بهترین و مناسب ترین تشک برای دیسک کمر

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

بهترین و مناسب ترین تشک برای دیسک کمر

۲,۰۹۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
خرید تشک طبی مناسب برای یک خواب خوب ضروری است زیرا برای داشتن یک زندگی شاد و سالم به خواب کافی نیاز دارید. همه تشک ها یکسان ساخته نمی شوند، تفاوت هایی در اندازه، مواد و عملکرد وجود دارد که انتخاب را دشوار می کند. دانستن انواع تشک ها کل فرآیند خرید را برای شما ساده تر و آسان تر می کند. در پایان این راهنما، می توانید پیش بروید و یک تشک استاندارد متناسب با نیاز خود بخرید.

نوع تشک طبی
تشک فنری
این نوع تشک طبی یکی از پرکاربردترین تشک ها می باشد که حداقل با یک نوع کلاف فنری ارائه می شود و می تواند وزن فرد را در هنگام خواب تحمل کند. تشک های فنری انعطاف پذیری خوبی دارند، در لبه ها پشتیبانی خوبی دارند و معمولا انتخاب خوبی برای ایمن نگه داشتن شما در هنگام خواب هستند.
به دلیل فنرهای فلزی داخل تشک، این نوع تشک ها سنگین هستند. کویل ها معمولاً با پشم، پنبه، فوم، لاتکس یا سایر مواد نرم پوشیده می شوند، بنابراین سطح بالایی از راحتی و پشتیبانی را فراهم می کنند. اگر به دنبال چیزی هستید که بتواند بدن شما را به خوبی قالب‌گیری کند، احتمالاً تشک فنری برای شما مناسب نیست. از آنجایی که در این تشک ها فضای کافی وجود دارد، به اندازه تشک های دیگر از شانه ها و باسن شما حمایت نمی کنند، اما آزادی حرکت بیشتری خواهید داشت. اگرچه طول عمر تشک ها می تواند متفاوت باشد، تشک های فنری معمولا به اندازه انواع دیگر دوام ندارند.
بهترین و مناسب ترین تشک برای دیسک کمر
تشک طبی مموری فوم
این نوع تشک اغلب برای افراد مبتلا به کمردرد بهترین است، زیرا لایه های مموری فوم به حمایت از کمر، حمایت از باسن، شانه ها و شکل دادن به بدن کمک می کند. تشک های مموری فوم به دلیل نرمی خود برای کسانی که به پهلو می خوابند با کمردرد مزمن و کسانی که تشک نرم تری را ترجیح می دهند ایده آل هستند. تشک مموری فوم متعادل‌تر خواهد بود، به این معنی که بدن شما را بیشتر از تشک‌های دیگر در آغوش می‌گیرد. آنها حرکت را جذب می کنند و می توانند به کاهش حرکت شما در طول شب کمک کنند.
زمانی که این فوم برای اولین بار رایج شد، برخی ادعا کردند که فوم حافظه می تواند گرمای بدن را به دام بیندازد و خوابیدن را در هوای گرم دشوار کند. اما پیشرفت های تکنولوژیکی در تولید فوم و استفاده از فرمولاسیون های مختلف منجر به تولید فوم خنک تری شده است. اگر به دنبال تشک فوم هستید، باید به لایه فوم مخصوص آن توجه کنید. به دنبال تشک های ساخته شده از فوم پلی اورتان باشید.

تشک لاتکس
تشک های لاستیکی از لاستیک طبیعی و مصنوعی ساخته شده اند. هنگامی که از رزین های طبیعی استفاده می شود، آنها با افزودنی های کمتری تولید می شوند که آنها را دوستدار محیط زیست می کند. با وجود اینکه قیمت تشک لاستیکی طبی نسبت به سایر تشک ها بیشتر است، اما این تشک بهترین است. بسته به نوع لاستیکی که انتخاب می کنید، ممکن است در چند روز اول متوجه برخی بوی های مصنوعی و شیمیایی شوید.
این تشک ها برای افرادی که خواهان مزایای تشک فوم هستند، اما نمی خواهند در کناره های تشک در آغوش گرفته شوند، عالی هستند. تشک های لاتکس قابلیت تنفس دارند و به شما کمک می کنند در طول شب خنک بمانید. اگرچه خوابیدن روی تشک سفت فواید زیادی دارد، اما تشک های لاتکس برای برخی افراد بسیار سفت هستند. همچنین برای افرادی که به لاتکس حساسیت دارند انتخاب مناسبی نخواهد بود. جنس لاتکس خوب است زیرا بسیار سبک است و طولانی ترین عمر را در بین هر نوع تشک دارد، بنابراین گران هستند.

