تخت هوشمند چه گزینه هایی دارد؟

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

تخت هوشمند چه گزینه هایی دارد؟

۲,۲۳۵ بازديد ۱ ۰ ۰ نظر


یکی از جدیدترین تخت خواب های مدرن تخت خواب هوشمند می باشد که در سایزها و مدل های مختلف تولید و عرضه می شود که اکثر تخت خواب های هوشمند موجود در بازار داخلی و تعدادی نیز وارداتی می باشند. تخت خواب هوشمند خستگی یک روز کاری سخت را برطرف می کند.در این مقاله تخت خواب هوشمند دو نفره و تخت هوشمند یک نفره مورد بحث قرار گرفته است.

گزینه های تخت خواب هوشمند چیست؟

تخت خواب هوشمند تختی است که بسیاری از نیازهای شما را در یک بسته به شما می دهد. این گزینه ها در تخت های مختلف موجود است که در زیر به مهمترین آنها اشاره شده است. این نشان دهنده انتخاب هاست.

ماساژور تخت خواب هوشمند

اکثر تخت های هوشمند دارای قسمتی برای قرار دادن ماساژور ویبراتور هستند، وجود ماساژور در کنار تخت می تواند آرامش روحی و جسمی را قبل از خواب برای شما به ارمغان بیاورد و به شما کمک کند تا راحت بخوابید.ماساژورهای مورد استفاده در تخت معمولا دارای 7 یا 10 موتور و 3 عدد هستند. برنامه های ماساژ، البته ماساژ گردن و ماساژ پا را نیز می توان به این ماساژور اضافه کرد.

ماساژور تخت خواب هوشمند

یخچال تخت خواب هوشمند

یکی دیگر از مواردی که در تخت خواب هوشمند نصب می شود یخچال یا جعبه خنک کننده است، این یخچال ها معمولاً 8-15 لیتری هستند و به شما اجازه می دهند نوشیدنی ها و وسایل مورد نیاز را داخل آن قرار دهید، آن را بدهید و در مواقعی که نیاز دارید و نمی خواهید از آن استفاده کنید. باید به آشپزخانه رفت

سینه تخت هوشمند

همه ما در خانه گاهی احساس می کنیم وجود گاوصندوق همراه با گاوصندوق برای نگهداری اسناد و اشیاء قیمتی ضروری است و به ما اعتماد به نفس بیشتری می دهد اما هرگز گاوصندوق، طراحان داخلی و به طور مشخص تخت هوشمند نمی خریم. تولیدکنندگان این نیاز را در خانه های ما دیده اند و از گاوصندوق در تولید تخت های هوشمند با آپشن های کامل استفاده کرده اند. این گاوصندوق ها معمولا دیجیتال هستند و می توانید هر رمزی که می خواهید وارد کنید.

سیستم صوتی تختخواب I-Smart

یکی دیگر از مواردی که به شما کمک می کند قبل از خواب به آرامش برسید گوش دادن به موسیقی مورد علاقه است برای اینکار تخت های هوشمند دارای رادیو، USB، بلوتوث و ... هستند. سیستم های صوتی داخلی وجود دارد که به راحتی می توان به این سیستم صوتی متصل شد. و روی ماساژور تخت خواب هوشمند استراحت کنید، آرامش مضاعف داشته باشید و به موسیقی خود گوش دهید.سیستم های پخش تخت خواب هوشمند معمولا قدرت صدای 400 وات دارند که البته می توانید سیستم پخش مورد علاقه خود را روی آنها نصب کنید. تخت ها

پریز برق و شارژر تخت خواب هوشمند بی سیم

یکی دیگر از مواردی که در تمامی تخت خواب های هوشمند استفاده می شود پریز برق تاشو است، با خرید تخت خواب هوشمند دیگر نیازی به جستجوی پریز در قسمت های مختلف اتاق ندارید زیرا سوکت تاشو استوانه ای معمولا دارای سه سوکت و دو پورت USB می باشد. همچنین برخی از مدل های تخت خواب هوشمند از شارژر بی سیم با خروجی 2 آمپر استفاده می کنند که می توانید از آن برای شارژ انواع گوشی و تبلت استفاده کنید.

میز کنار تخت هوشمند برای لپ تاپ

از دیگر گزینه های تخت خواب هوشمند می توان به طرح های میز لپ تاپ تاشو اشاره کرد که در رختخواب از آنها استفاده می کنید و روی آنها کار می کنید. و طراحی فضای کوچک زیر میز لپ تاپ می توانید لوازم جانبی مانند شارژر لپ تاپ، هارد دیسک، تلفن همراه، شارژر و غیره را ذخیره کنید.

تخته سر تاشو هوشمند

یکی دیگر از ویژگی ها و آپشن های تخت هوشمند را می توان استفاده از تکیه گاه و مکانیزم تاشو نام برد. تکیه گاه سر را طوری تنظیم کنید که گردن شما راحت ترین شکل را داشته باشد

قفسه های کتاب تخت خواب هوشمند، کشوها و جعبه های مخفی

از دیگر ویژگی‌هایی که تخت‌خواب هوشمند به شما ارائه می‌کند، می‌توان به کتابخانه‌ای در تختخواب اشاره کرد که می‌توانید برای ذخیره کتاب‌های درسی خود از آن استفاده کنید، همچنین کشوها و کشوهای مخفی که وسایلی مانند میزهای خواب را از سر راه خود دور می‌کند. آن را غیر ضروری می کند

تشک جک تخت خواب هوشمند

یکی دیگر از ویژگی هایی که در تولید تخت خواب های هوشمند مورد توجه قرار گرفته است، استفاده از ته گود است که یافتن زیر تشک را آسان می کند و می توانید وسایل اضافی خود را زیر تشک قرار دهید و در صورت نیاز به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

تخت خواب هوشمند می تواند شامل گزینه های دیگری مانند ساعت دیجیتال، مه آب سرد، نور مخفی از روی زمین، ویدئو پروژکتور، تلویزیون و ... باشد و استفاده از این عناصر قیمت تخت هوشمند را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و در نتیجه قیمت تخت هوشمند را افزایش می دهد. ، قدرت خرید. این امر باعث کاهش تخت هوشمند می شود اما بنا به درخواست مشتری سازندگان این گزینه ها را به تخت خود اضافه می کنند.

در پایان این مطلب باید گفت که تخت خواب هوشمند را می توان به صورت تخت یک نفره، تخت کینگ و دو نفره و در طرح های مختلف سفارش داد.

برداشت شده از: https://farazandefurniture.com/product-category/beds/تخت-خواب-هوشمند/  

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.