لوازم مصرفی آرایشگاه لیزر

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

لوازم مصرفی آرایشگاه لیزر

۱,۵۰۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


قبل از افتتاح و راه اندازی کلینیک لیزر موهای زائد، احتمالاً باید هزینه خرید دستگاه لیزر، هزینه اجرا و هزینه مواد مورد نیاز اتاق لیزر را در نظر بگیرید. در این مقاله از برترین پزشک در مورد لوازم مورد نیاز صحبت خواهیم کرد برای لیزر موهای زائد ...

لوازم مصرفی اتاق اداری با لیزر مو

برای اطلاع از قیمت اپیلاتور لیزری و خرید اقساطی نقدی و لیزری با کارشناسان ما تماس بگیرید. تنها تفاوت مواد مصرفی اتاق لیزر در تولید کننده و کیفیت محصولات آنهاست. با ما بمانید تا هزینه اتاق لیزر را با مواد مصرفی به شما پرداخت کنیم.

لیستی از مواد مصرفی مورد نیاز در اتاق لیزر بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران در زیر لیست شده است تا لیزر را راحت و موثر برای مشتریان شما کار کند:

دستکش یکبار مصرف

پانتنول یا دکسپانتنول

کلرهگزیدین

زندان

برو اونجا

یک تیغ یکبار مصرف

دستمال مرطوب خشک و مرطوب

بالش نخی

روش یکبار مصرف

کلاه یکبار مصرف

عینک مرگ

مداد سفید طبی (مداد آرایشی سفید) یا اصلاح کننده اداری (برای محافظت از خال در برابر لیزر)

ضد عفونی کننده

سلفون یکبار مصرف برای هندپیس های تماسی

هنگام خرید ژل لیزر موی تماسی باید به چه نکاتی توجه کنیم:

برای جلوگیری از سوختگی، باید هندپیس را روی پوست بکشید و پراکندگی نور را به حداقل برسانید. ژل اولتراسونیک شفاف و رنگی است. ژل بی رنگ برای حذف موهای زائد با لیزر دایود مناسب است، ژل نباید مسیر لیزر را مسدود کند، بنابراین ژل شفاف نه تنها برای از بین بردن شکاف هوا بین کریستال و پوست، بلکه برای افزایش شفافیت اپیدرم طراحی شده است. به آبرسانی آن

هنگام خرید ژل لیزر مو به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

بهتر است بدانید زمانی که ژل روی پوست قرار می گیرد، ابزار استحمام شده در ژل به راحتی می تواند روی حرکت فولیکول مو روی پوست تاثیر بگذارد، از ژل های کم رنگ (مخصوصا گندمی) برای دو نفر استفاده نکنید. دلایل : بخشی از آن از پرتو لیزر انرژی دریافت می کند و همچنین رنگ ها می توانند آلرژیک باشند.

از نظر ویسکوزیته، چندین نوع ژل وجود دارد:

ویسکوزیته پایین

ویسکوزیته متوسط ​​و بالا

ویسکوزیته، به عبارت دیگر، خاصیت یک مایع است. هر چه ویسکوزیته بیشتر باشد، ژل متراکم تر و کمتر پخش می شود. یعنی یک ژل با ویسکوزیته بالا در هنگام استفاده یکسان باقی می ماند. برعکس، ویسکوزیته کم روی سطح پخش می شود. ژل با ویسکوزیته متوسط ​​پخش نمی شود، بنابراین از ژل با ویسکوزیته متوسط ​​برای لیزر موهای زائد استفاده می شود. این نوع بازوی کشویی ایمن به نور طبیعی اجازه انتشار می دهد. برای جلوگیری از واکنش های آلرژیک، محصولات حاوی عطر، رنگ، اسانس و غیره هستند. نه

دستمال مرطوب یا خشک برای اتاق لیزر

پس از قرار گرفتن در معرض لیزر، دستمال مرطوب ژل باقی مانده روی پوست مشتری را پاک می کند. دستمال های کاغذی بسیار مقرون به صرفه هستند، اما حتما دستمال های بدون پرز را انتخاب کنید. دستمال‌های نخی را ترجیحاً از مواد نبافته و بدون پرز انتخاب کنید. چنین دستمال‌هایی برای مشتریان ناراحتی ایجاد نمی‌کنند، اما هزینه آن بالاست.

جعبه کمک های اولیه در کلینیک زیبایی

تاریخ انقضای تمام اقلام موجود در جعبه کمک های اولیه باید جاری باشد. بسیاری از سالن ها یا کلینیک ها جعبه کمک های اولیه دارند. اما داروی آن کیت خیلی وقت است که تمام شده است.

دستگاه لیزر آب مقطر

آب مقطر یکی دیگر از مواد مصرفی تجهیزات لیزر است و در لیزرهای دایود هر ماه آب مقطر نیاز به تعویض دارد. تعویض به موقع آب به طور مستقیم بر عمر دستگاه تأثیر می گذارد. کیفیت آب مقطر نیز باید مناسب باشد: بدون ناخالصی، ذرات شناور و غیره. پس از تخلیه آب، بررسی کنید که کدر یا تغییر رنگ ندهد. در غیر این صورت، می توانید آب مقطر با مارک متفاوتی تهیه کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.