نصب بخاری گازی ایران شرق

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

نصب بخاری گازی ایران شرق

۱,۷۷۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


در این مطلب از سری مقالات لوازم خانگی در وبلاگ مرکز انتخاب به ارائه بخاری گازی شرق ایران می پردازیم. همانطور که در راهنمای خرید بخاری به جزئیات و ویژگی های بخاری گازی اشاره کردیم، در آینده به وضوح بخاری های ایران شرق را بررسی خواهیم کرد. شرکت ایرانی شرق در سال 1356 در نیشوبور فعالیت خود را در زمینه تولید محصولاتی از قبیل بخاری و اجاق گاز با ظرفیت ها و طرح های مختلف و ... آغاز کرد و طی 38 سال فعالیت و همکاری و همکاری و راهنمایی مدیران معتبر سازمان ها و شرکت های مصرف کننده در سراسر کشور توانست به موفقیت های بسیاری دست یابد. همچنین از سال 1371 تولید و توزیع خود را گسترش داده و محصولات مختلف دیگری مانند یخچال، اجاق گاز و کولر را به خط تولید خود اضافه کرده است.

انواع بخاری گازی در شرق ایران

ایران شرعی و تهویه مطبوع

بخاری گازی مشترک ایران مدل ارمگان

بخاری گازی ایرانی شرق ارمغان 11000 از انواع بخاری دودکش محسوب می شود. این محصول زیبا در ابعاد 850*450*102 میلی متر مناسب برای فضای صاف و وزن تقریبی 35 کیلوگرم می باشد. این بخاری برای فضاهای 90 تا 120 متر مربع ایده آل است. این بخاری شومینه ای شرق ایران از ظرفیت حرارتی قابل قبولی برخوردار است. حداقل و حداکثر میزان حرارت دهی این محصول بین کیلوکالری 3500 تا 5500 می باشد.این محصول با شیشه نشکن مدل با کیفیت ساخت این شرکت بوده و دارای ظاهری بسیار زیبا می باشد. دیگ ارمغان ایران شرق مطابق با استانداردهای ملی ایران، استانداردهای CE اروپا و TSE ترکیه می باشد.

دودکش شرق ایرانی مدل بنجامین

بخاری گازی ایران شرق مدل بنیامین از انواع گرمایش با طرح شومینه و دودکش محسوب می شود. این محصول زیبا دارای ابعاد مختلف مناسب برای فضاهای آپارتمانی و وزنی در حدود 35 کیلوگرم می باشد. دارای بخاری قویتر از شومینه گازی آذران مدل 150 این بخاری شومینه ای ایران شرق قدرت گرمایش قابل قبولی دارد. حداقل و حداکثر حرارت این محصول بین 4000 تا 8500 کیلو کالری می باشد. این محصول یکی از بهترین مدل های تولید شده توسط این شرکت با شیشه پر و نشکن می باشد. این محصول مانند کوره طراحی شده و شکل بسیار خوبی دارد. بخاری بنیامین ایران شرق مطابق با استاندارد ملی ایران، استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه است.

نمونه ای از بخاری گازی ایران شرق بنیامین

دو شومینه گازی لوکس ایران کوسه مدل آذرخش

بخاری گازی ایران شرق آذرخش مدل 180 از انواع بخاری های طرح شومینه و دودکش به شمار می رود. این محصول زیبا با ابعاد 85*45*102 میلی متر مناسب مناطق مسکونی و وزن 35 کیلوگرم می باشد. این بخاری برای مناطقی با متراژ 120 تا 150 متر مربع مناسب است. بخاری طرح شومینه آذرخش مجهز به شیشه نشکن می باشد که از هدر رفتن حرارت و انرژی جلوگیری می کند. بخاری آذرخش 180 مطابق با استاندارد ملی ایران، استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه می باشد.

آتش نشانی گاز ایران شرق دو با کیفیت عالی مدل آذران

بخاری گازی ایران شارک مدل آذران 150 از انواع بخاری با طرح شومینه و دودکش به حساب می آید. این محصول زیبا با ابعاد 80*43*84 میلی متر مناسب برای فضاهای نشیمن بوده و دارای وزن تقریبی می باشد. 35 کیلوگرم این بخاری برای اتاق هایی با وسعت 80 تا 105 متر مربع ایده آل است. از جمله مزایای طرح شومینه آذران، مجهز بودن بخاری به شیشه نشکن است که از اتلاف حرارت و انرژی جلوگیری می کند. بخاری آذران 150 مطابق با استاندارد ملی ایران، استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه می باشد.

