این دستگاه را از چین وارد می کند

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

این دستگاه را از چین وارد می کند

۴۵۰ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


یکی از کالاها برای واردات از چین، ماشین آلات صنعتی می باشد، از این رو در این مقاله به واردات ماشین آلات از چین پرداخته ایم و تعاریف و ویژگی های مرتبط با این موضوع را بیان کرده ایم. از این رو شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کنیم

بیشترین بخش کالاهای وارداتی را ماشین آلات صنعتی تشکیل می دهد. یکی از کشورهای مهم برای واردات تجهیزات کشور چین است، بنابراین واردات تجهیزات از چین برای تجار و شرکت های تولیدی در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

بر اساس آمار رسمی وزارت بازرگانی و صادرات، سهم محصولات وارداتی در سال 2084، 7 میلیارد و 550 هزار دلار بوده و بیشترین سهم از چین خریداری شده است.

در سال 2015، مشخص شد که ما دستگاه‌هایی را از 98 کشور مختلف وارد کرده‌ایم که چین، ایتالیا و آلمان بیشترین آنها را به خود اختصاص داده‌اند.

نکاتی برای واردات تجهیزات از چین

همانطور که در مقاله گفتیم واردات ماشین آلات از چین بیشترین سهم را در بین کشورهای تولید کننده ماشین آلات دارد. آمارها نشان می دهد که سهم واردات در سال 2015 حدود 34 درصد از کل مبلغ پرداختی برای واردات تجهیزات از کشورهای مختلف است و همین آمار نشان می دهد که چین بزرگترین تامین کننده صنعتی ایران و منطقه است.

مهمترین کشورهای صادرکننده تجهیزات و ماشین آلات به ایران

بعد از چین، بیشترین سهم صادراتی تجهیزات به ایران متعلق به امارات است، اما مهم ترین نکته این است که عمده تجهیزات خریداری شده در امارات از کشورهای دیگر است و امارات به عنوان تولید کننده برتر در زمینه صنعتی شناخته نمی شود. ماشین آلات و تجهیزات دیگر از چین وارد می شود.

مهم ترین نکته در هنگام واردات از چین و هر کشور دیگری شناسایی کد گمرکی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی مورد نظر می باشد تا کلیه هزینه های مربوط به ترخیص کالا از گمرک و حمل و نقل کالا با استفاده از این کد محاسبه شود. مشکل شناسایی کد گمرکی، قطعا عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت.

همچنین در زمینه واردات کالاهای وارداتی به چین تا زمانی که وزارت صنعت، معدن و تجارت تشخیص دهد که این محصول برای توسعه خط کارخانه خریداری شده است، شرکت های تولیدی و خدماتی هزینه اضافی پرداخت نمی کنند. یکی از نیازهای اصلی مربوط به تولید محصولات این شرکت می باشد.

یکی دیگر از الزامات مهم وزارت صنعت، معدن و تجارت برای معافیت شرکتی از هزینه واردات تجهیزات از چین این است که این تجهیزات در ایران ساخته نشوند. بنا به دلایلی این وزارتخانه اعلام کرده است که اگر دستگاه مشابهی در داخل ایران تولید شود، لزوماً شرکت سازنده مورد نظر معاف نخواهد شد و این شرکت باید کلیه عوارض گمرکی را بپردازد.

دستگاه مناسب باید نو باشد و خرید هر نوع دستگاه دست دوم غیرقانونی تلقی می شود و مسئولیت خرید دستگاه های مستعمل بر عهده وزارت است و این دستگاه باید به عنوان یکی از مهم ترین جنبه های تولید شناخته شود. خط، در غیر این صورت قابل قبول است این دستگاه نیازی به ورود به کشور ندارد.

همچنین با توجه به تنوع و اندازه ماشین آلات و تجهیزات صنعتی، لازم است از مشاوره و راهنمایی مشاوران بهره ببرید تا بتوانید برندهای مناسب و بهترین را در این زمینه خریداری کنید.

اینها خدمات گمرکی و بازرگانی هستند، بنابراین تمامی کارهای مربوط به واردات تجهیزات از چین باید با همکاری و کمک شرکت های بازرگانی فعال و با تجربه در این زمینه انجام شود. برای واردات دستگاه به ایران و خرید قطعات صنعتی با ما تماس بگیرید.



به طور کلی واردات از چین به ایران به دو صورت انجام می شود، یعنی ابتدا بار به دبی می آید و سپس بار از دبی به ایران می آید و در این صورت می توانید مقداری از هزینه نکته دوم را کاهش دهید. . رایج است که توانایی تشخیص این استاندارد بر عهده شرکت های تجاری و تجاری فعال در این زمینه است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.