مباحث مهم محاسبات کنکور

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

مباحث مهم محاسبات کنکور

۲,۰۳۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


سلام به همه داوطلبان عالی و دوستان همیشگی سایت. من شایان مومندی هستم و امروز به شما نوید طوفانی در موضوعات مهم کنکور و علوم انسانی می دهم. اگر داوطلبی هستید که کمتر از 5 ماه با کنکور فاصله دارید، باید تمام مباحث کنکور ریاضی را مرحله به مرحله مرور کنید و به مطالعه این آموزش فکر کنید. اما در ساختار ریاضی می بینیم که مباحث این درس قابل ترکیب است. مثلاً موضوع مثلثات توابع، معادلات، حدود و ... است. در مورد سایر دروس ریاضی نیز یک قانون وجود دارد و به همین دلیل باید در انتخاب مهم ترین قسمت های آزمایشی ریاضی و ریاضی و علوم انسانی دقت زیادی داشته باشید.

متأسفانه این اشتباه بسیار بزرگی است که اکثر افراد برای راهنمایی در کنکور نظام جدید، درس ریاضی با بالاترین تست را به عنوان درس ریاضی آسان در کنکور قرار می دهند. به عنوان مثال در فصل های کاربردهای دیفرانسیل و مشتق امتحانات زیادی داده می شود و اکثر آنها یک فصل را معرفی می کنند، اما سوالات عبارتند از توابع، معادلات، نامساوی ها، حدود و غیره برای تسلط بر دیفرانسیل و کاربردهای آن، در صورت تمایل، این مقاله کامل ترین مقاله فصل مهم ریاضی امتحان.

تا آخر با من باشید و در قسمت فصل تست ریاضی تجربی اگر سوالی داشتید از طریق نظرات همین الان اقدام کنید تا راهنمایی شوید. در مقالات دیگر، لینک موضوعات مهم در دوره های دیگر را در اختیار شما قرار خواهم داد.

آزمون دسترسی برای مباحث ریاضی

اولین نکته این است که اگر سایر مقالات مرتبط با مهمترین مباحث کنکور را مطالعه کرده اید، مقالات مربوطه با یک بحث مشورتی شروع می شود و شما راه و روش کاملی برای تسلط بر مباحث و سوالات متداول دارید. . کنکور عملی ریاضی و سایر دروس. در این قسمت به بررسی مباحث ریاضی کنکور در سه رشته می پردازیم. سرفصل های ریاضی کنکور تجربی برای کلاس های دهم، یازدهم و دوازدهم و در مجموع 21 فصل که در قالب جدول زیر فصل های ریاضی کنکور تجربی به تفکیک پایه ها قابل مشاهده است:

10 ریاضی 11 ریاضی 12 ریاضی

مجموعه، الگوها و توالی هندسه تحلیلی و جبر کاربردی

مثلثات هندسه مثلثات

عبارات نمایی و جبری حدود هندسی و حدود در بی نهایت

معادلات و نابرابری های مثلثاتی مشتق شده

تابع توابع نمایی و لگاریتمی کاربرد مشتق

شمارش بدون محدودیت شمارش و تداوم هندسه

آمار و احتمال آمار و احتمال


متن کامل مقاله را بخوانید: https://lotusmath.ir/product/دوره-صفر-تا-صد-ریاضی-تجربی/ 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.