تشک طبی هیبریدی
تشک های هیبریدی معمولاً تشک هایی هستند که با ترکیب مموری فوم و فنرها ساخته می شوند، اما می توان آنها را با مواد و ترکیبات دیگری مانند لاتکس ساخت. بدون شک یک تخت هیبریدی باکیفیت ماندگار خواهد بود.
تشک های هیبریدی نسبت به مموری فوم خالص تعادل بهتری در پشتیبانی و فشرده سازی و همچنین سطح خواب خنک تری دارند. انتقال حرکت نیز در تشک هیبریدی بهتر از تشک فنری است. اگر به دنبال چیزی غیر از تشک طبی هستید، تشک هیبریدی ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشد، اگرچه گرانتر نیز هست. تشک های هیبریدی نیز می توانند بسیار سنگین باشند و در برخی موارد برای حمل و نقل و جابجایی چالش برانگیز هستند.

نکات مهم برای خرید تشک طبی
شناخت انواع تشک برای خرید تنها اولین قدم در فرآیند خرید است. برای سهولت در خرید تشک طبی چند فاکتور مهم وجود دارد:
ترجیحات: ابتدا به ترجیحات شخصی خود فکر کنید. در مورد فرش های قبلی چه چیزی را دوست داشتید و چه چیزی را دوست نداشتید؟
نوع تخت: نوع تخت یا اینکه تشک روی چه چیزی قرار می گیرد نیز در انتخاب تشک موثر است.
وضعیت خواب: به موقعیتی که در آن می خوابید فکر کنید، این به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که تشک چقدر سفت یا نرم باشد.
بدن: فراموش نکنید که بدن، وزن و نیازهای سلامتی خود را در نظر بگیرید. همه اینها قطعا به شما کمک می کند تا در مورد نوع تشک و جنس آن تصمیم درستی بگیرید.
اندازه تخت: اطمینان حاصل کنید که تشک متناسب با فضای ارائه شده است و فضای کافی برای خواب وجود دارد.
بودجه: البته بودجه نقش زیادی در انتخاب تشک دارد. سعی کنید یک تشک باکیفیت بخرید تا خوابی آرام را تجربه کنید.
در نهایت، تنها شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام نوع تشک برای شما مناسب است. وقت بگذارید، تحقیق کنید و بهترین ها را بخرید.

قیمت تشک طبی
تشک های طبی گران تر هستند زیرا با هدف بهبود خواب شما طراحی و تولید می شوند. انتخاب سایز تشک، ارتفاع تشک، نوع پارچه به عنوان روکش، جنس داخلی تشک که می تواند فنر، لاستیک یا فوم باشد، می تواند در قیمت تشک طبی تاثیرگذار باشد. تشک های فنری در دو نوع فنر ترکیبی و فنر مجزا تولید می شوند که هر کدام به دلیل مزایا و ویژگی هایی که دارند با قیمت متفاوتی عرضه می شوند. مواد به کار رفته در ساخت تشک، طول عمر تشک را تضمین می کند. بنابراین، برای کمک به کمر، باسن و شانه ها، جلوگیری از درد بدن در هنگام خواب و داشتن خوابی آرام، کیفیت را در اولویت خود قرار دهید.

آخرین کلمه
بهترین تشک برای افراد بسته به سبک خواب و ترجیحات از فردی به فرد دیگر متفاوت است. افراد با الگوهای خواب متفاوت به تشک های متفاوتی نیاز دارند، بنابراین تشک مناسب برای شما ممکن است همیشه بهترین تشک برای شخص دیگری نباشد. سعی کنید با در نظر گرفتن نکات مهم هنگام خواب بهترین تشک ارتوپدی را با قیمت مناسب خریداری کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.