شروع از صفر تا صد فروشگاه خدمات کامپیوتری

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

شروع از صفر تا صد فروشگاه خدمات کامپیوتری

۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس نامی آشنا در حسابداری و محافل مختلف تجاری است و روز به روز بر محبوبیت آن افزوده می شود. مجموعه ای که با تلاش و پشتکار فراوان مدیریت محترم و تیم مجرب خود اقدام به تولید و ارائه نرم افزارهای تخصصی و کاربردی نمود که یکی از بهترین برنامه های موجود در بازار می باشد. از جمله این نرم افزارهای تولیدی پارمیس، نرم افزار حسابداری خدمات کامپیوتری می باشد.

اگر به تازگی تحصیلات خود را در رشته کامپیوتر به پایان رسانده اید و نتوانسته اید شغل مناسبی پیدا کنید. افتتاح یک فروشگاه خدمات کامپیوتری احتمالا اولین گزینه ای است که به ذهن می رسد. اما یک دقیقه صبر کنید. به این دلیل که هر استارت آپی داستان خاص خود را دارد و چیزهای مهمی وجود دارد که باید برای راه اندازی یک فروشگاه خدمات کامپیوتری بدانید. در نتیجه اگر قصد راه اندازی فروشگاه خدمات کامپیوتری یا خرید نرم افزار خدمات کامپیوتری را دارید، این مقاله از شرکت دایان شبکه کاران را دنبال کنید.

مراحل راه اندازی شرکت خدمات کامپیوتری

برای راه اندازی فروشگاه خدمات کامپیوتری باید چند مرحله را طی کنید. در ادامه با ذکر این مراحل و توضیح مفصل در مورد هر کدام در خدمت شما هستیم.

هدف استفاده و خدمات و ترتیبی که می خواهید خدمات رایانه خود را ارائه دهید را انتخاب کنید.

هزینه راه اندازی فروشگاه الکترونیک را با توجه به سیستم مورد نظر خود برآورد و محاسبه کنید

اقدامات لازم برای اخذ مجوز را انجام دهید

تهیه بودجه لازم جهت برنامه ریزی دکوراسیون فروشگاه، نصب تجهیزات لازم و موقعیت مکانی فروشگاه

اقدامات مربوط به تبلیغات و بازاریابی را برای جذب مشتریان بیشتر انجام دهید

تعیین اهداف و دامنه خدمات و پیشنهادات.

اولین قدم در راه اندازی یک فروشگاه خدمات کامپیوتری، تعیین هدف ایستگاه است. اگر این موضوع را در نظر نگیرید، نمی توانید هزینه لازم برای شروع کار را تخمین بزنید و لیستی از آنها تهیه کنید. اما ابتدا باید از انواع خدمات قابل ارائه در فروشگاه کامپیوتر مطلع شوید و سپس با توجه به توانایی ها، شرایط و سرمایه خود تصمیم به فروش محصولات یا ارائه خدمات متنوع بگیرید.

از انواع خدمات قابل ارائه در فروشگاه خدمات کامپیوتری می توان به نصب درایورها و بازی های سخت افزاری جانبی و اصلی، بهینه سازی سیستم، حذف بدافزار و ویروس، بازیابی اطلاعات، پشتیبان گیری و به روز رسانی اطلاعات، عیب یابی و فعال سازی عملکردهای عملیاتی اشاره کرد. . سیستم البته برای درک بهتر محیط این فروشگاه ها بد نیست اگر آنها را در شهر خود ببینید.

برآورد و محاسبه هزینه برگزاری کارگاه تعمیر و نگهداری کامپیوتر

مرحله دوم برای افتتاح فروشگاه خدمات کامپیوتری، ارزیابی و محاسبه هزینه های مورد نیاز است در ادامه شما را با هزینه های راه اندازی این فروشگاه آشنا می کنیم

هزینه های مورد نیاز برای حساب های فروشگاهی

هزینه قبوض گاز، تلفن، برق و آب از هزینه های فروشگاه خدمات کامپیوتری است که هر ماه باید پرداخت کنید. این هزینه ها را می توان به عنوان هزینه های ثابت در نظر گرفت. به احتمال زیاد بیشتر هزینه ها با تلفن و برق تقسیم می شود و برای سایر قبض ها زیاد پرداخت نخواهید کرد.

هزینه های لازم برای اجاره محل

اگر سرمایه لازم برای خرید فروشگاه را ندارید نگران نباشید. زیرا گزینه دیگری برای اجاره مکان برای شروع کار وجود دارد. این هزینه را می توان هزینه ثابتی نیز در نظر گرفت که هر ماه باید پرداخت کنید. در انتخاب فروشگاه برای اجاره نیازی به انتخاب مکانی با متراژ زیاد نیست، فقط فضای مورد نیاز خود و خدماتی که می خواهید ارائه دهید را در نظر بگیرید، در خصوص متراژ فروشگاه تصمیمات لازم را بگیرید.

حتی اگر به دکورهای لازم برای اجاره یک کسب و کار دسترسی ندارید، لازم نیست نگران باشید. در این مواقع برای به دست آوردن سرمایه لازم برای راه اندازی کسب و کار خدمات کامپیوتری، این امکان را دارید که با یک شرکت خدمات کامپیوتری دیگر شراکت کنید. شما می توانید بخشی از کسب و کار آنها را اجاره کنید. انجام این کار دو فایده برای شما به همراه خواهد داشت:

تا زمانی که خودتان مغازه راه اندازی نکنید، می توانید تجربه لازم را در آنجا کسب کنید و از آن در کسب و کار خود استفاده کنید.

هزینه راه اندازی فروشگاه خدمات کامپیوتری شما بسیار کاهش یافته است و نیازی به پرداخت کرایه هنگفت ندارید.

هزینه کاغذ برای راه اندازی فروشگاه

اولین چیزی که از مدارک به ذهن می رسد گرفتن مجوز است. هزینه مورد نیاز برای دریافت مجوز بسته به شهر محل اقامت متفاوت است. اگر می خواهید به راحتی مجوز مورد نیاز خود را دریافت کنید و در همه این مجوزها سردرگم نشوید، بر اساس نوع خدمات ارائه شده، به انجمن شهر خود مراجعه کنید تا راهنمایی های صحیح را ارائه دهید.

خود بیمه و کارکنان فروشگاه

اگر می خواهید به عنوان کارفرما از بیمه استفاده کنید، می توانید بیمه خوداشتغالی دریافت کنید. البته به عنوان مدیر فروشگاه باید درصدی از بیمه اجباری کارکنان خود را نیز پرداخت کنید. این هزینه نیز باید در دسته هزینه های ثابت قرار گیرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است