قیمت اوراق برای مجرد‌ها و متاهل‌های تهرانی

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

قیمت اوراق برای مجرد‌ها و متاهل‌های تهرانی

۲,۷۰۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
بررسی آخرین وضعیت قیمت اوراق مسکن نشان می‌دهد که هر برگ اوراق تسهیلات مسکن ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خردادماه سال جاری به ترتیب ۱۴۴ هزار و ۷۰۰، ۱۴۴ هزار و ۱۰۰ و ۱۴۴ هزار و ۳۰۰تومان قیمت دارد.

هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن تیرماه سال ۱۴۰۰ با قیمت ۱۴۴ هزار تومان، مردادماه ۱۴۳ هزار و ۸۰۰ تومان و شهریورماه نیز۱۴۳ هزار و۷۰۰تومان داد و ستد می‌شود.

همچنین هرکدام از اوراق مهر و آبان و آذرماه ۱۴۳ هزار و ۶۰۰، ۱۴۴ هزار و ۱۰۰ و ۱۴۳ هزار و ۶۰۰ تومان قیمت دارد. قیمت اوراق دی ماه سال جاری نیز۱۴۴ هزار و ۲۰۰ تومان بوده که این گزارش بر اساس نرخ اوراق در دی ماه نوشته شده است.

قیمت اوراق برای مجرد‌ها و متاهل‌های تهرانی

مجرد‌های ساکن تهران می‌توانند تا ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله می‌شود؛ لذا برای دریافت ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که با تخفیف در نظر گرفته شده تعداد اوراق ۲۰۰ و هزینه آن با تسه ۱۴۴ هزار و ۲۰۰ تومانی، ۲۸ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان می‌شود.

همچنین با در نظر گرفتن ۸۰ میلیون تومان وام جعاله که برای آن با تخفیف باید ۸۰ برگه به مبلغ ۱۱ میلیون و ۵۳۶هزار تومان خریداری کنند، مجموع هزینه خرید اوراق ۴۰ میلیون و ۳۷۶هزار تومان می‌شود.

زوج‌های تهرانی نیز برهمین اساس می‌توانند تا سقف ۴۸۰ میلیون تومان شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند؛ که البته طبق تصمیم جدید، زوجین باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن

۵۷ میلیون و ۶۸۹ هزار تومان می‌شود که همراه با هزینه ۱۱ میلیون و۵۳۶ هزار تومانی وام جعاله در مجموع باید ۶۹ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان پرداخت کنند.

قیمت اوراق در سایر استان‌ها

سقف این تسهیلات برای مراکز استان و شهر‌های با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر برای مجرد‌ها به ۱۶۰ و برای زوجین به ۳۲۰ میلیون تومان رسیده است که با توجه به این‌که مجرد‌ها با تخفیف باید ۱۶۰ و متاهل‌های ساکن این شهر‌ها نیز باید ۳۲۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند، مجرد‌ها باید ۲۳ میلیون و ۷۲ هزار تومان و متاهل‌ها نیز باید ۴۶ میلیون و ۱۴۴هزار تومان پرداخت کنند.

این وام برای مجرد‌های سایر مناطق شهری با تخفیف به ۶۰ و برای زوجین این مناطق نیز به ۱۲۰ میلیون تومان رسیده است؛ بنابراین مجرد‌ها باید با پرداخت ۸ میلیون و ۶۵۲ و متاهل‌ها نیز با پرداخت ۱۷ میلیون و ۳۰۴هزار تومان نسبت به اخذ این وام اقدام کنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.