انواع پاک کننده های پوست و نحوه استفاده از آنها

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

انواع پاک کننده های پوست و نحوه استفاده از آنها

۱,۹۰۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
ابزار تمیز کردن چرم انواع مختلفی دارد مانند خودکارهای تمیز کننده چرم، مواد شوینده مختلف و سایر محصولات چرمی. برس صورت یکی از راحت ترین وسایل برای تمیز کردن روزانه است. دستگاه های میکرودرم ابریژن، اتوهای صورت یا اسکرابر پوست و دستگاه های مکش آکنه دستگاه های پیشرفته تری برای پاکسازی عمیق هستند.
پاکسازی پوست یکی از مهمترین مراحل مراقبت از پوست است. می توانید از هر صابونی که پوست را تمیز می کند استفاده کنید. در مرحله اول می توانید از قلم پاک کننده صورت یا برس ماهی و پاک کننده های مختلف برای تمیز کردن پوست خود استفاده کنید. گام بعدی استفاده از اتوهای صورت، جاروبرقی، اسکرابر پوست، دستگاه های میکرودرم و موارد دیگر برای پاکسازی عمیق تر است. می توانید از دستگاه هایی مانند
در این مطلب از محله سلامتی دکتر توتو انواع دستگاه ها و ابزار پاک کننده پوست را ارائه کرده ایم تا بتوانید ابزار مورد نظر خود را با سهولت بیشتری پیدا کنید. فراموش نکنید که قبل از انجام هر گونه مراقبت از پوست با متخصص پوست خود مشورت کنید. مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و متنی و مشاوره حضوری از جمله گزینه های شما برای دسترسی به متخصص پوست در دکترتو هستند.فاطمه حبشی

انواع پاک کننده های پوست کدامند؟
پاکسازی پوست یکی از مهم ترین مراحل مراقبت از پوست است و باید آن را با دقت انجام دهید. در این مراقبت از پوست، شما از عوامل یا پاک کننده های مختلف برای نفوذ به لایه های مختلف پوست و از بین بردن کثیفی، چربی اضافی و هر گونه مواد مضر استفاده می کنید. روش‌های مختلفی برای تمیز کردن پوست وجود دارد که از آن جمله می‌توان به استفاده از شوینده‌های مختلف، اسکراب‌های پوستی و ... اشاره کرد. یا ماسک های خانگی یا پاک کننده های پوست، اتوی صورت، میکرودرم ابریژن و غیره. در مقاله ای دیگر شما را با پاک کننده های مختلف پوست آشنا می کنیم و مزایا و معایب و نحوه استفاده از آن ها را توضیح می دهیم.

1. برس پاک کننده صورت یابرس صورت
استفاده از برس صورت یا برس صورت یکی از راه های تمیز کردن پوست است که می تواند تمیزی عمیق تری نسبت به شستن صورت با دست داشته باشد. برس پاک کننده بیوتی، برس صورت سونیک تاچ مدل TB1487، برس پاک کننده صورت تی تی لایف مدل T1 و برس پاک کننده صورت Remignon یکی از بهترین برندهای برس صورت می باشد.
روش صحیح استفاده از برس پاک کننده صورت
توصیه می شود دو روز در هفته صورت خود را با برس صورت بشویید. اگر پوست شما خشک است یا با استفاده از آن خشک می شود، آن را به یک بار در هفته کاهش دهید. همچنین هنگام استفاده از پاک کننده، از روش های دیگر لایه برداری مانند اسکراب های لایه بردار استفاده نکنید. بهترین زمان برای استفاده از برس صورت شب است.
مزایا و معایب برس پاک کننده صورت
استفاده از این پاک کننده پوست مزایا و معایب مختلفی دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.
مزایای:
لایه برداری عمیق پوست
در منافذ پوست
بهبود گردش خون
کاهش چین و چروک
پوست روشن
قیمت قابل قبول
ورم صورت را کاهش می دهد.
معایب:
لایه برداری بیش از حد تهاجمی و مکرر می تواند پوست را خشک کند. ملانین همچنین می تواند با استفاده مکرر تحریک شود. دفع ملانین می تواند رنگ پوست را تیره کند.
بهترین موی صورت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
یک برس صورت خوب باید برای نوع پوست شما مناسب باشد. انواع مختلفی از پاک کننده های صورت با ویژگی های مختلف مانند گارانتی، ضد آب، تنظیم سرعت و لوازم جانبی وجود دارد. اما بهترین برس صورت را بر اساس این ویژگی ها نخرید و نوع پوست خود را در نظر بگیرید. پس می توان گفت که بهترین پاک کننده صورت همان پاک کننده ای است که به پوست شما می آید.
هزینه برس صورت چقدر است؟
اسکرابر صورت انواع مختلفی دارد و قیمت آنها بر اساس نوع و عملکرد آنها تعیین می شود. قیمت از 20 هزار تومان تا 2500 میلیون تومان متغیر است.

