در اینجا جزئیات کامل سری فیلم های ترسناک Wrong Turn آورده شده است

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

در اینجا جزئیات کامل سری فیلم های ترسناک Wrong Turn آورده شده است

۲۶۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


در فیلم اول، یک گروه شش نفره از دوستان به طور مخفیانه توسط موجودی سه انگشت، دندانه دار و یک چشم تحت تعقیب قرار می گیرند. کریس فلین (دزموند هرینگتون) مجبور شد مسیری انحرافی را طی کند که به دلیل نشت مواد شیمیایی در راهش بسته شده بود.

سپس یک پیچ اشتباه می گیرد و با ماشینی که به تازگی به یکی از تله های جاده ای خانواده برخورد کرده است می آید. این گروه در جستجوی کمک، کابینی را پیدا می کنند که متعلق به سه عضو خانواده مرتبط است. این گروه بلافاصله به دام افتاده و یکی یکی کشته می شوند. اما در نهایت کریس فلین و یکی از اعضای گروه (جسی) پس از تعقیب و گریزهای فراوان موفق شدند از خطر فرار کنند.

Telechaje fm Wrong Turn 1

فیلم دوم خانواده ای پرجمعیت را معرفی می کند: مادر، پدر، برادر و خواهر. سه انگشت و پیرمرد تنها شخصیت های فیلم اول هستند که در این قسمت نیز حضور دارند. این بار، خانواده میزبان یک تیم واقعیت شو هستند که در یک نمایش واقعی نجات شرکت می کنند. این قسمت تحت سلطه پیرمرد فیلم اول است که معلوم می شود در واقع با خانواده مرتبط است و معنای نقش او در فیلم اول را کاملاً تغییر می دهد.

دانلود فیلم The Wrong Turn 2

در ابتدای فیلم گروهی از ملوانان در جنگل حضور دارند که ناگهان مورد حمله سه انگشتی قرار می گیرند و؟ آنها مورد حمله قرار می گیرند و یکی از آنها فرار می کند و دو روز بعد گروهی از زندانیان که کامیونشان توسط ماشین این خانواده به عقب کشیده می شود و سپس مرگ سه انگشت جوان توسط زندانیان و در نهایت انتقام سه انگشت توسط زندانیان و مرگ. از زندانیان همه به جز سوار

دانلود فیلم اشتباه در نوبت 3

فیلم چهارم پیش درآمدی بر فیلم اول است. این فیلم در مورد گروهی 9 نفره از نوجوانان است که برای یافتن کابین خود با ماشین برفی خود به دور اشتباه می روند. آنها به پیرزنی رها شده می رسند که هنوز مرد جوانی با سه انگشت، نیش و یک چشم در آن زندگی می کند. (فیلم پیشینه سه قاتل و دوران کودکی آنها و همچنین فرار سه برادر و هفت جهش یافته دیگر را نشان می دهد) گروهی از دوستان تصمیم می گیرند شب را در یک آسایشگاه بگذرانند و توسط سه برادر مورد حمله قرار می گیرند. در پایان فیلم، تنها دو نفر باقی می‌مانند، اما پس از برخورد به حصار سیمی می‌میرند.

فیلم Prenesite Wrong Turn 4

معلوم می شود که مینارد یک قاتل زنجیره ای است که 30 سال است که در حال فرار بوده است. و حالا او با سه برادر آدم خوار درگیر است. او بارها از آنها به عنوان "برادر" و "بستگان" یاد می کند. در طول فیلم، برادران تلاش می کنند تا مینارد را با قتل یک دانشجو و کلانتر آنجلا کارتر از بین ببرند. در حالی که بقیه اهالی شهر در جشن ها شرکت می کنند. فیلم با مینارد و سه برادر به پایان می رسد که ریتای نابینا را اسیر می کنند و فرار می کنند.

دانلود فیلم Wrong Turn 5

در قسمت ششم، دنی وقتی دوستانش را به هابز اسپرینگز، یک خلوتگاه باستانی در اعماق تپه های ویرجینیای غربی می برد، خانواده گمشده خود را پیدا می کند. سپس دنی خانواده و دوستانش را انتخاب کرد که یکی یکی کشته شوند. دوستان دنی و نامزدش به طرز وحشیانه ای توسط اراذل و اوباش به قتل می رسند. در پایان فیلم، دنی به کار بر روی قاتلان ادامه می دهد.

دانلود فیلم پیچ اشتباه  نوبت 6

حالا تقریبا بیست سال از اکران قسمت اول فیلم می گذرد، مک الروی به عنوان نویسنده به سری فیلم باز می گردد و با نوشتن رزومه ای به شکلی شگفت انگیز و متفاوت به فیلم های «پیچ اشتباه» راه می یابد. این اقتباس جدید همان کیفیت چرخش اشتباه را دارد، در عوض رویکرد جدیدی برای ایجاد یک ماجراجویی گیج کننده و غافلگیرکننده دارد. در داستان فیلم، گروهی از جوانان را دنبال می‌کند که خانه‌های خود را ترک می‌کنند تا از طبیعت لذت ببرند.

دانلود فیلم Wrong Turn 7

آنها می خواهند فرار کنند تا بتوانند آنچه را که طبیعت در منطقه ویرجینیا ارائه می دهد، پیدا کنند، اما به عنوان قانون مکتوب، آرامش چنین مکان هایی همیشه دارای هرج و مرج ذاتی است که ایالات متحده قبل از جنگ داخلی ادعای مالکیت جنگل را داشت.

سریال چرخش اشتباه شامل چندین آدمخوار است که همیشه از همه کسانی که با آنها روبرو می شوند متنفر هستند (به جز مینارد) و هیچ پشیمانی برای قربانیان خود نشان نمی دهند. به نظر می رسد آدمخوارها قادر به صحبت کردن نیستند، اما می توانند به راحتی ارتباط برقرار کنند و رانندگی کنند. آنها همچنین اغلب در گروه هایی با سایر جهش یافته ها و اندوژن ها زندگی می کنند تا خانواده تشکیل دهند.

شخصیت های آدم خوار فیلم "سه انگشت".

سه انگشت آنتاگونیست اصلی در هر سریال پیچ خورده به عنوان یک آدمخوار جهش یافته به دلیل مواد شیمیایی سمی است که باعث نقص مادرزادی او به همراه دو برادرش شده است. آن ها

جایی که

Sawtooth، مانند دو برادرش، در ابتدا در شکل اشتباه ظاهر شد. او مسن ترین و قدرتمندترین فرد خانواده است. او در پایان فیلم اول کشته شد و تا قبل از اولین پیش درآمد، Wrong Turn 4: Bloodborne، Wrong Turn 5: Descendants و Wrong Turn 6: Rendezvous دیگر ظاهر نشد.

یک برگ برنده

او ابتدا در نوبت اشتباه ظاهر شد، مانند دندان اره ای خود در فیلم اول مرد و تا قسمت های چهارم، پنجم و ششم دیگر ظاهر نشد.

گاهی در این فیلم ها آهنگ های ترسناک با پیچ های بد پخش می شود که بر جذابیت فیلم می افزاید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.