از انجام پارک طالقانی تهران به روش قدیمی بیمار و خسته شده اید؟ این را بخوان

۱,۶۶۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

تعداد بسیار زیادی از این درختان به دلیل ساخته شدن ساختمانها و هتلهای چندین و چند طبقه، قطع شدند. این چیدمان به حدی جذاب است که روزانه تعداد زیادی از بازدید کنندگان دربند را به خود جذاب میکند. تالار دفاع که سومین تالار موزه دفاع مقدس است، ساختار دفاعی زمان جنگ را شبیهسازی کرده است. تزئینات و چیدمان موزه و تالار آینه بر اساس آرایه خطی، متعلّّق به میرزا ابوالفضل ساوجی، که در تالار آینه نصب است، در سال ۱۲۹۹ق به اتمام میرسد. بایگانیشده از اصلی در ۲۱ مه ۲۰۲۰. مشرق نیوز. بایگانیشده از اصلی در ۲۰ مه ۲۰۲۰. بسیجی شهید علیاصغر فرهمندفر متولد ۱۱ فروردین سال ۱۳۳۱ در گرمسار بود. پس از این اتفاق همدم السلطنه، دختر مستوفی الممالک که همسر جلال الدوله بود اقدام به خرید این عمارت با مبلغی بالغ بر 50 هزار تومان در سال 1328 کرد. فضایی مملو از سرسبزی، گل های رنگارنگ، حوض های آب، کتابخانه، عمارتی با معماری ایرانی و غیره می باشد که با گردش و استراحت در میان آن می توانید سرشار از حس تازگی شوید. حیاط خلوت عمارت مسعودیه: حیاط خلوت عمارت مسعودیه که در آن سوی ورودی اصلی قرار دارد، دارای حوض آب و باغی است که با گل آراسته شده و زیبایی طبیعی را به محیط اطراف میبخشد. محوطه سبز این پارک شامل 8 هزار مترمربع گل کاری و حدود 20 هزار مترمربع چمن کاری به همراه درختان زیاد می باشد.

در بهار حوضهای این موزه پرازآب بوده و برگهای درختان سبز و باطراوت هستند. از آنجائیکه چنار با آب و هوای تهران بسیار سازگار است، در ابتدا دو طرف خیابان ولیعصر را چنار کاشتند. اگر در میان پارک های تهران پارک آب و آتش را انتخاب کردید و قصد داشتید با خودروی شخصی به آن مراجعه کنید، می بایست خود را به خیابان جردن برسانید و مسیر خود را در این خیابان به طرف شمال ادامه دهید. یکی از مهمترین دلایلی که پارک آب و آتش را برای اهالی تهران و مسافران این شهر متمایز کرده است وجود تفریحات متنوعی است که در اختیار گردشگران قرار گرفته است. پارک آب و آتش در شمال تهران در منطقه ۳ در اراضی عباس آباد قرار دارد. ایران اینترنشنال. ۲۰۱۹-۱۱-۰۱. بایگانیشده از اصلی در ۱۰ آوریل ۲۰۲۱. بایگانیشده از اصلی در ۳ مارس ۲۰۲۱. با دیدن فیلم، شما احساس می کنید که در همان فضای فیلم قرار گرفته اید حتما به شما توصیه می کنم برای یکبار هم که شده از این سرگرمی استفاده کنید. هنگام شب شعله برج آتش، رنگ نارنجی را در دل سیاه شب به جا میگذارد و در ترکیب با فوارههای آب و نور افکنهای پارک یک شب پر از زیبایی و آرامش را به شما میدهد.

