بهترین برندهای اینورتر

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

بهترین برندهای اینورتر

۱,۹۶۰ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


اکثر سیستم های تهویه مطبوع استاندارد زمانی که دما خیلی بالا باشد بیش از حد گرم می شوند. اگر سیستم تهویه مطبوع دارید که دارای سرعت های متعدد است، انرژی بسیار کمی برای خنک نگه داشتن فضای شما هدر می رود. کولرهای گازی اینورتر با توان خروجی متغیر کمتری کار می کنند و دمای پایدارتری را ارائه می دهند. تهویه مطبوع اینورتر راحتی پایدار را در خانه فراهم می کند.


مزایای کولر گازی اینورتر

وقتی صدای روشن شدن کولر گازی را می شنوید، با هوای تازه به استقبال شما می آید. تنها مشکل این است که وقتی ترموستات شما خاموش می شود، دمای خانه دوباره شروع به افزایش می کند. خوشبختانه نوع جدیدی از کولر گازی وجود دارد که تغییری نمی کند و به صورت حساب انرژی شما اضافه نمی کند.

سیستم AC اینورتر مجهز به یک کمپرسور با سرعت متغیر است که به طور موثر سرعت موتور را مدیریت می کند و قابلیت های خنک کننده واحد تهویه مطبوع اینورتر را کنترل می کند. این عملکرد متعادل، انرژی هدر رفته ای را که سیستم های خنک کننده استاندارد هنگام "روان کردن" موتور برای شروع چرخه مصرف می کنند، به حداقل می رساند.

نصب سیستم خنک کننده اینورتر Daikin Fit با ایجاد دمای یکنواخت تر در خانه به شما کمک می کند در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.


نحوه انتخاب اینورتر مناسب

هنگام انتخاب کولر گازی اینورتر مناسب برای خانه یا محل کار خود باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید. متر مربع اتاق هایی که قرار است خنک شوند، مهمترین مقدار محاسبه است. اگر تصمیم به نصب با اینورتر دارید، می توانید از یک تکنسین تهویه مطبوع ماهر کمک بگیرید تا خانه خود را بررسی کنید.

آنها می دانند که درها و پنجره های شما کجا هستند و آیا ملک شما به درستی عایق بندی شده است یا خیر. اگر در مورد انتخاب سیستم تهویه مطبوع جدید سوالی دارید، از تکنسین تهویه مطبوع اینورتر کمک بخواهید.


مقایسه انواع کمپرسورهای اینورتر

تمام تهویه مطبوع متغیر برای کنترل جریان مبرد در سیستم به یک کمپرسور متکی هستند. سه نوع کمپرسور متداول در اکثر سیستم های AC مسکونی وجود دارد کولرگازی های معمولی از کمپرسورهای تک مرحله ای یا دو مرحله ای استفاده می کنند

هنگامی که ترموستات روشن است، هر کمپرسور مقدار متفاوتی انرژی برای تولید هوای خنک مورد نیاز برای تنظیم راحتی شما مصرف می کند. کمپرسورهای AC اینورتر با سرعت پایین کار می کنند، به انرژی کمتری نیاز دارند و دمای پایدارتری را ارائه می دهند.


هیوندای-اینوتیلو

انتخاب اینورتر هیوندای مزایای زیادی دارد. در بیشتر موارد، یک کولر گازی اینورتر تک مرحله ای یا دو مرحله ای با ظرفیت کمی بیشتر از آنچه فکر می کنید برای جلوگیری از خرابی سیستم در مواقع اضطراری نیاز دارید، انتخاب کنید. بهترین چیز در مورد سیستم های AC اینورتر مانند هیوندای C اینورتر این است که با تمام توان کار نمی کنند مگر اینکه شما به آن نیاز داشته باشید.


