7 روش‌ توسعه خلاقیت خود در استفاده از دهکده جهانی دبی

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

7 روش‌ توسعه خلاقیت خود در استفاده از دهکده جهانی دبی

۱,۶۸۹ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

برای تماشای این آکواریوم از تونلی عبور میکنید که دورتادور آن را ماهیها و دیگر آبزیان محاصره کردهاند؛ البته در پشت شیشه آکواریوم. رستوران المهرا رستورانی زیبا با یک آکواریوم بزرگ و مستحکم که ضخامت مخزن شیشه ای آن 18 سانتی متر می شود یکی از جاذبه های برج العرب می باشد. برای حفظ کیفیت زمین و چککردن آن از دستگاه یخپرداز حرفهای استفاده میشود و همچنین پنگوئنهایی عروسکی وجود دارند که به شما کمک میکنند تا تعادلتان را حفظ کنید. چرخ و فلک عین دبی را میتوان یکی از شاهکارهای معماری و سازهای شگفت انگیز دانست، هر پایه این چرخ و فلک 126 متر ارتفاع دارند، برای آنکه درک بهتری از ارتفاع زیاد هر پایه چرخ و فلک به دست آورید، خوب است بدانید که این ارتفاع برابر طول 15 اتوبوس به صورت عمودی در کنار هم میباشد و در واقع ارتفاع بسیار بلندی را تشکیل میدهند. در این فروشگاهها عرضه میشوند. بازدید از این مکان میتواند شما را به دنیای زیر آب ببرد و یک سفر هیجانانگیز را برای شما رقم بزند. در ابتدای ساخت برج، بنا بر طرح اولیه Marshall Strabala قرار بود برج خلیفه با ۷۳ طبقه و به صورت یک مجموعه کاملاً مسکونی احداث شود که بعدها با تغییرات زیادی مواجه شد. با حضور در هر غرفه میتوانید با فرهنگ، آداب و رسوم آن کشور آشنا شوید. بدون تردید اهداف گستردهای که حاکم دبی و مسئولان این کشور در نظر گرفته اند، به خوبی می تواند در آینده این کشور را قطب گردشگری و نوآوری معرفی کند. اگر از علاقمندان به خرید هستید در این مقاله با ما همراه باشید تا بزرگترین مرکز خرید دنیا را که دبیمال است به شما معرفی کنیم. خوب است بدانید که اغلب این فروشگاه های زنجیره ای در زمینه پوشاک فعالیت دارند و گردشگران تور دبی می توانند به سادگی تمامی اجناس مورد نیاز خود را از این فروشگاه های زنجیره ای تهیه کنند.

از لوکس ترین بخش های موجود در دبی مال می توان به بخش فروش جواهرات و ساعت ها اشاره کرد. از شرکت های معروف در زمینه تولید و ساخت طلا جواهر می توان به پاندورا، جواهرات جوهارا، میکورا، ورساچه و پرشز جولز اشاره کرد که تمامی آن ها در دبی مال نمایندگی دارند. اما واقعیت این است که چندتا از آن ها از بقیه معروف تر و محبوب تر شده اند و دلیلش هم این است که این مراکز خرید در دبی یک سری ویژگی های خاص دارند. استفاده از سبک پیچیده طراحی همراه ظرافت هنر ایتالیایی به خوبی در هتل به چشم می خورد. گفتنی است برخلاف اغلب مکانهایی که در این سبک به مشتریان خدماترسانی میکنند، همگی غذاهایی که در فودکورت این مجموعه طبخ میشوند از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و از نظر طعم نیز بینظیر و بهیادماندنی هستند. دبی مال یکی از بهترین و مجللترین مراکز خرید در سراسر جهان است که محبوبیت بسیار بالایی در بین مردم جهان دارد. کلام آخراگر قصد سفر به دبی را دارید بازدید از این مجموعه را فراموش نکنید چرا که دبی مال بهترین و بزرگ ترین مرکز خرید دنیا می باشد و گردشگران علاوه بر خرید می توانند به تفریح در این مجموعه بی نظیر و منحصر به فرد بپردازند.