میتوانید کافه ملک را در خیابان کوشک مصری امتحان کنید یا به بازار بزرگ سر بزنید تا بهترین مکان برای تجربه فضای اصیل و البته امتحان کردن غذاهای سنتی را پیدا کنید. اگر شما هم عاشق تجربه مزههای جدید و متنوع هستید، بهتر است حتما سری به دربند تهران بزنید. اگر علاقمند به بازدید از این مجموعه دیدنی هستید، می توانید با سفر به تهران و رفتن به بزرگراه حقانی به این مکان برسید. شما می توانید با سوار شدن به اتوبوس هایی که در چهارراه گلوبندک توقف دارند، به این کاخ دسترسی پیدا کنید. دسترسی به این بخش با کمک دو آسانسور تعبیه شده در برج میسر است. با توجه به نزدیکی این مجتمع به ایستگاه مترو میدان جهاد، برای دسترسی راحتتر و کمک به داشتن هوایی پاکتر، میتوانید از وسایل حمل و نقل عمومی برای مراجعه به آن استفاده کنید. در کف این تالار با شکوه فرش نفیس و ارزشمندی دیده میشود که توسط هنرمندان نیشابوری بافته شده است و انعکاس این فرش زیبا در آیینهها، تصویر جذاب و تماشایی را ایجاد کرده است. بخشی از سهام، واگذار شده و بعد از بهرهبرداری از پروژه، سهام در بورس اوراق بهادار ایران عرضه میشود و بانک آینده در نهایت از مالکیت پروژه خارج خواهد شد. بنابراین بانک آینده بعد از بهرهبرداری از پروژه، سهامش را در بورس عرضه میکند و از مالکیت آن خارج میشود. گفته میشود اگر در هر مغازهای ۵ دقیقه وقت بگذارید برای سر زدن به تمام مغازههای ایران مال باید سه روز کامل قدم بزنید.

پیشنهاد میدهیم برای یکبار هم که شده به این بام دنج سری بزنید و تهران را از بلندی این بام به نظاره بنشینید. برای رسیدن به مکان هایی که برای پیک نیک مناسب هستند، می توانید با استفاده از تله سیژ به این مناطق برسید و یا اگر انرژی و نیروی زیادی دارید، می توانید پیاده به سمت مناطق مشخص شده حرکت کنید. دههی فجر و بیستودوم بهمنِ امسال یک شور و حال دیگری دارد؛ زیرا مردم پس از سالها مجاهدتِ خود مشاهده میکنند که انعکاس صدای آنها، فریاد مظلومانه و قدرتمندانهی آنها امروز در مناطق دیگری از دنیای اسلام با قوّت و قدرت شنیده میشود. رئیس - نوشته شده است و ضمناً صورت اسامی آقایان که در هر شعبه قرائت گردید میدهیم چاپ می کنند و در اختیار آقایان گذاشته میشود . این باغ در زیر ۶۰۰ متر احداث شده است. بههمین جهت، به ساختمانها و تزئینات آن میافزود؛ بهطور مثال، به دستور او گلخانه بزرگی در ضلع شمالی باغ احداث شد که به نارنجستان شهرت یافت. نزدیک ترین رستوران پارک طالقانی تهران ،با نام کافه رستوران VIP در سمت شرق پارک در ابتدای پل طبیعت قرار گرفته است. رفتن با ماشین شخصی آن هم به چنین جایی اگر در وسط هفته باشد مانعی ندارد؛ اما در صورتی که آخر هفتهها بخواهید بروید به علت شلوغی، امکان دارد در ترافیک بمانید و برای پارک کردن ماشین به مشکل بخورید. هم چنین معماری به کار رفته در این پارک نیز به دست سردار افخمی انجام گرفت. محمد شاه قاجار این باغ را به عنوان قصر و محل زندگی خود در نزدیکی تجریش بنا میکند. باغ ایرانی و معماریهای که یادآور معماری اصیل ایرانیاند. خواهد بود. همانطور که از نظرتان گذشت، بخش عمده ای از ایران مال به فعالیت های غیر تجاری نظیر موزه، تالارها و ایوان های مختلف اختصاص یافته است.

