معرفی بهترین پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

معرفی بهترین پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی

۳,۴۵۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

برای راحتی کار شما ، تمامی وب سایت ها هر چند مدت یک بار آنالیز می شوند و پیج اتوریتی جدید آنها در کنار هر سایت درج می گردد ، همچنین تعرفه های خرید بک لینک و رپورتاژ در هر پکیج نیز به صورت یک ماهه و سه ماهه مشخص است که خرید بک لینک سه ماهه با تخفیف انجام می گیرد و قیمت های ارائه شده با حدود 20 الی 25 درصد تخفیف نسبت به قیمت خرید بک لینک یک ماهه ارائه گردیده است. در طول مدت سه ماه هر فردی که قالب وبلاگ خود را از سایت پیچک دریافت و در وبلاگ خود نصب کند ، خواسته یا ناخواسته بک لینک شما را در وبلاگ خود منتشر کرده است و به سمت وب سایت شما بک لینک ایجاد شده است. اما لینک های نوفالوو اگر چه توسط ربات های گوگل کراول می شوند ارزش و اعتباری را به صفحه هدف منتقل نمی کنند. علاوه بر این با لینک سازی هایی که در رپورتاژ خبری انجام میدهید باعث پیشرفت در سئو و رتبه وبسایتتان در گوگل خواهد شد! انتشار رپورتاژ آگهی معمولا با دو هدف روبط عمومی و یا بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) انجام میشود.

نقشه سایت به موتورهای جستجوگر کمک می کند سایت و صفحات شما را راحت تر ایندکس کنند و همین امر دیده شدن سایت در موتورهای جستجوگر را بهبود می بخشد. بهبود جایگاه سایت در موتورهای جستجو: رپرتاژ آگهی یکی از روشهای موثر لینک سازی است که در مدت زمانی معمولا کوتاه تاثیر چشمگیری در بهبود سئوی سایت دارد. و تا پکیج های بک لینک 5 و 10 میلیونی ادامه دارد… تا انتهای این مقاله همراه ما باشید . در پلن 2 شما میتوانید یک متن همراه با تصویر و لینکهایتان برای ما ارسال نمایید و ما متن شما رادر 6 سایت فارسی با اتوریتی بالای 38 قرار می دهیم. شما برای اینکه وبسایت خودتون رو به صفحات اول گوگل برسونید با کلمات کلیدی مورد نظر خود می بایست کلیه فاکتور هایی که گوگل برای سئو و بهینه سازی وبسایت قرار داده است را رعایت کنید. پس اگر شما میخواهید یک صفحه ای را سئو کنید که بر روی کلمه کلیدی روش های اصلاح موی گربه در رتبه های برتر قرار گیرد نباید کلمه دیگری را در تایتل آن صفحه قرار دهید یعنی عین کلمه کلیدی را بایستی در تایتل به کار ببرید. بای لینکز دارای بیش از هزار وب سایت مستقل و فعال ، با پیج اتوریتی ها و رتبه های مختلف است که به شما این امکان را می دهد که با هر قیمت و کیفیتی که میخواهید بک لینک بخرید.

درباره سفارش رپورتاژ دانشگاهی مواردی را خدمت شما توصیح دادیم. در این روند یکی از اقدامات اصلی بعد از اینکه روی وبسایت خودمان کار کردیم و محتوای جامع و خوب تولید کردیم و لینک سازی های داخلی را به شکل مطلوب بین صفحات مختلف سایت مان انجام دادیم به سراغ لینک سازی خارجی میرویم. یعنی سایت هایی را انتخاب کنید که در حوزه کاری شما فعالیت دارند و بصورت مداوم نیز آپدیت شوند . و اگر پس مدتی نیز حذف شود نیز برای سئو و رتبه سایت شما تاثیر منفی دارد . تا اینجا شما آموزش روش ساخت شبکه PBN ترکیبی را به خوبی یاد گرفته اید اما در هنگام ساخت این شبکه نکات بسیار مهمی وجود دارد که اگر آنها را رعایت نکنید پروژه ساخت این شبکه شکست خواهد خورد و نتیجه آن صرف هزینه های بسیار زیاد و جریمه شدن وب سایتتان را در پی خواهد داشت . بهترین حالت استفاده از لینکهای خارجی در سیستم لینک سازی از نوع PBN است که در آن به دلیل مخفی بودن روند لینک سازی احتمال پنالتی شدن بسیار کم است. 

رپورتاژ یکی از بهترین شیوه های تبلیغات است زیرا در قادر هستید مقالات خود را در بهترین وبسایت های دنیا درج کنید و مشتریان جدیدی را به سمت وبسایت خود و یا کسب و کار خود هدایت کنید. امروزه شیوه های تبلیغاتی گوناگونی وجود دارد که یکی از ان ها ریپورتاژ آگهی میباشد که یکی از بهترین روش های بک لینک گرفتن برای سایت نیز به شمار می آید . لینک ساختن برای یک وبسایت شیوه های گوناگونی دارد که یکی از آن ها لینک سازی در سایت های مرتبط با حوزه کاری شما است و برای یافتن روش های دیگر لینک سازی میتوانید به وبسایت تسمینو مراجعه نمایید تا شیوه های نوین لینک سازی را مطالعه کنید . جالب است بدانید که خود گوگل تا زمان هایی پیش برای هر وب سایت یک عدد از 1 تا 10 به عنوان پیج رنک اعلام می نمود. پس از انتشار هر ریپورتاژ در گوگل ایندکس میشود تا بعد از سرچ سریعا در نتیجه های جستجو دیده شود. آیا از نظر گوگل خرید رپورتاژ مجاز است؟ حال با توحه به این تفاسیر خود باید تصمیم بگیرید که آیا ریسک می کنید و از رپورتاژ آگهی جهت بهبود سئو سایت خود بهره میگیرید یا خیر. 

پلتفرم خرید بک لینک و رپورتاژ
https://www.tesmino.com/reportage/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.