یک چمدان بزرگ در ابعاد 81 در 58 سانتیمتر و یک چمدان کوچک یا کیف دستی در ابعاد 38 در 20 سانتیمتر. اگر از درب اصلی دبی مال به این مجموعه وارد شوید با اسکلت یک دایناسور رو به رو می شوید که بسیار بزرگ می باشد. شاید در ابتدا با خود فکر کنید که این اسکلت یک مجسمه یا ماکت بسیار بزرگ می باشد اما باید بدانید که این اسکلت واقعی بوده و متعلق به 155 میلیون سال پیش می باشد همچنین لازم به ذکر است که این اسکلت در سال 2008 میلادی کشف شده است. این اسکلت که نام آن دینو می باشد دارای 5/7 متر ارتفاع و 5/24 متر طول می باشد و در معرض نمایش عموم قرار گرفته است. ناگفته نماند که چندین مربی حرفه ای نیز در کنار شما خواهند بود و در صورت درخواست به شما آموزش می دهند. یکی از مزایای بازار مرشد دبی این است که اجناس متنوع و ارزانی دارد که تقریباً دستخالی برگشتن از آنجا را غیرممکن میکند. فروشگاه های موجود در دبی مال سلیقه تمامی افراد را پوشش می دهند اگر از علاقمندان به هنر و وسایل هنری هستید باید بدانید که فروشگاه ها و گالری های متعددی در دبی مال وجود دارند که اجناس هنری نظیر انواع تابلو ها، مجسمه ها و وسایل تزئینی را می فروشند. این مرکز خرید در 4 نوامبر سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شد و از آن زمان تاکنون به عنوان یکی از اصلیترین جاذبه های گردشگری دبی شناخته میشود. این فروشگاه بزرگ ترین آب نبات فروشی جهان می باشد که در سال 2009 و در طبقه همکف مجموعه دبی مال افتتاح شده است. خوب است بدانید در این شهر هرساله در ایام مختلف فستیوالها، نمایشگاهها و برنامههای تفریحی متنوعی برگزار میشود.

خودروهای خودران نیز گزینه ای دیگر برای رسیدن به دبی مال است که برای استفاده از آنها میتوانید از برنامههای Wojhati یا RTA Smart Drive کمک بگیرید. لازم به ذکر است که زمین اسکی دبی مال همه روزه از ساعت 10 صبح تا 12 شب آماده ارائه خدمات به گردشگران می باشد. آکواریوم دبی یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری شهر دبی می باشد که در مجموعه دبی مال واقع شده است و اغلب گردشگران تور دبی در سفر خود به این از آن دیدن می کنند. در مرکز خرید دبی مال اغلب برند های معروف دنیا نمایندگی دارند و گردشگران تور دبی می توانند اجناس اصل و با کیفیت را از آن ها خریداری کنند. اقامت کردن در این هتل خواسته و آرزوی بسیاری از گردشگران و مسافرانی است که به این منطقه سفر میکنند و آنها را از رفتن به این محل بسیار خشنود میکند. در طبقات اول و همکف دبی مال حدود 70 فروشگاه وجود دارد که در زمینه لوازم آرایشی و عطر فعالیت می کنند. خوب است بدانید این مجموعه ریل نام دارد و حدود 22 سالن مختلف دارد. در Dubai Mall شما میتوانید علاوه بر خرید از برندهای مطرح دنیا، از امکانات رفاهی مجموعه نیز استفاده کنید و یک خرید استثنایی را تجربه کنید. پس از چندین و چند دوره طراحی و برنامه ریزی، ساخت این سازه عظیم در ژانویه سال 2004 شروع شد. پس اگر قصد سفر خارجی دارید، بلیط هواپیما دبی را خریداری کنید و هر چه زودتر برای دیدن این مرکز خرید بشتابید. با چه وسیلهای خود را به دبی مال برسانیم؟ لازم به ذکر است گردشگران تور دبی می توانند ساعت خود را از نمایندگی های موجود در دبی مال خریداری کنند برخی از این نمایندگی ها عبارتند از رولکس، رادو، سواچ، تیسوت، اینترنشنال واچ کو و غیره.

