در زبان آلمانی بر خلاف زبان انگلیسی حال استمراری وجود ندارد

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

در زبان آلمانی بر خلاف زبان انگلیسی حال استمراری وجود ندارد

۵,۲۰۹ بازديد ۰ ۰ ۱ نظر

در زبان آلمانی بر خلاف زبان انگلیسی حال استمراری وجود ندارد و هر دو زمان ساده و استمراری به یک شکل نوشته میشود. برای مثال :ich esse یعنی من میخورم یا من در حال خوردن هستم. در صورتی که در زمان گذشته در زبان انگلیسی شکل فعل برای تمامی فاعل ها یکسان است. مجموعه اموزشی گاما به عنوان یک مجموعه پیشرو در زمینه زبان اقدام به راه اندازی دپارتمان زبان آلمانی نموده است به گونه ای که متقاضیان بتوانند در کمترین زمان ممکن مدرک زبان گوته را اخذ نمایند. در زبان آلمانی فعل ها در همه ی زمان ها مطابق با فاعلی که در جمله وجود دارد تغییر میکنند. 1. زبان روسی جزو پنج زبان اول دنیا در تعداد گوینده است. هزینه کلاس های مجازی و اینترنتی پایین تر از کلاس حضوری است. در این مقاله سعی کردیم در مورد گرامر زبان آلمانی سطح A1 و لغات ضروری آلمانی و آموزش گرامر زبان آلمانی از پایه صحبت کنیم و نکات مهم در این موارد را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا اگر شما قصد دارید که این زبان را یاد بگیرید بدانید از کجا و چگونه آغاز کنید تا در طول دوره آموزش زبان آلمانی به مشکلی بر نخورید و در وسط راه دلسرد نشوید و شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که شروع هر کار جدیدی در ابتدا سخت می باشد ولی اگر شما با برنامه ریزی و هدف پیش بروید این روند برای شما به مراتب آسان تر خواهد شد.

ضمنا این ۱۴ مسیر طلایی مورد تایید و توافق اغلب کارشناسان و صاحب نظران بوده و از همین رو در این زمینه اولویت بندی نموده ایم و بهترین راه ها را به شما معرفی کرده ایم. تاجر از من خواهش کرده است فردا به او تلفن کنم. من برادرمو اونجا ثبت نام کردم و واقعا راضیم… برنامه های آموزشی من و زبان مطابق متد آموزشی موسسه McGraw-Hill آمریکا است. این آموزشگاه برای آموزش زبان در بستر اینترنت آنلاین با داشتن کادر مجرب آموزشی و خلاق به ارائه مطالب آموزشی نوین براساس نیاز های مختلف و متنوع افراد در یادگیری زبان های خارجی از جمله انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، ترکی استانبولی، چینی، ژاپنی، کره ای، نروژی، دانمارکی، روسی و غیره به برگزاری کلاس های آنلاین با بهره گیری از بهترین پلتفرم های آموزش صوتی و تصویری آنلاین پرداخته است. دوره آموزش زبان انگلیسی مقدماتی به گونهای طراحی شده که کاربر، خود را در محیطی کاملا شبیه محیط کلاس احساس میکند و به مطالب آموزشی متنوع و جذاب، از تمرین و آموزش تا فیلم و موزیک و همچنین مدرسِ آنلاین برای رفع اشکالات درسی، دسترسی دارد.