آراگز ایران شریعت مدل آذرگون

بخاری گازی ایران شرق مدل آذرگون 190 با طراحی زیبا یکی از محصولات تولیدی شرکت ایران شرق و بر اساس استاندارد ملی ایران، استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه می باشد. این بخاری گازی از انواع مدل دودکشی محسوب می شود. طراحی محصول به گونه ای است که گرمای قابل قبولی تولید می کند و برای فضاهای 100 تا 120 متر مربع مناسب است. شرکت ایران شرق برای جلوگیری از اتلاف انرژی و حرارت در ساخت بخاری آذرگون 190 از بدنه فولادی استفاده کرده است. این بخاری به دلیل طراحی منحصر به فرد و افزایش راندمان محصول، مصرف گاز را تقریباً 20 درصد کاهش می دهد. این بخاری مجهز به سنسورهای حرارتی ODS و OC می باشد. حداکثر حجم گرمایش این بخاری ایران شرق 7200 کیلو کالری در ساعت می باشد که محیطی گرم و راحت را خیلی سریع در اختیار شما قرار می دهد.

ایران شاریا گازکاچل مدل شگایگ

اجاق گاز ایران شرق مدل شگایگ 9000 محصولی باکیفیت از اجاق گازهای دودکشی می باشد. این بخاری با ظرفیت گرمایش 6000 کیلوکالری در ساعت، می تواند گرمای خوبی از خود بدهد. اجاق گاز ایران شرق مدل 9000 با طراحی گرافیکی و منحصر به فرد و تنوع رنگ محصولی با کیفیت و مطابق با استاندارد ملی ایران، استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه می باشد. این بخاری گازی با استفاده از دانش روز دنیا و بهبود سیستم راندمان حرارتی 20 درصد در مصرف گاز صرفه جویی می کند. از میان اجسام موجود در بخاری شگایگ 9000 مدل ایرانی شرق، یک سنسور حرارتی به چشم می خورد. به دلیل وجود این سنسور حرارتی، هنگامی که شعله بخاری به حداکثر می رسد، بخاری به طور خودکار خاموش می شود و در نتیجه بدنه بخاری بیش از حد داغ می شود. آنچه در مورد این بخاری نیز قابل توجه است، ODS یا سیستم تشخیص اکسیژن است. این سیستم بر میزان اکسیژن هوای محیط نظارت می کند تا اگر بخاری به طور معمول گاز مونوکسید کربن را از طریق دودکش خارج نکند و اکسیژن هوای محیط کاهش یابد، بخاری به طور خودکار خاموش می شود و از خطر جلوگیری می شود.

بخاری گازی ایران شرق مدل افروز

مدل زیبای بخاری گازی ایران شارک افروز 125 یکی از محصولات ساخت ایران شارک و مطابق با استاندارد ملی ایران، استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه می باشد. این آبفشان نوعی مدل دودکش محسوب می شود. طراحی محصول به گونه ای است که گرمای قابل قبولی تولید می کند و برای اتاق هایی از 100 تا 120 متر مربع مناسب است. اولین نکته برجسته این بخاری شیشه نشکن آن است. یکی از ویژگی های کلیدی این محصول سیستم کنترل سطح اکسیژن است. بخاری گازی ایران شارک مدل افروز 125 با ظرفیت گرمایش 8000 کیلو کالری در ساعت می تواند 120 متر مکعب را به سرعت و به راحتی گرم کند. همچنین حداکثر مصرف گاز خانگی یا طبیعی بخاری گازی ایران شارک فاروزان مدل 17000 0.96 متر مکعب در ساعت و حداکثر مصرف گاز مایع مصرفی آن 800 گرم در ساعت می باشد.

