درباره فرش ابریشم مصنوعی

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

درباره فرش ابریشم مصنوعی

۲,۲۰۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


فرش ماشینی ابریشم هدیه ای فوق العاده برای افرادی است که می خواهند حس های جدید، دلپذیر و منحصر به فرد را تجربه کنند. برای کسانی که ارزش هنر، کیفیت و خلاقیت را درک می کنند و به فرش نه تنها به عنوان یک کفپوش، بلکه به عنوان یک اثر هنری زیبا با پشتوانه فرهنگی و تاریخی غنی نگاه می کنند. فرش های ابریشم مصنوعی به شکل های مختلفی در فضای داخلی خانه ظاهر می شوند. اینها می توانند فرش های ایرانی باشند که روی زمین قرار می گیرند و کف خانه را به یک تابلوی هنری زیبا تبدیل می کنند. یا می تواند فرش و قالیچه باشد که زیبایی اصیل ایرانی را به صورت بالش به مهمان خانه می آورد و حتی می تواند فرش هایی با مناظر زیبا روی دیوار خانه نصب شده باشد. در ادامه این مقاله سعی کرده ایم همه چیز را در مورد فرش ابریشم مصنوعی و همچنین ویژگی های این فرش و نحوه تشخیص اصل لودن آن در اختیار شما قرار دهیم که می خوانید.

1- دسترسی به دستگاه

فرش ابریشم ماشینی تلفیقی از هنر و اصالت فرش ایرانی با استفاده از تکنولوژی روز است. فرش ابریشم ماشینی بسیار بافته شده و شبیه به فرش قم و تبریز است، در نگاه اول تشخیص آن از فرش دستباف دشوار است اما با لطافت و زیبایی خاص خود بسیار چشم نواز است.

2- ویژگی فرش ماشینی ابریشم

نخ مورد استفاده در فرش ابریشم مصنوعی، نخ ویسکوز است که از نخ های مخصوص تهیه می شود. همانطور که می دانید بهترین نخ برای ماشین فرش، نخ اکریلیک است. اما امروزه از نخ ویسکوز که نوعی الیاف مصنوعی با ریشه های طبیعی است برای تولید فرش های ویسکوز یا بلژیکی استفاده می شود. فرش های ویسکوز بر خلاف فرش های اکریلیک گرم فاقد کرک هستند و هیچ گونه تغییر رنگی ندارند. مواد ضد حساسیت آن آن را برای کودکان و بیماران تنفسی بسیار مناسب کرده است. فرش ویسکوز ضد الکتریسیته ساکن است، بنابراین گرد و غبار، مو و کپک موجود در هوا را جذب نمی کند و براقیت و درخشندگی بالایی دارد.

فرش ابریشم مصنوعی قدرت شستشوی بالایی دارد و به دلیل وزن کم حمل و نقل آن بسیار آسان است. علاوه بر این به دلیل زیبایی و تنوع زیاد در نقش و رنگ و نقش، برای انواع دکوراسیون منزل و محل کار مناسب است. بد نیست بدانید که در نگاه اول برای تشخیص آسان ابریشم مصنوعی می توانید ریشه فرش را بسوزانید. بوی سوختگی شبیه بوی کاغذ است.

ادامه مطلب: https://ghalikhane.com/brand/negin-carpet

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.