دیدار در این باغ برای بازدیدکنندگان و خانواده های ایرانی تجربهای شیرین خواهد بود. عمارت مسعودیه در سال 1290 به مجموعه باغ نگارستان افزوده شد. به بیان دقیق، تقریباً هر بنا دیگری در کاخ تاریخچهای پیش از قاجار دارد؛ اما ساخت عمارت بادگیر با رویکارآمدن فتحعلی شاه کلید میخورد و در دوره ناصرالدین شاه با یک بازسازی کوچک به کمال میرسد. او در سال ۶۶ و با حمایت پدر از اداره کل صنایع سنگین استان زنجان موافقت اصولی ایجاد کارخانه تولید لوله و پروفیل گرفت. در حقیقت محمد ولی خان را میتوان عامل آبادی باغ دانست؛ اما وی به تجارتخانه طومانیانس بدهکار بود. در زمان قاجار توجه زیادی به کوه دربند و محله دربند میشد و احداث هتل و مهمانسرا و بهبود راههای ارتباطی موجب رونق بیشتر این منطقه شده بود. برای آشنایی بیشتر با این پروژه عظیم، در ادامه این مطلب از سایت حیاط خلوت با ما همراه باشید. ↑ «جشنهای ایرانی با چاشنی ایران باستان و ایران اسلامی». ↑ «چرا حکومت ایران از مدلها میترسد؟ باتفاق سه نفر از صاحبمنصبان نظامی حکومت هندوستان از راه بصره، بغداد وارد قصر شیرین شدند و از آنجا به کرمانشاه آمده در تشییع جنازه شاهزاده محمدعلی میرزای دولتشاهی که حمل به کربلا میشد شرکت نمودند. این شرکت با مجوز بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار تاسیس شده است. هنوز هم می شود در هیاهوی خیابان های تهران، یک خانه قدیمی و با صفا پیدا کرد و چند ساعتی را به دور از آلودگی گذراند. ↑ ۲۸۱٫۰ ۲۸۱٫۱ پوشاک در ایران باستان، فریدون پوربهمن/ت: هاجر ضیاء سیکارودی، امیرکبیر، ۱۳۸۶، صفحه ۲۴، ۲۵، ۵۷، ۱۸۵. ↑ اروپاییها و لباس ایرانیان، سید حسامالدین شریعتپناهی، نشر قومس، ۱۳۷۲، صفحه ۱۹۱، ۲۵۸، ۲۶۹. ↑ «نهمین جشنواره بینالمللی مد و لباس فجر فراخوان داد». ↑ اروپاییها و لباس ایرانیان، سید حسامالدین شریعتپناهی، نشر قومس، ۱۳۷۲، صفحه ۲۷۶.

احمد تفضلی، ۱۳۶۸، نشر چشمه، صفحه ۶۴. احمد تفضلی، ۱۳۶۸، نشر چشمه، صفحه ۱۹، ۲۰، ۲۱. ↑ ۲۲۸٫۰ ۲۲۸٫۱ موسیقی سنتی ایران، علی نوروزیان نیشابوری، ۱۳۹۰، صفحه ۱۴، ۱۵. در کنار تفریح در شهربازی امیر میتوانید از دیگر امکانات این مجتمع چون فستفود و فروشگاههای خرید متعدد بهرهمند شوید.دسترسی به شهربازی امیر بهراحتی از طریق بزرگراههای امام علی (ع) و شهید صیاد شیرازی امکانپذیر است. چون پسر جلال رسول اف یعنی احسان رسول اف سرمایهگذار، تهیهکننده یا بازیگر و فیلمنامهنویس فیلمهایی مثل «کشتزارهای سپید»، «بمب؛ یک عاشقانه»، «کایه دوفیلم»، «سمفونی تولد»، «ناپدید» و «پرسه در شهر لاجوردی» بوده. ۲۰۱۹-۱۲-۲۵. بایگانیشده از اصلی در ۶ مه ۲۰۲۰. رادیو فردا. بایگانیشده از اصلی در ۲۰۲۰-۰۵-۲۲. BBC News. بایگانیشده از اصلی در ۲۱ مه ۲۰۲۰. خبرآنلاین. ۲۰۱۶-۰۵-۱۸. بایگانیشده از اصلی در ۱۸ مه ۲۰۲۰. باغ ماهان ایران مال هم تفرجگاه مفرحی برام عموم مردم خواهد بود و آب جاری و گیاهان گوناگون در این فضا، تجربهی بهیادماندنی برای بازدیدکنندگان به ارمغان خواهد آورد. یکی از مهم ترین رویدادهایی که در عمارت مسعودیه رخ داده است تاسیس نخستین کتابخانه رسمی کشور در آن بود که در سال ۱۳۰۴ هجری خورشیدی توسط انجمن معارف انجام شد. او در سال 1264 هجری قمری، دستور داد تا یک باغ عمارت زیبا در بهترین منطقه تهران یعنی منطقه محمدیه بسازند. این عمارت به دلیل موقعیت مکانی خاصی که در مرکز سیاسی شهر دارد، شاهد رخدادهای ویژهای بوده است. این مکان صرفاً مختص خرید نیست بلکه مکانی برای گذراندن وقت و تفریح کردن نیز هست. در ابتدا، طاقها و طاقنماهای عمارت، زاویهدار بودند؛ اما ناصرالدینشاه، دستور بازسازی و یکپارچه کردن تمام طاقها به فرم قوسی را صادر کرد.