آر

بخاری گازی شرق ایرانی مدل فاروزان

بخاری گازی فاروزان 17000 ایران شرق یکی از محصولات جدید این شرکت است که در بخش گرمایش گاز قرار گرفته است. این بخاری روی زمین قرار می گیرد و فضایی بین 100 تا 120 متر مربع را گرم می کند. بخاری 17000 مشعل گرمایش کارآمد را فراهم می کند و فضا را گرم نگه می دارد. حداقل و حداکثر سرعت گرمایش این محصول بین 5200 تا 7200 کیلوکالری در ساعت می باشد. همچنین این بخاری دارای دودکش به قطر 100 سانتی متر می باشد. یعنی اگر درصد اکسیژن کم شود بخاری به طور خودکار خاموش می شود و جریان گاز به بخاری به طور کامل قطع می شود و تا زمانی که اتاق پر از هوا نشود امکان بازکردن بخاری وجود نخواهد داشت.

ایران شارک غانسی ضربه گرانی به شهاب وارد کرده است

کولر گازی ایران شرق شهاب مدل 9500 یکی از جدیدترین محصولات این شرکت بوده و در دسته کولرهای گازی دودکشی قرار می گیرد. این بخاری روی زمین نصب می شود و به طور متوسط ​​فضایی بین 40 تا 50 متر مربع را گرم می کند. یکی از ویژگی های اصلی این محصول وجود شیشه نشکن (تیره) و سیستم کنترل میزان اکسیژن محیط است.

اجاق گاز ایران شرق مدل فیروزه ای

بخاری گازی ایران شارک مدل فیروز 8000 یکی از محصولات با کیفیت بار این شرکت می باشد که برند استاندارد ملی می باشد. این بخاری برای اتاق کودک ایده آل است. بخاری ایران کوسه مدل فیروز 8000 به خوبی طراحی شده است و قابل استفاده در اتاق و دفتر است و زیبایی این محیط را افزایش می دهد. حداقل مساحت مناسب برای استفاده از این بخاری 35 متر مربع می باشد. از ویژگی های هیتر ایران شارک فیروز 8000 می توان به سنسور حرارت و ODS یا سیستم تشخیص اکسیژن اشاره کرد.

اجاق گازهای بدون دودکش در سبک های ایرانی، شرقی و آسیایی

بخاری گازی ایران شرق مدل آذین 7500 یکی از محصولات با کیفیت این شرکت می باشد که دارای نشان استاندارد ملی می باشد. این بخاری برای اتاق کودکان مناسب است. بخاری های گازی آذین به دلیل طراحی منحصر به فرد مدولار و بهبود راندمان حرارتی، مصرف گاز را حدود 20 درصد کاهش می دهند. یکی از ویژگی های متمایز بخاری گازی سبک آذین، سنسور کاهش اکسیژن محیط (ODS) است.

بخاری بدون دودکش ایران شرق مدل آذرین

بخاری گازی ایران شارک آذرین مدل 6000 در دسته بخاری بدون دود قرار می گیرد. این بخاری با حداکثر توان حرارتی 4000 کیلو کالری در ساعت، برای مناطق 40-50 متری مناسب است. از جمله مزایای این بخاری مجهز بودن به سیستم کنترل سطح اکسیژن (ODC) و همچنین سنسور دما می باشد.

اجاق گاز بدون دود مدل ایران شرق شاهین

بخاری گازی ایران شرق شاهین مدل با طراحی زیبا، بدنه سرامیکی و شیشه مقاوم در برابر حرارت یکی از محصولات تولید شده توسط شرکت ایران شرق و مطابق با استانداردهای ملی ایران، استانداردهای CE اروپا و TSE ترکیه می باشد. شاهین به دلیل طراحی و سبک منحصر به فرد و عملکرد حرارتی خوب، مصرف گاز را حدود 20 درصد کاهش می دهد. یکی از ویژگی های خاص بخاری گازی شاهین، سیستم OSD است که اکسیژن محیط را کنترل می کند و در صورت کاهش درصد اکسیژن، بخاری به طور خودکار قطع می شود و جریان گاز به بخاری به طور کامل قطع می شود و تا زمانی که بخاری در دسترس نباشد، امکان روشن شدن بخاری وجود ندارد. از دیگر ویژگی های بخاری بدون دودکش شاهین ایران شرق می توان به رنگ آمیزی پودر و لعاب الکترواستاتیک و گاورنر (تقویت فشار گاز) اشاره کرد.

برداشت شده از: https://www.entekhabcenter.com/قیمت-بخاری-گازی-ایران-شرق

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.