یادگیری جمله ی آخر برای شروع یک مکالمه بسیار مفید است و حتی در مواقع لزوم حتی باعث نجات جان افراد هم میشود. چنانچه افراد خواستار نمره بالاتر از ۶.۵ هستند، پس از دوره ی IELTS 1، وارد دوره ی تخصصی IELTS 2 میشوند. مخصوصا زمانی که با افراد جوان تر صحبت میکنید متوجه ی این امر بیشتر خواهید شد. 11- زبان المانی با وجود دشوار بودن گرامر آن از خیلی جهات نسبت به زبان کشور های دیگر آسان تر است. یا با اضافه کردن پسوند ly به بعضی صفت ها میتوان قید آنها را ساخت. در زبان انگیسی شکل قید و صفت با یکدیگر متفاوت است مثلا کلمه ی good صفت است و well قید آن است. مثلا وقتی میخواهیم بگوییم یک چیزی خیلی عالی و فوق العاده است میگوییم :das ist hammer یا وقتی که یک حرفی به شدت ما را تحت تاثیر قرار میدهد میگوییم das ist fett .در حالی که معنی تحت الفظی آن یعنی چاق بودن یا چربی زیاد داشتن . هر چه بیشتر با این زبان آشنا شوید، نکات جالب تری را پیدا خواهید کرد که در یادگیری شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود. به طور مثال نشان داده شده که در اکثریت قریب به اتفاق مکالمات زبان انگلیسی تنها از چند صد لغت استفاده می گردد که پس از تسلط بر آنها میتوان تمرکز زبان آموز را بر نکات ریز آنها متمرکز ساخت.

زمانی که فیلم تماشا میکنید، کلمات را تکرار کنید تا درذهنتان باقی بمانند. برای تدریس آنلاین، این امکان وجود دارد که بعضی از فیلمهای کوتاه را همراه با هم ببینید اما ترجیحاً بهتر است دانشآموزان قبل از کلاس فیلم را تماشا کنند. فیلم ها را در ابتدا همراه با زیرنویس ببینید .این کار به شما کمک میکند تا طرز صحیح تلفظ کلمات را یاد بگیرید. در غیر این صورت بلند تلفظ میشوند. حروف صدادار در زبان آلمانی حروفی هستند که به تنهایی و مستقل تلفظ میشوند و برای تلفظ نیازی به حروف دیگر ندارند. شرکت در آموزشگاه دارای مزیتهایی است. آزمون گوته دارای 6 سطح است. این کشور یکی از سه کشوری می باشد که دارای سواحلی هم در دریای مدیترانه و نیز اقیانوس اطلس می باشد . فرانسوی زبان رسمی 29 کشور در سرتاسر دنیاست. مانند زبان فرانسوی بین کلمات ارتباط و پیوستگی وجود ندارد . همانند زبان جمهوری چک زنجیره ایی از حروف بی صدا پشت سر هم وجود ندارد که به سختی تلفظ شود .

بهترین کلاس های آموزش زبان آلمانی در ایران (11 موسسه برتر)

یادگیری زبان آلمانی علی رغم سختی که دارد می تواند بسیار هیجان انگیز، سرگرم کننده و جالب باشد به شرطی که هم از منابع خوبی استفاده کنید و هم در کلاسهای باکیفیت شرکت کنید. در این مطلب با کمک تجربه چندین ساله، نظر اساتید و رضایت زبان آموزانی که به آموزشگاه های مختلف زبان آلمانی مراجعه کرده اند، بهترین کلاسهای زبان آلمانی در تهران و شهرستانهای بزرگ را معرفی می کنیم.

کلاس زبان آلمانی

این مطلب تا سال ۲۰۲۱ به روز رسانی شده است. موسسات شعبه ای مثل سفیر و کانون زبان مورد تایید ما نیستند …حتما این مطلب را در مروگر خود ذخیره کنید زیرا اطلاعات زیادی درباره زبان آلمانی به صورت رایگان در همین صفحه می باشد و ممکن است نیاز به زمان بیشتری برای دانلود آنها داشته باشید. این منابع را نه در کلاسها و نه در جای دیگر پیدا نخواهید کرد پس حتما دانلود کنید.

پیش از هر چیز به این نکته توجه کنید اگر آموزشگاه انتخابی شما کیفیت مناسبی نداشته باشد با مشکلات عدیده ای روبرو خواهید شد. اساتید ناکارآمد تلفظ را بصورت غیر اصولی به شما آموزش می دهند و در کشور مقصد مثل بوق در کَرنا خواهید بود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.