2. میکرودرم ابریژن یکی از بهترین ابزارها برای جوانسازی پوست است
میکرودرم ابریژن یک روش کم تهاجمی است که برای جوانسازی رنگ و بافت کلی پوست استفاده می شود. این دستگاه خانگی لایه برداری عمیق پوست را انجام می دهد.
نحوه استفاده از میکرودرم
با ما همراه باشید تا روش صحیح استفاده از میکرودرم را ببینید.
ابتدا صورت خود را با یک شوینده ملایم بشویید و سپس صورت خود را کاملا خشک کنید.
دفترچه راهنمای دستگاه را به دقت بخوانید.
دستگاه میکرودرم را روشن کرده و به آرامی روی پوست خود بمالید. صورت را جدا کرده و در هر قسمت فقط یک بار دستگاه را بردارید.
بعد از اتمام کار، از یک تونر برای تنظیم PH پوست استفاده می کنم و سپس از یک مرطوب کننده و مرطوب کننده استفاده می کنم.
اگر قرمزی پوست شما پس از استفاده شدید است، از کیسه یخ استفاده کنید.
بهتر است هر دو هفته یک بار از این دستگاه استفاده کنید.
چه کسانی برای استفاده از میکرودرم مناسب هستند؟
به گزارش وب سایت هلث لاین، دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی به طور کلی برای انواع پوست مناسب است، اما بهتر است قبل از استفاده از این دستگاه با پزشک متخصص پوست و مو مشورت کنید. به طور کلی افرادی که دارای خطوط و چین و چروک های ظریف، لک های کبد و پیری، منافذ باز، جوش های سرسیاه و آکنه، شلی پوست، ملاسما، آفتاب سوختگی و رنگ و بافت ناهموار هستند، می توانند از این درمان خانگی استفاده کنند.
مزایا و معایب عناصر میکرو
دستگاه های میکرودرم مانند سایر دستگاه های پاک کننده پوست دارای مزایا و معایبی هستند.
مزایای:
پوست را پخش کنید
جوان سازی پوست
کمک به حذف منافذ باز پوست
دانه های سر سیاه را از بین ببرید
از بین بردن خطوط و چین و چروک صورت
معایب:
قرمزی و التهاب
پوست و پوست تا یک هفته
کمی شکسته است
خراش ها و آسیب های خارجی
هزینه یک میکروالمان چقدر است؟
دستگاه میکرودرم خانگی ناز مدل CLH-A500 میکرودرم خانگی دکتردرم دستگاه میکرودرم دوگانه خانگی یکی از بهترین برندهای تجهیزات میکرودرم ابریژن با قیمت های 270000 تا 2700000 VND می باشد.