زیباترین گنبدهای ایران - شاهکارهای معماری اسلامی گردشگران تور دبی باید توجه داشته باشند که ساعت کاری این مجموعه از شنبه تا چهارشنبه از 10 صبح تا 10 شب و در روز های پنجشنبه و جمعه از 10 صبح تا 12 شب می باشد. در زیر زمین این آکواریوم نیز برخی از منحصر به فرد ترین آبزیان نظیر یک تمساح استرالیایی نگهدارید می شوند که به زیبایی ها و جذابیت این مجموعه افزوده اند. فروشگاههای دبی مال در چهار طبقه گسترده شدهاند و شاید بتوان گفت تمامی برندها در این مرکز خرید شعبه دارند. برخی ازین اماکن منحصر به فرد هستند، بطوریکه به تنهایی در سطح جهان شناخته شدهاند. باغ وحش زیرآبی نیز در این قسمت قرار دارد و گونههای مختلفی از مارها، ایگوانا و… این مجموعه به شکل یک شهر کوچک ساخته شده و کودکان این امکان را دارند تا در نقش افراد بزرگسال با مشاغل متفاوت بازی کنند. در این قسمت از مرکز خرید دبیمال شما شاهد واحد های تجاری هستید که به روز ترین اجناس جهان را دارند. در مرکز خرید دبی مال کیف و کفش فروشی های متعددی وجود دارد که گردشگران تور دبی می توانند از میان تمامی اجناس موجود در آن ها کیف و کفش مورد علاقه خود را یافته و خریداری کنند. شما گردشگران تور دبی از تبریز و تور دبی اگر مایل هستید در یک مجموعه و شهربازی باشید که فکر کنید در یک فیلم اکشن در هالیوود آمریکا هستید این شهربازی دقیقا همان چیزی هست که فکرش را میکردید . گلوبال ویلیج نیز دارای مجموعه های بازی و شادی برای کودکان است، که تا ساعتها فرزند شما را سرگرم خواهد کرد.کنسرت های دهکده: علاقهمندان به موسیقی و آهنگ، حتما برنامهای برای بازدید از دهکده جهانی دبی بچینند.

از دیگر امکانات تفریحی موجود در دبی مال می توان به زمین اسکی این مجموعه اشاره کرد که گردشگران تور دبی می توانند با تهیه بلیط در این زمین اسکی ساعاتی مملو از شادی و هیجان را تجربه کنند. همچنین از برند های بین المللی که در دبی مال شعبه دارند می توان به بابی برون، دیسون، هلو کیتی بیوتی اسپا و مک اشاره کرد. شما میتوانید لباس غواصی بپوشید و در یک قفس قرار بگیرید و دنیای زیبای زیر آب را تماشا کنید. این قسمت یک بازار سنتی است که در قالب یک نمافرهنگ، سلیقهها و پوششهای اعراب را به تصویر کشیده است. در این قسمت دبی مال بیش از ۷۰ فروشگاه وجود دارد که برندهای معروف جهان را به فروش میرسانند. دبی مال علاوه بر این که یک مرکز خرید بزرگ و معروف است، جاذبههای دیگری هم دارد که دیدن آنها هوش از سر آدم میپراند. سوئیت رویال و امکانات آن شگفت زدهتان خواهد کرد و طراحیهای کاملا منتحصر به فرد عقل از سرتان میپراند. با ترکیب طعمهای اروپایی اصیل و فضایی شگفتانگیز، این رستوران تجربهای منحصر به فرد را برای شما فراهم میکند. اگر به این بخش از دبی مال بروید خواهید دید که طراحی آن بسیار شبیه به خیابان های مد و فشن اروپایی می باشد.

