مکمل اصل برای بدنسازی از کجا بخریم؟

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

مکمل اصل برای بدنسازی از کجا بخریم؟

۲,۷۹۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
اگر کودک مشکل جدیتری کنار یبوست مزمن دارد، ممکن است به ترکیبی از داروها مانند ملینهای محرک و اصلاح سبک زندگی نیاز داشته باشد که باید توسط پزشک راهنمایی شود. مکمل پمپ حاوی مواد محرک کافئین، ویتامین B، انواع ویتامینها، مقدار کمی کراتین و ال- آرژنین است که انرژی لازم برای تمرینات سخت را تأمین میکند و خستگی را به تعویق میاندازد. گفته می شود کل سه BCAAs مهم می باشند زیرا عضلات می توانند از آنها بعنوان منابع انرژی مستقیم بخصوص در حین تمرینات استفاده کنند که به شما اجازه می دهد با خستگی کمتر سخت تر تمرین کنید. همچنین او باید شما را در جریان نکات جانبی مثل بیشتر نوشیدن آب حین مصرف یک مکمل خاص، قرار دهد و به خوبی شما را آگاه کند. همچنین هنگام استفاده از مکمل های کراتین، نوشیدن حدود 8 فنجان آب در روز مهم است. اما درهرحال، مهمترین نکته همراهی و همدلی با کودک و تشویق او در هنگام تلاش برای انجام عمل دفع است.

هنگام تمرین کردن تا جای ممکن آب بنوشید - شما میبایست آب از دست رفته به دلیل تعریق را جبران کنید. ضمنا اطمینان حاصل کنید که پاهای کودک جای مناسب و راحتی قرار گرفته باشد، باسن خم شود و برآمدگی شکم به داخل کشیده شود. ممکن است تغییرات رژیم غذایی نوعی آزمون و خطا باشد و نتیجهدهی آن طول کشیده و حتی تغییر در رژیم غذایی تأثیری بر یبوست نوزاد نداشته باشد. حمام آب گرم نوزاد میتواند عضلات شکم او را شل کرده و به او کمک کند تا راحتتر دفع کند. مطالعات نشان میدهد که آمینوها حداقل ۵/۲ گرم و ۴ بار در روز باید مورد استفاده قرار گیرد و بهترین زمان استفاده از این مکمل، سی دقیقه قبل از شروع تمرینات ورزشی است. بااینحال، از آنجایی که نوزادان هنوز راه نمیروند، لازم است والدین با حرکات ورزشی به حرکات روده آنها کمک کنند. از آنجایی که نوزادان ممکن است دورههای طولانی از شبانهروز را بدون اجابت مزاج بگذرانند، تشخیص اینکه آیا یبوست دارند یا خیر، دشوار است. برخی از مکملهای بدنسازی از قبیل پروتئین وی و کراتین با توجه به مزایای قابل توجهی که دارند، بسیار پرطرفدار هستند بنابراین از آنجایی که امروزه در بازار، مکملهای بدنسازی تقلبی و قاچاق کم نیستند، در خرید آنها باید نهایت دقت را به خرج داد.

باورهای فرهنگی هم قویا بر این تجربیات و توهمات اثر میگذارند و در نهایت به شکل گیری فولکلور و اسراری میانجامند که در اقع ترکیبی از حقایق و افسانه ها هستند. زانوها و پاهای کودک را کنار هم نگه دارید و به آرامی با پاهای کودک حرکت دوچرخه را تکرار کنید. باید به درستی تمرین کنید ، تغذیه مناسبی داشته باشید ، با داشتن خواب کافی دوران ریکاوری خود را بهبود دهید و نهایتا از مکمل پری ورک اوت استفاده کنید تا 5% از راه را پیش ببرید! تمامی مزایای BCAA از طریق دریافت آمینو اسیدهای ضروری و یا EAAs که به طور فزاینده ای در مکمل های پری ورک اوت و ترکیبات آمینو اسید وجود دارد ، به دست می آید. گرچه این برند در اوایل کار خود افت و خیزهای زیادی را تجربه کرد اما امروزه مکمل های بدنسازی https://mokamelplus.ir موثر، سالم و با کیفیتی برای ورزشکاران حرفه ای تولید می کند. اگر تجمع مواد مدفوع باعث انسداد روده شود، پزشک اطفال ممکن است یک ملین یا تنقیه مانند پلی اتیلن گلیکول و روغنهای معدنی را برای کمک به رفع انسداد تجویز کند.

بیوپسی رکتوم: در این آزمایش، نمونه کوچکی از بافت راست روده برای بررسی سلامت سلولهای عصبی گرفته میشود. مانومتری آنورکتال یا تست تحرک: در این آزمایش، یک لوله نازک به نام کاتتر در رکتوم قرار داده میشود تا هماهنگی ماهیچههایی را که کودک برای دفع مدفوع استفاده میکند، اندازهگیری کند. با توجه به افزایش مکملهای تقلبی در بازار امروز، بهترین مرجعی را که برای تهیه مکمل بدنسازی میتوانیم به شما پیشنهاد دهیم، فقط و فقط داروخانه ها هستند. چه داروهایی را میتوان از داروخانه آنلاین تهیه کرد؟ چرا که بعضی از این ویتامینها دارای افزودنی های غیرمجاز و تقلبی هستند. متخصصان اطفال گاهی توصیه میکنند برای نوزادان سنین بالای ۲ تا ۴ ماهگی که دچار یبوست هستند، مقدار کمی آب یا گاهی آبمیوه (مانند آب آلو یا سیب) به رژیم غذایی کودک اضافه شود. مدفوع سفت قبل از شروع به تغذیه با غذای جامد، بارزترین نشانه یبوست در نوزادان است. قبل از انجام این روش، باید با پزشک کودک صحبت شود. اگر میتوانید این کار را انجام دهید.

منبع: مکمل اصل بدنسازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.