انتخاب درست برای تصفیه آب

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

انتخاب درست برای تصفیه آب

۲,۰۸۰ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

بنابراین کدام یک را باید انتخاب کنید؟ قبل از اینکه انتخاب کنید از کدام دستگاه تصفیه آب آشامیدنی استفاده کنید، لازم است چندین فناوری را در نظر بگیرید. در اینجا مروری بر فناوری های اصلی مورد استفاده برای تصفیه آب آشامیدنی میکنیم. جمع آوری و دورریز این بطری های پلاستیکی علاوه بر زحمت و سختی زیادی که دارد، از جنبه عدم امکان بازیافت این مواد در چرخه طبیعت، دچار ایراد و محدودیت جدی است. چون تشخیص دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در بازار به دلیل تقلبی بودن بسیاری از دستگاه بسیار سخت می باشد.نکته ی بسیار مهم در راهنمای خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب انتخاب نمایندگی های معتبر است لذا خرید از مرکز معتبر فروش تصفیه آب خانگی کار را برای شما آسان تر می کند. قیمت تصفیه آب سافت واتر با توجه به نوسانات ارزی دچار تغییراتی بوده است اما رادگسترنوین با حفظ قیمتها در جهت رفاه مشتریان تمام موانع را از سر راه برداشته است تا شهروندان به راحتی و بدون نگرانی بتوانند تمهیدات لازم را برای بهبود کیفیت آب آشامیدنی خود به کار بگیرند. از دیگر کاربردهای انواع دستگاه آب شیرین کن خانگی اصل تایوان مینروا Minerva ، میتوان به حذف و تصفیه ذرات معلق در آب همچون شن و ماسه و گل و لای و برای آب چاه خانگی نیز با استفاده از فیلتر تصفیه آب لامپ یو وی اشعه ماورا بنفش میتوان به تصفیه انگل ها و باکتری ها، ویروس ها و قارچ ها و به طور کلی میکروب زدایی آب آشامیدنی پرداخت.

آبینه یکی از بهترین برند های تصفیه آب تایوانی بیش از 50 سال است که در تولید دستگاه ها ی تصفیه آب فعالیت مستمر دارد. سلام دوست عزیز، به درستی متوجه منظور شما نشدیم اما بطور کلی ترتیب قرارگیری فیلترها در تصفیه آب عموما به ترتیب فیلتر پلی پروپیلن،فیلتر کربن اکتیو، فیلتر کربن بلاک،فیلتر ممبران، پست کربن و مینرال می باشد. دستگاه تصفیه آب 10 مرحله ای یکی از کاملترین و بهترین تصفیه آب خانگی ارائه شده در شرکت آبینه می باشد.این دستگاهها دارای فیلترهای تصفیه کننده ی آب نظیر نانو فیلتراسیون(100% گیاهی)،فیلتر قلیایی(آلکالاین)،فیلتر یووی UV،اکسیژن ساز،سوپر مینرال(املاح معدنی) و یا فیلتر محافظ ممبران جهت افزایش طول عمر فیلتر ممبران هستند. مانند فیلتراسیون آب چاه به منظور کشتن و از بین بردن خزه از آب صورت میگیرد. UF اغلب برای پیش فیلتراسیون همراه با یک سیستم تصفیه آب اسمز معکوس مستقر می شود. این یک راه ساده و پایدار برای ضد عفونی کردن آب آشامیدنی است، زیرا سیستم های UV 99.99٪ از میکروارگانیسم های مضر را بدون استفاده از مواد شیمیایی از بین می برند. دستگاههای تصفیه آب آشامیدنی از فیلترهای ساده آب تا تصفیهکنندههای پیشرفته آب با استفاده از فناوری غشایی برای تصفیه آب و به دنبال آن ضدعفونی اضافی با فیلترهای کربن یا لامپ UV را شامل میشود.

آب تصفیه کن سافت واتر مارک آب تصفیه کن سافت واتر نیز مانند برند سی سی کا دارای قطعات اصل ساخت کشور چین و تایوان است و یک درجه کیفی از برند مینروا پایینتر است و در ایران مونتاژ می شود و با تجربه و سابقه ی بسیار زیاد این برند همواره از گزینه های قابل قبول بوده است. ، مدت شستشو یا تعویض فیلترها، هزینه نصب و راه اندازی، همچنین خدمات پس از فروش و گارانتی را در نظر داشته باشید. در مصرف خانگی، جهت حذف نیترات از آب آشامیدنی، عموماً از روش اسمز معکوس استفاده می کنند. توجه: شما بصورت اتوماتیک در هر شش ماه، یک ایمیل یادآوری تعویض فیلترها را از شرکت آبینه دریافت خواهید کرد. پشتیبانی توس فیلتر از 9:00 الی 18:00 در خدمت مشتریان می باشد و مشتری توس فیلتر به هر مشکلی که برخورد کند، می تواند تماس بگیرد و مشکل خود را با کارشناسان تصفیه آب در میان بگذارد و راهنمایی های لازم را دریافت کند. قدرت عمل فیلتر های دستگاه سافت واتر به خصوص فیلتر ممبران آن در کاهش آلاینده های آب بسیار قدرتمند است. زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس، بستگی به کیفیت و میزان املاح آب ورودی دارد.

پاسخ: استاندارد مشخصی برای زمان تعویض فیلترها وجود ندارد. پرداخت کارت به کارت: برای مشتریانی که به هر دلیلی، امکان پرداخت آنلاین ندارند، شماره کارت شرکت ارسال خواهد شد تا بتوانند مبلغ مد نظر را از طریق اینترنت و یا دستگاه های خودپرداز پراخت کنند. پرداخت حضوری: مشتریانی که علاقمند هستند تا مبلغ را پس از اتمام نصب دستگاه پرداخت کنند، امکان آن مهیا است. در مقالهای که اخیرا توسط Science Daily، موسسه مهندسی فرآیند (IPE) و دانشگاه Yangzhou (YZU) منتشر شده است، روش جدیدی برای تصفیه آب با استفاده از صفحات نیترید گرافیکی ایجاد کردهاند. در هنگام خرید یک دستگاه تصفیه آب باید به کیفیت پمپ و پمپ مورد استفاده، شاسی مقاوم، فیلتر قابل تعویض، دارا بودن گارانتی و تاییدیه وزارت بهداشت توجه کنید. پاسخ: بله. دلیل ایجاد رسوب کتری یا سماور، بالا بودن سختی آب است. پاسخ: بله. امکان اتصال این دستگاه به یخچال های دارای آبسرد کن وجود دارد. پاسخ: بله. روش حذف نیترات از آب، با یکی از سه روش اسمز معکوس، تقطیر و یا استفاده از رزین امکان پذیر است.

*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir نمایندگی تصفیه آب

02144741638

02144704559

09127122764

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.