پیست اسکی دیزین دارای ارتفاع نسبتا زیادی در قسمت قله است و این موضوع می تواند شرایط را برای افرادی که بدنشان به فعالیت در ارتفاع زیاد عادت ندارد قدری مشکل باشد، گرچه اسکی کردن از نیم قله به پائین هم برای گرم کردن و در عین حال کسانی که هنوز آمادگی لازم برای اسکی را ندارند انتخاب خوبی است. کلیه بازدیدهای رایگان و نیم بهاء در ایام تعطیلات رسمی سالانه: شامل تعطیلات ایام نوروز ( از تاریخ 25 اسفند لغایت 15 فروردین)، پنجشنبه و جمعه های هر هفته از درجه اعتبار ساقط خواهد بود. فاز دوم که شامل قسمت های ورزشی، فرهنگی و رفاهی خواهد بود هم تا پایان سال ۱۳۹۹ به بهرهبرداری میرسد. فاز دوم نیز تا پایان سال ۱۳۹۹ به بهرهبرداری خواهد رسید. از ویژگیهای اینپارک، دریاچه، آبشار مجاور و نیز آبنماهای سنگی است که جلوهای خاص دارند. به گفتهٔ یکی از کارمندان پیشین شبکه، کارکنان شبکه در مخمصه گیر افتادهاند: «تازه فهمیدهاند که حقیقت ماجرا را به آنها نگفتهاند، که نمیدانستند حقوقشان را در واقع سعودیها میپردازند. که در منطقهی ۱۲ تهران و خیابان ۱۵ خرداد واقع شده است. شما باید در ایستگاه منیریه یا امام خمینی از اتوبوس پیاده شوید و با کمی پیادهروی یا با استفاده از تاکسی و اتوبوس، به خیابان ۱۵ خرداد برسید. در دورهی ناصری تغییراتی در بنا رخ داد و دیوارهایی از آن را با کاغذ دیواری پوشاندند که هنوز هم بقایای آن بر دیوارهای تالار الماس دیده میشود. بهمین منظور پس از بازگشت به ایران دستور داد که عمارات قدیمی سمت شمال باغ گلستان را خراب کرده اتاق موزه وسرسرا وحوضخانه و ملحقات دیگر آن را ساختند که اینک تقریباهمگی باقی هستند.

توسعه شهر تهران چه در درون حصار ناصری و چه در بیرون آن، سرنوشت بسیاری از باغ های قاجاری را دستخوش تغییرات گسترده کرده است. شهربازی فان تایم در طبقه سوم مجتمع تجاری ارگ تجریش فعالیت میکند. کافی است فرزندتان را یک بار به شهربازی مگامال بیاورید تا مشتری دائم این مرکز خرید شود. اگر در این سالها پیگیر اخبار بانکی بوده باشید حتماً رسول اف را باید به جا بیاورید. ولی اگر پیگیر اخبار بانکی نیستید حتماً اسم رسولاف در اخبار حواشی سینمایی این اواخر به گوشتان خورده. باغ دیدار آبشاری نشاطانگیز و جانپرور در فضایی سرسبز دارد که قرار است شادابی ویژهای به ایران مال ببخشد. پروژه باغ ملی بعد از احداث چند سالی بیشتر دوام نیاورد. درگاه ملی آمار. دریافتشده در ۱۳ مه ۲۰۲۱. «نوروز، هویت ملی و دینی ایرانیان». کاخ گلستان تهران بی شک از زیباترین کاخ های مربوط به دوره قاجار در پایتخت ایران می باشد که بازدید از آن برای هر ایرانی تجویز می شود ، در این بنا شاهد زیباترین سبک های معماری صفوی و قجری هستیم و در کنار آنها کاشی کاری های متحیر کننده آن با چشم هر بیننده ای بازی می کند، در سری مقالات معرفی جاذبه های توریستی تهران به معرفی کامل کاخ سعد آباد ، کاخ نیاوران ، بام تهران و دریاچه چیتگر پرداختیم ، حال در این مطلب همراه خبرنگار اختصاصی این تودی سری به زیباترین کاخ قجری ایرانی یعنی کاخ گلستان تهران زده ایم، همراه ما باشید. بدون اغراق شمس العماره با شکوه ترین و زیباترین کاخ مجموعهی گلستان میباشد که معماری آن برعهده ی استاد محمد علی کاشی بوده است. و با استفاده از تجربیات پدر و تحت نظر او فعالیت خود را به بیرون از ساختمان سازی هدایت و مدیریت کرد .

