با نحوه عملکرد زنگ سیم کارت آشنا شوید

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

با نحوه عملکرد زنگ سیم کارت آشنا شوید

۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

حفاظت از خانه، محل کار و وسایل نقلیه یکی از مهم ترین وظایفی است که هر فردی مسئولیت آن را بر عهده دارد. راه های مختلفی برای این کار وجود دارد. در حال حاضر استفاده از دزدگیر یکی از بهترین راه ها برای محافظت از یک مکان یا وسیله است. آلارم ها در سبک های مختلفی ارائه می شوند که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می دهند. یکی از رایج ترین آلارم ها زنگ سیم کارت است. در این مقاله نحوه عملکرد دزدگیر سیم کارت توضیح داده شده است.

دزدگیر سیم کارت چیست؟

سیستم دزدگیر سیم کارتی به این زنگ هشدار ضد سرقت سیم کارت نیز می گویند. برای محافظت از مناطق خاص و همچنین دارایی مردم استفاده می شود. این آلارم ها مانند هر آلارم دیگری کار می کنند. اما تفاوت این نوع سیم کارت ها در این است که در صورت بروز مشکل بلافاصله با صاحب گوشی تماس می گیرند و یا به تلفن همراه وی پیامک می فرستند.

نحوه عملکرد دزدگیر سیم کارت در مدل های فعلی مانند مدل های قدیمی است. دزدگیرهای امروزی دارای نوعی ماژول صوتی برای تماس با شماره تلفن های از پیش تعریف شده هستند. مردم می توانند آلارم های سیم کارت خود را از راه دور کنترل کنند و آلارم را مستقیماً از تلفن همراه خود دریافت کنند.

نحوه عملکرد دزدگیر سیم کارت

مانند سایر دزدگیرها، مدل سیم کارتی نیز از سنسورهای مختلفی استفاده می کند که همه آنها از طریق کنترل پنل و ماژول سیم کارت قابل کنترل هستند. ارتباط بین سنسورها و کنترل پنل بین انواع سیم کارت از طریق سه کانال رادیویی 433MHz/315MHz/868MHz انجام می شود.

سیستم دزدگیر سیم کارتی به گونه ای عمل می کند که سیستم دزدگیر در صورت تشخیص ورود غیرمجاز یا موقعیت مشکوک که توسط یکی از سنسورها شناسایی شده است به سرعت با مالک تماس گرفته و پیامک ارسال می کند.

هدف اصلی دزدگیر سیم کارتی اطلاع رسانی موارد مشکوک به کاربر از طریق تماس تلفنی یا پیامک به تلفن همراه کاربر است. عملکرد دزدگیرهای سیم کارتی نسبتاً ساده است. به همین دلیل از این دزدگیرها در تمامی منازل روستایی، آپارتمان ها، کیوسک های خرده فروشی، مغازه ها، ادارات و بسیاری مکان های دیگر استفاده می شود.

هنگامی که هشدار سیم کارت فعال است، اگر هر یک از حسگرها چیز مشکوکی را تشخیص دهند، در عرض یک ثانیه با شماره تلفن های از پیش تعیین شده تماس گرفته و پیام های هشدار ارسال می کنند. برخی از مدل های هشدار سیم کارت صداهای خارجی را نیز از طریق میکروفون های خارجی ضبط می کنند.
 برای خرید دزدگیر با شرکت مرکزی آژیر تماس بگیرید.
دزدگیر سیم کارت خودرو

نحوه عملکرد سیگنال سیم کارت برای خودروها کمی متفاوت است. سیگنال سیم کارت در خودرو، می توانید موقعیت خودروی خود را در هر زمان با دقت 100 متر کنترل کنید. همچنین با کمک سیگنال سیم کارت می توانید از اتفاقاتی که در خودروی خود می افتد مطلع شوید. علاوه بر اینها، سایر ویژگی های سیم کارت خودرو عبارتند از:

استارت موتور از راه دور

درهای خودرو را از راه دور قفل کنید، چراغ های جلو را روشن و خاموش کنید

اتصال به خودرو از طریق آداپتور CAN

کنترل ولوم لمسی داخلی

کنترل سنسور حرکت

سیگنال زنگ سیم کارت

همانطور که می توانید حدس بزنید، دزدگیر سیم کارتی خودرو توسط سیگنال از طریق سیم کارت کار می کند. سنسورهای زنگ سیم کارت می توانند موارد مختلفی مانند باز شدن درب خودرو، استارت موتور، حرکت خودرو و غیره را شناسایی و نظارت کنند. حسگرهای سیم کارت و داشبورد تلفن شما را از هر اتفاقی که در ماشین شما می افتد مطلع می کنند.

علاوه بر اینها امکان تنظیم آلارم GPS برای زنگ سیم کارت نیز وجود دارد. دزدگیر سیم کارت با این گزینه کار می کند تا بتوانید حرکت خودرو را ردیابی کرده و در صورت سرقت خودرو مکان آن را مشخص کنید.

خرید هشدار سیم کارت

نحوه کار دزدگیر سیم کارتی خودرو برای همه مدل ها یکسان است. یکی از عواملی که در خرید دزدگیر سیم کارتی موثر است قیمت آن است. دزدگیرهای سیم کارتی در بازه های قیمتی بسیار متفاوتی در بازار موجود هستند. شما می توانید بسته به بودجه خود یک زنگ سیم کارت مقرون به صرفه یا گران قیمت انتخاب کنید. هر چه قیمت دزدگیر بیشتر را انتخاب کنید، کیفیت آن بالاتر خواهد بود. همچنین مدل های گرانتر معمولا دارای امکانات بیشتر و وسیع تری هستند و از سنسورهای بیشتری استفاده می کنند.

کنترلر دزدگیر و پیامک لگزو مدل SC302 یکی از بهترین دزدگیرهای اماکن و دستگاه ها با قیمت بسیار مناسب می باشد. با این زنگ هشدار همه کاره، شما می توانید وسایل الکترونیکی خود را از راه دور کنترل کنید. شما می توانید دمای خانه را تنظیم کنید. از همه مهمتر، برای ایمنی خود از این زنگ سیم کارت استفاده کنید.

این دزدگیر مجهز به 4 کانال بی سیم و سیمی می باشد و تعداد کانال های قابل تنظیم برای هر کانال خروجی 8 عدد می باشد همچنین با این دستگاه می توانید صدای محیط را با کیفیت عالی بشنوید. نحوه نصب دزدگیر سیم کارت بسیار ساده است و شما می توانید به راحتی این دزدگیر را با استفاده از اپلیکیشن Legzo که در لینک زیر قرار داده شده است نصب کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.