3. دستگاه مکش جوش نقطه سیاه
جوش‌های سرسیاه منافذی هستند که با چربی و سلول‌های مرده پوست بسته شده‌اند که در اثر قرار گرفتن در معرض هوا اکسید شده و تیره می‌شوند. یکی از رایج ترین روش هایی که برای از بین بردن جوش های سر سیاه استفاده می شود استفاده از جاروبرقی است.
نحوه استفاده از هویه لحیم کاری
برای استفاده از این دستگاه کافی است انتهای دوک را مستقیماً روی جوش قرار دهید. دستگاه را روشن کرده و به آرامی روی جوش سر سیاه بکشید و این عمل را سه بار تکرار کنید.
مزایا و معایب دستگاه های مکش جوش نقطه سیاه
معایب و مزایای این دستگاه به شرح زیر است:
مزایای:
جوش سر سیاه را از بین ببرید
پاکسازی عمیق منافذ
پوست را تقویت می کند
افزایش سلامت پوست
برای انواع پوست قابل استفاده است.
معایب:
جذب بیش از حد ممکن است باعث کبودی، خارش، سوزش و تورم و همچنین قرمزی پوست شود.
قیمت جاروبرقی جوشی
جاروبرقی برندهای مختلفی دارد. میکرودرم XN-8030، میکرودرم CM2011 CM2011، میکرودرم HY3 از بهترین مدل های این دستگاه هستند. رنج قیمتی این دستگاه ها از 150 هزار تومان تا 300 هزار تومان است.

4. ابزار ماساژ صورت یا غلتک صورت
انواع غلتک های صورت در بازار وجود دارد. یشم، رز کوارتز، آمیتیست، ابسیدین و فلزات مورد استفاده برای ساخت ابزار ماساژ. این غلتک ها به خون رسانی بهتر پوست کمک می کنند که در تولید کلاژن بسیار موثر است.
نحوه استفاده از غلتک صورت
ابتدا صورت خود را با روغن، سرم یا مرطوب کننده چرب کنید.
از گردن شروع کنید و به سمت بالا حرکت کنید.
با فشار ملایم از خط فک به سمت گوش بکشید.
موها را از پیشانی به سمت خط مو بکشید.
ابروهای خود را به صورت افقی ماساژ دهید.
و به این ترتیب کل صورت را ماساژ دهید. در طول ماساژ مطمئن شوید که بیشتر حرکات دست به سمت بالا باشد.
مزایا و معایب ابزارهای ماساژ صورت
در اینجا به برخی از مزایای ابزار ماساژ صورت اشاره می کنیم.
گردش خون در صورت را بهبود می بخشد.
التهاب را کاهش می دهد.
اضطراب را کاهش می دهد.
خاصیت ضد پیری دارد.
پوست را خنک و آرام می کند.
این محصولات پوستی منجر به داشتن پوستی بهتر می شوند.
معایب:
شکنندگی سنگ و مشکلات ناشی از آن را می توان از معایب غلتک های سنگی دانست.
قیمت ماساژور صورت
معمولا قیمت غلتک های سنگ بسته به نوع سنگ و واقعی یا تقلبی بودن آن متفاوت است. قیمت غلتک سنگ اصل حدود 400 هزار تومان می باشد.

نتیجه گیری و راهنمایی برای مراجعه به پزشک آموزش پاکسازی صورت
راه های زیادی برای تمیز کردن پوست در خانه وجود دارد. هدف همه این روش ها کمک به لایه برداری، آبرسانی، پاکسازی پوست از ناخالصی ها، لیفت و جوانسازی پوست و در نهایت افزایش اعتماد به نفس است. بهترین راه برای یافتن مناسب ترین پاک کننده پوست، مشورت با متخصص پوست است. در دکترتو می توانید از طریق اینترنت یا تلفن با بهترین متخصص پوست در شهر خود یا هر جای ایران تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین با پزشک نوبت بگیرید.
از چه روش هایی برای پاکسازی پوست خود استفاده می کنید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.
پزشک شما به سلامت شما اهمیت می دهد!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.