تاثیر پودر یونیورسال Ultra ISOV بر روی بدن

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

تاثیر پودر یونیورسال Ultra ISOV بر روی بدن

۳۱۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


همانطور که گفته شد پودر پروتئین Ultra ISO V یکی از محبوب ترین مکمل های ورزشی در بین ورزشکاران است. پروتئین های این محصول به راحتی قابل هضم بوده و سرعت جذب این مکمل بسیار بالاست. به همین دلیل، روند رشد ماهیچه ها به سرعت بعد از غذا اتفاق می افتد.

ترکیبات Ultra ISO V Universal حاوی آمینو اسیدهای شاخه دار (BCAA) است. این آمینو اسیدها از ماهیچه ها محافظت و تقویت می کنند و همچنین پروتئین بیشتری در ماهیچه ها می سازند. بنابراین افزایش حجم عضلانی یکی از مزایای ویژه این محصول است. این مکمل ورزشی دارای بالاترین ارزش بیولوژیکی در عضله سازی است و بسیاری از مربیان باشگاه استفاده از آن را به ورزشکاران و بدنسازان توصیه می کنند. برای خرید پودر اولترا ایزو وی یونیورسال نوتریشن با ما همراه باشید.


Ultra ISOV Universal یک مکمل پروتئینی با کیفیت بالا بدون قند و حداقل محتوای کربوهیدرات است. اکثر ورزشکاران از این محصول برای عضله سازی و جلوگیری از آسیب و تحلیل عضلانی استفاده می کنند. در واقع این محصول مکمل مناسبی برای دوره های رژیم غذایی و برش عضلات است. با ارزش ترین عنصر بیولوژیکی این مکمل غذایی این است که با استفاده از روش CFM تهیه شده است. پروتئین وی ایزوله به عنوان یک پروتئین کامل با کیفیت بالا شناخته می شود و تمام اسیدهای آمینه ضروری بدن را تامین می کند. این محصول حاوی ایزوله پروتئین آب پنیر و همچنین آمینو اسیدهای شاخه دار مانند لوسین، ایزولوسین و والین می باشد. این اسیدهای آمینه نقش مهمی در رشد و ریکاوری عضلات دارند. بنابراین اگر به دنبال محصولی حاوی پروتئین و اسیدهای آمینه باکیفیت هستید، می‌توانید مکمل ورزشی Ultra ISO V Universal را از فروشگاه داروخانه الکترونیک صبا خریداری کنید.

مزایای استفاده از پودر یونیورسال Ultra ISOV

همانطور که در بالا خواندید. این محصول یک مکمل ورزشی عالی و عالی است که بسیاری از ورزشکاران در طول جلسات تمرینی شدید خود از آن استفاده می کنند. مزایا و مزایای پودر Universal Ultra ISO V عبارتند از:

مکملی عالی برای کاهش و سوزاندن چربی (کاهش وزن)

افزایش توده عضلانی بدون بافت چربی

افزایش سرعت بهبودی و تقویت سیستم ایمنی

جذب سریع و هضم آسان و ساده.

نحوه استفاده از پودر یونیورسال Ultra ISOV

برای استفاده از این محصول کافیست مقدار مشخص و توصیه شده را به 250 میلی لیتر آب یا شیر اضافه کنید و در شیکر خوب تکان دهید تا خوب حل شود.
 برای خرید مکمل اصل کلیک کنید.
مصرف

ورزشکاران می توانند 1 تا 3 قاشق از این محصول را در طول روز مصرف کنند.

شرایط نگهداری پودر یونیورسال Ultra ISOV

این مکمل نیز مانند سایر محصولات خوراکی نیاز به شرایط نگهداری خاصی ندارد، دور از نور خورشید (درجه حرارت بین 15 تا 25 درجه) و دور از دسترس کودکان نگهداری شود. پس از هر بار استفاده از این پودر، مطمئن شوید که درب محصول کاملا بسته باشد. زیرا اگر درب محصول باز باشد، باکتری موز و رطوبت وارد پودر می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.