هیوندای اینورتر توضیح داد

تهویه مطبوع اینورتر هیوندای ظرفیت متغیر یا سرعت متغیر را با فرکانس الکتریکی که موتور کمپرسور را به حرکت در می آورد مطابقت می دهد. سیستم AC اینورتر هیوندای خروجی کولر گازی شما را با افزایش یا کاهش جریان به کمپرسور در چند مرحله کوچک کنترل می کند. سوئیچ های حرارتی هیوندای معمولاً همراه با این محصول استفاده می شوند.

با راه اندازی مداوم کولر گازی اما با ظرفیت کمتر، سیستم اینورتر هیوندای شما بازده انرژی بیشتری خواهد داشت. با نوسانات ثابت دما در محل زندگی شما مانند شمال کشور، سیستم های AC اینورتر هیوندای می توانند آسایش خانه شما را بهتر مدیریت کنند.


مزایای سیستم جریان متناوب اینورتر هیوندای

دمای ثابت

مصرف انرژی کم

عملکرد بی صدا

دوام و کارایی

آسایش درونی برای همیشه ماندگار است


اینورتر INOT

چرخش طولانی و آهسته کلید بهره وری انرژی در کمپرسورهای اینورتر Inot است. تهویه مطبوع اینورتر به طور فعال قدرت کمپرسور را تنظیم می کند تا بتواند از ظرفیت 35٪ تا 120٪ ظرفیت کار کند.


نمایندگی اینورتر INOT

از آنجایی که انرژی در حین کار فقط اندکی تغییر می کند، نتیجه همیشه انرژی سرد و تقریباً بدون تغییر دما است. مصرف انرژی شما کاهش می یابد زیرا سیستم برای خنک نگه داشتن شما انرژی مصرف نمی کند.


ترانسفورماتور INOT 3PH 380V

اینجا GD20 22kW~30kW، یک اینورتر کنترل حلقه باز بردار 3PH 380 ولت توضیح داده شده است. اینورتر سری GD20 عملکرد و کنترل خوبی دارد. اینورتر INOT دارای فناوری کنترل برداری بدون سنسور است.

اینورتر Besar INOT قابل اعتماد است و می تواند به خوبی با برنامه های صنعتی مختلف با تنظیمات سخت افزاری داخلی و عملکردهای نرم افزاری برای بهبود کارایی کار کند.


ترانسفورماتور INOT GD20

در ادامه به بررسی اینورتر کنترلی وکتور حلقه باز 3 PH 380 ولت GD20 110 kW می پردازیم.

پمپ خورشیدی INVT اینورتر PV INVT GD100-PV

در ادامه به بررسی این مدل می پردازیم که به آن پمپ خورشیدی، اینورتر خورشیدی، اینورتر پمپ خورشیدی PV می گویند. اینورتر پمپ خورشیدی INVT GD100-PV به طور ویژه برای کاربردهای پمپ خورشیدی طراحی شده است. سری GD100-PV قابلیت استفاده و عملکرد را بهبود بخشیده است.


ویژگی های Inot Solar PV Inverter

Einphasig 220 V: 0.4 - 2.2 kW

سه فاز 220 ولت: 0.4-7.5 کیلو وات

سه فاز 380 ولت: 0.75 کیلو وات - 315 کیلو وات

حفاظت از اضافه ولتاژ PV، هشدار قطبیت معکوس PV، کاهش خودکار در برابر افزایش دما و...

پشتیبانی از ماژول GPRS

اینورتر جرین BPD INVT

سیستم پمپ خورشیدی طراحی خاص با حفاظت IP65

به طور کامل الزامات کنترل پمپ خورشیدی را با استفاده از الگوریتم کنترل بهینه سازی پیشرفته برآورده می کند.

پشتیبانی از ورودی AC و DC عملکرد بای پس AC؛

پشتیبانی از موتور پمپ تک فاز و سه فاز 220 ولت؛

روشن/خاموش خودکار و دستی




برداشت شده از: https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/1214066-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%B1

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.