هم اکنون خانه آن ها از نظر اشیاء زینتی و نوع چیدمان و معماری مورد موجه جهانگردان قرار گرفت . موزه دفاع مقدس از نظر امکانات رفاهی یکی از بهترین موزه های تهران است. از دیگر امکانات این اقامتگاه میتوان مبل، بالکن، کمد، میز ناهارخوری، اجاق گاز، یخچال، لوازم آشپزی، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی، جاروبرقی، کپسول آتشنشانی، کولر آبی، بخاری گازی، تلویزیون و گیرندهی دیجیتال را نام برد. ↑ سبکشناسی معماری ایرانی، محمدکریم پیرنیا، معماریان. ↑ ۲۶۶٫۰ ۲۶۶٫۱ گروه فرهنگی الف. این زوج در کنار فعالیتهای علمی به گردآوری آثار و اشیاء تاریخی و فرهنگی پرداختند. ما در اجاره خونه برای مسافرانی که به قصد کار و تفریح به شهر تهران سفر میکنند و چند روزی در آپارتمان های مبله ما اقامت دارند ، همیشه پیشنهاداتی برای تهرانگردی و خلق لحظات خاطره انگیز در تهران داریم. و اگر شاه میخواست و حاضر بود با مردم خودش با ملت خودش تفاهم داشته باشد و ایدههای پوسیده و غلط دادن اهمیت به خارجیها را بدور بریزد، میتوانست پایههای محکمی برای رژیم سلطنتی ایران و دوام سیستم مملکتی ایجاد بکند و تدریجاً ترتیبی بدهد که مردم حق مداخله بیشتری در امور خود داشته باشند. زمان افتتاح فاز اول ایران مال همزمان با نیمه شعبان و روز کارگر در اردیبهشت ماه سال ۹۷ بوده است.

فاز اول این مجموعه به مساحت ۱٬۴۰۰٬۰۰۰ متر مربع در اردیبهشت ۱۳۹۷ رونمایی شدهاست. مجموعا مساحت بوستان نیاوران تهران نزدیک به 3320 متر مربع میباشد. ساخت این پروژه با زیربنای ۱٬۷۰۰٬۰۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۲۷ هکتار، سال ۱۳۹۰ آغاز گردید. ↑ «آشنایی با هنر نوگرا و معاصر ایران ۱». ↑ ۲۴۰٫۰ ۲۴۰٫۱ ۲۴۰٫۲ هنر ایران، آندره گدار/ت بهروز حبیبی، ۱۳۷۷، چاپ سوم، چاپ و انتشارات دانشگاه بهشتی، صفحه ۱۵، ۱۴۷، ۲۳۲. هنر ایران، آندره گدار (ترجمهٔ بهروز حبیبی)، ۱۳۷۷ خورشیدی. ↑ هنر ایران، آندره گدار/ت بهروز حبیبی، ۱۳۷۷، چاپ سوم، چاپ و انتشارات دانشگاه بهشتی، صفحه ۱۳۴. کاخ گلستان در زمان قاجار، علاوه بر اینکه محلی برای حکمرانی و اقامتگاهی برای خانواده سلطنتی بوده است، محلی برای تعلیم و تربیت هنرمندان و معماران به شمار می­ رفت، از همین رو این کاخ به مکانی برای تولید هنر در قرن ۱۹ تبدیل شد که مهم­ترین مرکز هنری دوران قاجار محسوب می­ شود. ↑ «فرح پهلوی از جمعآوری آثار هنر معاصر در ایران میگوید». این بازیگر سینما هم اکنون در یکی از بازداشتگاههای پلیس به سر میبرد. زمان ساخت این مجموعه، به دوران شاه عباس صفوی و سال ۹۹۸ ه.ق برمیگردد. کاخ سفید محل اقامت ییلاقی محمدرضا شاه و همسرش فرح در تابستان بوده است. انصاری موسس بانک تات هم بوده و شاید به همین خاطر پروژهی ایران مال در ابتدا «تات مال» خوانده میشد.

