پمپ کارواش برتولینی

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

پمپ کارواش برتولینی

۹۹۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


ماشین لباسشویی یکی از محصولات منحصربفرد شرکت ایتالیایی برتولینی است که در مدت زمان کوتاهی به یکی از محبوب ترین لوازم خانگی در جهان تبدیل شده است. در مقاله زیر به ویژگی ها و مزایای خرید این ابزار مفید که نقش مهمی در نگهداری و تسریع در شست و شو دارد می پردازیم. تا انتها با ما همراه باشید.

آشنایی با پمپ کارواش برتولینی

پمپ های لباسشویی برتولینی یکی از بهترین و پرکاربردترین پمپ های مورد استفاده در کارواش های خانگی و صنعتی، انواع سیستم های اسپری و کلیه سیستم های نظافت و شستشو می باشد. در واقع کیفیت بالای ساخت و مطابقت با آخرین استانداردهای جهانی را می توان دلیل محبوبیت محصولات این برند دانست. تولید نفت و گاز، صنایع فلزی، صنایع غذایی، صنایع تزریق شیمیایی، برش سنگ، شیشه و سرامیک از دیگر صنایعی هستند که معمولا از این ابزار استفاده می شود.

جالب اینجاست که پمپ کارواش صنعتی از چند قسمت تشکیل شده است. هر قطعه نقش خاص خود را در عملکرد خوب دستگاه دارد. شفت فولادی یکپارچه میله پیستون فولادی بلبرینگ با کیفیت بالا پیستون سرامیکی با کارایی مداوم شیر یک طرفه و سر بلبرینگ فشار قوی این مهم ترین قسمت پمپ برتولینی است.

انواع پمپ کارواش

بنابراین پمپ های برتولینی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و کارایی بالا یکی از برندهای مورد اعتماد در زمینه ابزارآلات صنعتی مورد استفاده در زمینه های مختلف می باشد. بسته به تعداد کاربردهای این ابزار، انواع مختلفی از ابزارها در بازار موجود است که مهمترین آنها عبارتند از:

مدل های مختلف از نظر کارایی

به طور کلی پمپ های برتولینی به دو دسته ابزارهای پیستونی و دیافراگمی تقسیم می شوند که از نظر عملکرد بسیار شبیه به هم هستند. البته در سال های اخیر بیشتر از قبل به مدل پیستونی توجه شده و مدل های مختلفی ساخته و تولید شده است. سری CA، سری RA، سری TM و مدل های WM از جدیدترین محصولات برتولینی با مزایا و امکانات بیشتر نسبت به مدل های قبلی هستند.
  https://cofenews.ir/%d9%be%d9%85%d9%be-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c/انواع پمپ های مبتنی بر اتصال

خط شستشوی مستقیم برتولینی و خط شستشوی زیر بار یا شستشوی غیر مستقیم نمونه های دیگری از محصولات برتولینی هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. در مدل کوپلینگ مستقیم، الکتروموتور مستقیماً به پمپ متصل است و معمولاً برای اتصال به دستگاه رابط نیازی به شاسی خاصی ندارد.

الکتروموتور به طور غیر مستقیم از طریق یک دستگاه کوپلینگ به پمپ متصل می شود و هر دو دستگاه در یک دستگاه موجود می باشند. اشتباه نیست اگر بدانید اکثر ابزارهای مورد استفاده در شستشوی خودرو از این نوع هستند. این ابزارها در کدهای CA، RA، TM و WM طبقه بندی می شوند. با این حال هر ساله مدل های جدیدی با کدهای مختلف عرضه می شود.

نوع پمپ آب کارواش بستگی به فشار دارد.

معمولا کارواش های برتولینی با فشارهای 50 تا 1000 بار تولید می شوند که بسته به نیاز خود می توانید یکی از آنها را تهیه کنید. اما مدل های زیر در صنعت رایج ترند:

دستگاه 100 بار

پمپ برند برتولینی 110 بار

مدل 150 بار

برتولینی 200 بار ponp

ماشین کارواش 210 بار

پمپ کارواش 400 بار

کاربرد پمپ های کارواش برتولینی

یکی از مهمترین کاربردهای پمپ این برند در راه اندازی کارواش ها می باشد. با نصب این سری ابزار می توان سیستم شستشو را برای مدت طولانی و ایمن استفاده کرد. از مزایای استفاده از این محصول می توان به کاهش هزینه های نصب کارواش و در نتیجه ارائه خدمات با قیمت مناسب تر اشاره کرد. از دیگر کاربردهای این محصول محبوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شستشوی قطعات صنعتی

استفاده از این برند محصولات در محیط های صنعتی مانند کارگاه ها، کارخانه ها و واحدهای تولیدی نیز برای زدودن گرد و غبار و آلودگی از سطوح تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که می دانید عملیات شستشوی دوره ای و مداوم نقش اساسی در بهبود کارایی دستگاه ها، کاهش خرابی و فرسودگی آنها و در نتیجه کاهش هزینه های تولید دارد.

کشاورزی

در کشاورزی از پمپ های کارواش برای طراحی و اجرای سیستم های انتقال و اسپری آب در مزارع بزرگ و گلخانه ها استفاده می شود. این ابزارها امکان اجرای یک سیستم آبیاری مزرعه ای پایدار و مطمئن با روش های دیم، قطره ای و مکانیزه را ارائه می دهند.

شستشوی صورت

استفاده از پمپ های فشار قوی آب مانند برند برتولینی باعث می شود که دیوارهای ساختمان های بلند در زمان کمتری بدون نیاز به شستشو شسته شوند.

قیمت خرید پمپ کارواش برتولینی

با توجه به کارکردها، مزایا و کاربردهای پمپ برتولینی، اگر قصد خرید این دستگاه پرکاربرد را دارید، بهتر است آن را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه ایران پمپ از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار بوده و شما می توانید با خیال راحت محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید. به نظر شما مهمترین ویژگی محصول این برند چیست؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.