پارکی موضوعی و نمایشگاهی از 80 فرهنگ مختلف در دهکده جهانی دبی که شامل 4 بخش اصلی است: رویدادها و کنسرتها، کارناوالها یا جشنها، غذا و خرید. این منطقه در فرهنگ و تاریخ امارات نفوذ کرده است. سالانه بیش از 75 میلیون نفر از این مجموعه دیدن میکنند که همین عدد باعث شده که دبی مال در کنار برخی از جاذبه های گردشگری دیگر مانند برج خلیفه و قاب دبی به عنوان محبوبترین مکان دیدنی در این شهر شناخته شود. این یکی از بهترین نقاط دیدنی در زمین برای تماشای آسمان خرش های دبی است. جاهای دیدنی کشور دبی آنقدر زیاد هستند که زمان زیادی را برای دیدن همه آنها باید صرف کنید. شعبههای بسیاری از معروفترین کافهها و رستورانها در دبی مال قرار دارد که کیفیت غذاها و خوراکیهای آنها درجه یک است. چند مجسمه فایبرگلاسی به شکل انسان در حال سقوط در این آبنما به کار رفته و به همین دلیل به اسم آبشار انسان یا هیومن واترفال نیز شناخته میشود. آکواریوم Dubai Mall به عنوان بزرگترین آکواریوم سرپوشیده در جهان شناخته میشود. طراحی خاص و منحصر به فردی را برای فضای بیرونی این مرکز خرید در استانبول در نظر گرفتهاند. همان طور که مشاهده می کنید، روش های مختلفی برای دسترسی به بازار مرشد وجود دارد که می توانید از طریق این روش ها به راحتی به این بازار زیبا و خاص شهر دبی دسترسی پیدا کنید. پارک اند ریزورت دبی شاید در تصور شما یک پارک معمولی باشد، اما باید بگوییم پارک اند ریزورت دبی به قدری وسیع است که دارای 4 قسمت مختلف بوده که هر کدام از آنها تفریحاتی خاص را عرضه میکنند. در دسته بندی کودکان نیز برندهایی مانند Asics ،Zara ،Hang Ten و River Woods جزو مطرحترین برندهایی هستند که در دبی مال فعالیت میکنند.

Dubai Mall جزو آن دسته از مراکز خریدی است که علاوه بر مغازههای لوکس و مدرن، امکانات تفریحی زیادی را برای بازدید کنندگان به ارمغان آورده است. همانطور که می دانید شرکت های بسیاری در دنیا وجود دارد که در زمینه ساخت و تولید عینک های طبی و آفتابی فعالیت دارند. خوب است بدانید که در مرکز این خرید حدود 1200 واحد تجاری وجود دارد. آبنمای موزیکالی در کنار برج خلیفه و روبروی دبی مال وجود دارد که حدود ۶۶۰۰ چراغ رنگی در ۲۵ طیف رنگ در آن به کار رفته است. در این پارک های آبی دبی، اکثرا زمین بازی مخصوص بچه ها و بخش های مخصوص بانوان هم پیدا می گردد. آکواریوم دبی یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری دبی است که در مرکز خرید دبی مال قرار گرفته است. دبی مال در مرکز شهر قرار گرفته است که این موضوع دسترسی به مترو و سیستم حملونقل عمومی را راحت کرده است. بر دبی همان بخش مدرن دبی است که مراکز خرید نیز در آن قرار دارند. برجمان در سال 1991 میلادی بنا و مورد بهره برداری واقع شده است با توجه به قدمتی که این مرکز خرید دارد به صورت چندین مرتبه مورد بازسازی واقع شده و از جمله بهترین مرکز خرید این شهر به شمار می آید. در سال 1949 میلادی بود که یک تاجر کویتی به نام مرشد العصیمی در این نقطه از شهر بازار کوچکی را راه اندازی کرد که به تدریج به یکی از عظیم ترین بازارهای دبی تبدیل شد. در این پارک روزخاصی برای بازدید خانمها در نظر گرفته نشده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.