این مکان زیبا در بخش مرکزی قرار دارد و قلب پروژهی ایران مال محسوب میشود. باغ گیاهشناسی یکی از بهترین مکانها برای آشنایی کودکان و عموم مردم با انواع گیاهان و اهمیت آنها محسوب میشود. اما علی انصاری با توجه به تحولات جامعه و تغییرات بازار کسب و کار شغل پدرشان را ادامه ندادند. علی انصاری متولد ۵ دی ۱۳۴۱ در تهران است . بایگانیشده از اصلی در ۹ مارس ۲۰۲۱. بایگانیشده از اصلی در ۱۰ مارس ۲۰۲۱. BBC». بایگانیشده از اصلی در ۱۰ مارس ۲۰۲۱. این مطلب در بخش “مطالب روز” نوشته شده است و به “موزه ایران باستان” می پردازد. ↑ «افتخارات فوتبال ایران در کتابچه AFC». بایگانیشده از اصلی در ۱۱ مه ۲۰۲۰. همشهری آنلاین. بایگانیشده از اصلی در ۱۱ مه ۲۰۲۰. بازار تجریش به عنوان یکی از بزرگ ترین و شلوغ ترین بازارهای تهران در منطقه شمیرانات و در فاصله میدان تجریش و میدان قدس قرار گرفته است. قدس آنلاین: بدر بن عبدالله، وزیر فرهنگ سعودی روز شنبه اعلام کرد که سازههای سنگی پیدا شده اند که از قدیمیترین اهرام مصر نیز قدیمیتر هستند. پارک پردیسان از بهترین پارک های تهران برای جوانان و دوستانی است که برای اوقات فراغت خود و دورهم بودن به آن مراجعه می کنند. اگر بخواهید از سمت ونک بروید، یا با مترو خودتان را به پارک برسانید، ایستگاه شهید حقانی، بهترین راه رسیدن به این پارک است. طول مسیر دوچرخه سواری این پارک حدود ۳٫۵ کیلومتر است.

بامتهران از جمله جاهایی هست که باید هم روز و هم شب رفت و مناظر زیبایی از تهران را مشاهده کرد، روزهای تعطیل و آخر هفته بسیار شلوغ است و مسیر پرترافیک اما وسط هفته ها تقریبا خلوت می باشد. درزمستان، این تله کابین تنها وسیله برای رفت و آمد اسکی بازان است. به دلیل وجود سفارتخانههای متعدد در این محله میتوانید با قدم زدن در این محله با چهرههای غیرایرانی بسیاری روبه رو شوید که در این محله زندگی میکنند. با این حساب باید بانک آینده و مدیرش جلال رسول اف را به عنوان شرکت سرمایهگذار اصلی پروژه مگامال ایران معرفی کنیم. در ادامه بیوگرافی علی انصاری موسس بانک آینده را مشاهده می کنید. صدای آمریکا. بایگانیشده از اصلی در ۲۰ مه ۲۰۲۰. رادیو فردا. بایگانیشده از اصلی در ۱۳ مه ۲۰۲۰. پدر او در صنعت ساختمان و ساخت و ساز فعالیت داشتند . برای رفتن به مرکز خرید میلاد نور می توانید از طریق بزرگراه شیخ فضل الله خود را به میدان صنعت یا میدان شهرک غرب رسانده و وارد بلوار فرحزادی شوید و در ابتدای بلوار فرحزادی خود را به این مرکز خرید برسانید. ↑ «آیا سینمای ایران پیش از انقلاب ۵۷ در دنیا ناشناخته بود». اما چه کسی مالک ایران مال در تهران است؟ این پروژه در نزدیکی دریاچه چیتگر در منطقه ۲۲ تهران واقع شدهاست. در قسمت غربی این خانه ساختمان اربابی (برج) واقع شده است که استاد مقدم به همراه یکی از شاگردان در دانشکده هنرهای زیبا، دکتر ابوالقاسمی، در سال ۱۳۴۵ ساختهاند. بعدها این خانه از محمدتقی خان احتسابالملک به پسرش محسن مقدم رسید. اینجا خانه موزه مقدم، خانه پدری محسن مقدم است، وی یکی از اساتید دانشگاه تهران و از پایهگذاران پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران بوده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.