فرانسه کدام کشور مهم است؟ یک نوع چنگال فرانسوی

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

فرانسه کدام کشور مهم است؟ یک نوع چنگال فرانسوی

۲,۵۵۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


به نظر شما آچارهای فرانسوی واقعا ساخت فرانسه هستند؟ آچار یکی از پرکاربردترین وسایلی است که هر خانه، تعمیرگاه، محل کار و محیط تولیدی باید داشته باشد. انواع مختلفی از آچارها مانند آچار، آچار مرغی، آچار ترکیبی، ضامن دار، آچار جعبه ای و غیره وجود دارد. در این مقاله به کارکردها و کاربردهای آچار فرانسوی یکی از مهم ترین انواع آچار می پردازیم. در خانه کارمادیو بمانید.

به نظر شما آچار واقعاً ساخت فرانسه است؟ آچار یکی از پرکاربردترین وسایلی است که باید در هر خانه، تعمیرگاه، کارگاه و محیط صنعتی وجود داشته باشد. آچارها در انواع مختلفی مانند آچار، آچار آلن، آچار ترکیبی، آچار ضامن دار، آچار سوکتی و ... موجود می باشند که در این مقاله به ویژگی ها و کاربردهای یکی از مهم ترین انواع آچار یعنی آچار می پردازیم. با کارمادیو همراه باشید.

این ابزار از یک پیچ قلابدار قابل تنظیم با دست استفاده می کرد و بعدها اشکال دیگری از این روبان تولید شد. هیچ نمونه اولیه ای از این دستگاه کاربردی وارد ایران نشد و فقط شکل پیشرفته آن بود. یکی از انواع شناخته شده این ساز، نسخه پیشرفته آقای Clairen است که در سال های 1892 و 1891 ساخته شده است. شرکت سوئدی در باکو به نام مخترع سوئدی یوهان پیتر جوهانسون نامگذاری شده است که در سال 1892 این دستگاه را در سوئد ثبت اختراع کرد و آن را از شرکت خود در باکو ساخت و فروخت که تا به امروز ادامه دارد و توسط شرکت ما ساخته می شود. بیش از 100 میلیون دستگیره قابل تنظیم

با این حال، یوهان پیتر جوهانسون اولین مخترع آچار قابل تنظیم نبود، او با دادن تنها یک فک متحرک، طراحی اولیه این دستگاه را بهبود بخشید و از آن زمان در سراسر جهان محبوب شد.

زبان فرانسه در کشورهای دیگر چیست؟

آچار فرانسوی به عنوان آچار قابل تنظیم در انگلیسی آمریکایی، آچار قابل تنظیم در انگلیسی بریتانیایی و آچار هلالی در کانادا و ایالات متحده، نام تجاری شرکتی است که این اختراع را در سال 1915 در ایالات متحده به ثبت رساند. لازم به ذکر است که نسخه های مدرن آچار هلالی دارای مکانیزم قفلی برای تنظیم فک های متحرک در موقعیت صحیح هستند و سایر پیشرفت های تکنولوژیکی شامل مدل های دیجیتالی است که نشان می دهد که چه زمانی مهره یا پیچ کاملا سفت شده است.

در بسیاری از کشورهای اروپایی مانند فرانسه، آلمان، اسپانیا و ایتالیا به آن کلید انگلیسی و در دانمارک یا اسرائیل کلید سوئدی و در ایران، مجارستان، لهستان و رومانی به آن کلید فرانسوی می گویند.

توسعه کلید فرانسوی

اولین آچار فرانسوی در سال 1892 اختراع شد

در سال 1910 اصلاح و تکمیل شد

در سال 1954 با دسته اصلاح شده و زاویه فک 15 درجه جدید به بازار عرضه شد.

در سال 1984 با اولین دسته ارگونومیک طراحی شد

آچار فرانسوی مدرن با دسته ارگونومیک.

مداد فرانسوی در سایزهای مختلف

در رایج ترین کاربردها از کلیدهایی با سه اندازه اصلی 6 اینچ، 8 اینچ و 10 اینچ (به ترتیب 15، 20 و 25 سانتی متر) استفاده می شود که برای لوازم جانبی استاندارد مناسب بوده و به کاربر در دسترسی از راه دور به فضاهای محدود کمک می کند. دسترسی داشته باشید برای وسایل کوچک یا ظریف مانند آلات موسیقی، اسباب بازی، دوچرخه و غیره از آچار 4 اینچی (10 سانتی متری) و برای کار با آچارهای شش گوش بزرگ از آچار 12 یا 14 اینچی استفاده می شود. لوازم جانبی مانند اتصالات تریلر یا کامیون. 30 و 35 سانتی متر).

ویژگی های کلید فرانسوی مناسب

همیشه بین یک طرح موفق و یک طرح اقتصادی یک دنیا تفاوت وجود دارد. تفاوت بزرگ دیگری که ممکن است متوجه شوید میزان حرکت بین سوراخ‌های صفحه ابزار است. موارد ارزان قیمت به سختی تنظیم می شوند و فک ها نیروی کافی را به سر پیچ وارد نمی کنند. هنگام خرید سیب زمینی سرخ کرده با کیفیت، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

فولاد فرانسوی مرغوب از کروم وانادیوم ساخته شده است و از فولاد ضد زنگ قوی تر و مقاوم تر در برابر زنگ زدگی است.

دسته آن از یک دستگیره لاستیکی استفاده می کند. مطالب خواندنی

برخی از مدل ها دارای مقیاسی برای عرض فک قابل خواندن هستند.

صفحه قابل تنظیم آن، میله، به راحتی قابل چرخش است.

اندازه فک های آن قابل تغییر است.

این ابزار در کشور ما از برندهای مختلف ایرانی و خارجی در اشکال و اندازه های مختلف موجود می باشد. در این گزارش تاریخچه اختراع، تولید و تغییرات مربوط به آن در طول زمان را به طور کامل توضیح داده ایم. و ما به سردرگمی در مورد نام این محصول پاسخ داده ایم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.