شناخت انواع برس جاروبرقی

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

شناخت انواع برس جاروبرقی

۲۲۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


جاروبرقی یکی از موثرترین لوازم خانگی است که نقش مهمی در تمیزی محیط ما دارد. به همین دلیل باید استحکام و دوام کافی برای هر کاری را داشته باشد. این دستگاه از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که عملکرد صحیح هر کدام تعیین کننده کیفیت جاروبرقی است.

برس جاروبرقی سامسونگ یکی از لوازم خانگی کاربردی است که نقش مهمی در نظافت محیط دارد. بنابراین، در همه جا باید از استحکام و دوام کافی برخوردار باشد. این دستگاه از قسمت های مختلفی تشکیل شده است و عملکرد مناسب هر کدام تعیین کننده کیفیت جاروبرقی است. برس یا محدوده یکی از این قسمت هاست که وظیفه جمع آوری موها و میکروب ها را از سطوح مختلف بر عهده دارد تا آلودگی در برخی از قسمت های خانه باقی نماند. این قطعه در مدل های مختلفی تولید می شود که هر کدام فقط برای قطعه خاصی قابل استفاده هستند.
برای خرید برس جاروبرقی به فروشگاه آنلاین قطعات لوازم خانگی مراجعه نمایید.


اما قبل از اینکه نوع جاروبرقی را بشناسید باید بدانید که این قطعه نیز مانند سایر قطعات جاروبرقی بسیار مهم است و علاوه بر کیفیت و استحکام مناسب، بهتر است سه ویژگی زیر را داشته باشد:

مواد موی مناسب: موهای برس اصلی نباید خیلی نرم یا خیلی سفت باشد تا روی سطوح مختلف استفاده شود. پرزهای ناهموار به مرور زمان به فرش آسیب می رساند.

قابلیت تنظیم ارتفاع موها: اندازه موها نیز باید خوب باشد. همچنین در برخی از مدل ها طول قابل تنظیم بوده و بر اساس سطح می توان ارتفاع را کنترل کرد.

مجهز به چرخ: در برخی از دستگاه ها سری جاروبرقی دارای دو چرخ کوچک است که جابجایی آن را آسان می کند.

معرفی انواع برس جاروبرقی و کاربرد آنها

اکنون انواع برس های تمیز کننده سبک و نحوه استفاده از هر کدام را معرفی کرده ایم. تمام این فرآیندها به لوله تلسکوپی متصل می شوند و به این ترتیب قطعات و آسیب های موجود در کیسه دستگاه تمیز را هدایت می کنند. بله، لطفا توجه داشته باشید که هر سریال عملکرد خاص خود را دارد و نمی توان از آن برای اهداف دیگری استفاده کرد.

یک دستشویی یا برس معمولی برای تمیز کردن سطوح مختلف

سری اصلی جاروبرقی ها برس هایی هستند که برای تمیز کردن سطوح مختلف استفاده می شود. این سری شکل مستطیلی دارد و معمولا در قسمت بالایی قرار می گیرد تا زانو بتواند بچرخد. در انتها دارای یک شیار مستطیل شکل پهن هستند که دقیقاً محل ورود ذرات مختلف به جاروبرقی است.

برس گرد برای تمیز کردن وسایل ظریف

از این برس می توان برای لامپ، گل و گیاه، گلدان شیشه ای و ... استفاده کرد. برای تمیز کردن نقاط بسیار حساس و ظریف مانند این قابل استفاده است، بنابراین این نقاط باید نرم و قابل انعطاف باشند تا آسیب نبینند.

سری های متوسط ​​برای مبل و تشک مناسب هستند

این سری نوعی جاروبرقی است که شبیه مدل پارویی است. اما اندازه آن کوچک است و برای جمع آوری گرد و غبار روی مبل یا تشک استفاده می شود. به خصوص در میان این قسمت هایی که مقاله اصلی نتوانسته آن ها را تمیز کند، این قسمت می تواند کار خود را به خوبی انجام دهد.

سری باریک برای تمیز کردن درزها و شکاف ها

در بین انواع پاک کننده ها، تیغه های باریک بیشترین اهمیت را دارند. زیرا برای تمیز کردن لباس و ترک استفاده می شود. مناطق باریکی که برس های دیگر نمی توانند آن ها را تمیز کنند. مانند قاب پنجره، صندلی مبل، پانل های دیواری و غیره.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.