جدای از مطالعه منظم و هدفمند، مدیریت شرایط و زمان است. با برنامه ریزی صحیح می توانید بهترین نتایج را بدست آورید و آینده خود را تضمین کنید. از زمان حال خود نهایت استفاده را ببرید زیرا لحظه ها بر نمی گردند و موفقیت شما در همان لحظات است. بنابراین توصیه ما این است که با انگیزه و هدف گذاری برای خود برنامه ریزی کنید تا از زمان باقی مانده نهایت استفاده را ببرید. ابتدا یک قلم و کاغذ بردارید و با خودتان خلوت کنید و بنویسید و کارهایی را که برای آن روز باید انجام دهید اولویت بندی کنید. مثلاً به صراحت اعلام کنید که فردا می خواهید 3 ساعت زیست شناسی بخوانید. توجه داشته باشید که در این برنامه اگر دانش آموز سال چهارم هستید باید برنامه مدرسه خود را نیز در نظر بگیرید. زمان‌بندی فقط توسط خودتان انجام می‌شود، زیرا توانایی‌های داوطلبان متفاوت است، هیچ مشاوری نمی‌تواند با این دقت برنامه‌ریزی کند و این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چه مقدار از هر دوره را باید یاد بگیرید.

روش صحیح برنامه ریزی کنکور

ابتدا بیایید هدف خود را مشخص کنیم و زمانی را که می توانید برای مطالعه در کنکور اختصاص دهید، تخمین بزنیم. ابتدا سعی کنید با مطالعه دقیق هر درس بر موضوع مسلط شوید و سپس به سراغ آزمون بروید و مهارت خود را در پاسخگویی به آن موضوع از طریق آزمون تقویت کنید. کاملاً قابل درک است که وقتی مفهوم کلی یک موضوع را درک می کنید، در ابتدا می توانید به تست های آن به صورت تشریحی پاسخ دهید. اکنون که بر این مهارت مسلط شدید، می توانید راه حل های کوتاهی برای حل سوال مورد نظر خود بیابید. به یاد داشته باشید که تنها تمرین و تکرار با تمرین می تواند شما را به این توانایی برساند.

هنگام راه اندازی برنامه حتما ضریب دوره و توانایی خود را در نظر بگیرید یعنی اگر ضریب بالاتر است با توجه به توانایی خود در آن درس زمان بیشتری را روی آن بگذارید. پس از هر مرحله از آزمون، پاسخ های خود را به سوالات درست و غلط مرور کنید و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید تا بتوانید زمان بیشتری را صرف تقویت نقاط ضعف خود کنید و برنامه ای برای رفع نقاط ضعف خود تهیه کنید. کافی است مدتی مطالعه با برنامه ریزی را امتحان کنید تا تاثیر آن را در انگیزه و پیشرفت احساس کنید. به عنوان آخرین راه برای داوطلبانی که در حین مطالعه تمرکز کافی ندارند و در حین مطالعه ایده به سراغشان می آید و از تمرکز کافی و اتلاف انرژی آنها جلوگیری می کند، توصیه می کنیم از کتاب استفاده کنند. هنگام مطالعه یادداشت برداری کنید. شما ایده ها یا کارهایی را که در حین خواندن دفترچه به ذهنشان می رسد را یادداشت می کنید و در مواقع دیگر به آنها فکر می کنید. این کار ذهن شما را از مشکلات رها می کند و تمرکز شما را باز می گرداند.

تاثیر معدل در کنکور سراسری

یکی از موارد مورد توجه دانش آموزان به ویژه برای ممتازها، تاثیر میانگین عملکرد کنکور است که مختص امتحانات نهایی است. امروز اعلام شد که تاثیر معدل در آزمون قبولی مثبت است و قطعی نیست تاثیر معدل در کنکور بستگی به سطح رشته ها دارد این به اصطلاح می باشد. از سطح برای همبستگی نمرات دروس نهایی با نمرات کنکور سراسری استفاده می شود، یعنی نمرات امتحانات نهایی و درصدهای آزمون ورودی دولتی طی فرآیندی به تعادل تبدیل می شوند تا بتوان نهایی را محاسبه کرد. نمره کنکور و نمرات کنکور داوطلبان را مشخص کنید تا نمره نهایی کتبی و کنکور به ترازنامه تبدیل شود. داوطلبان رشته های انسانی، ریاضی، فیزیک و بالعکس می توانند در آزمون تجربی شرکت کنند. اما توجه داشته باشید که داوطلبان رشته های انسانی که دروس فیزیک، شیمی و زیست شناسی را نگذرانده باشند و داوطلبان تجربی که دروس فلسفه، منطق و جغرافیا را نگذرانده باشند جزو سوابق تحصیلی آنها محسوب نمی شود. بنابراین در قانون تاثیر سوابق تحصیلی کنکور سراسری سوابق تحصیلی به معنی نمره هر رشته مرتبط است مثلا برای داوطلبان رشته انسانی قانون تاثیر تدریس فقط شامل دروس عمومی می شود. در بین سوابق تحصیلی فقط سوابق کنکور و نمرات امتحانات نهایی و نمونه دولتی مانند امتحانات نهایی سال سوم و امتحانات نهایی پیش دانشگاهی در نظر گرفته می شود. .

ماخذ مقاله:  https://pourdastmalchi.net/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.