چهار دلیل درب اتوماتیک شیشه ای اتلاف وقت است

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

چهار دلیل درب اتوماتیک شیشه ای اتلاف وقت است

۱,۸۹۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

جعبه کنترل: یک سیستم الکترونیکی کاملا هوشمند و پیشرفته است که وظیفه کنترل و فرمان دادن به موتور در جعبه کنترل را بر عهده دارد. درب اتوماتیک شیشه ای سوئینگ مانند سایر درب های اتوماتیک داری حسگر الکترونیکی می باشد. درب تاشو هم برای مغازه و بناهایی که در گوشه قرار گرفته کاربردی عالی دارند. واقعیت این است که هزینهی تعمیر یا رگلاژ دورهای درب اتوماتیک فروشگاه بالا نیست و لازم نیست صاحبان فروشگاه بعد از نصب درب اتوماتیک فروشگاه هر چند وقت یک بار بابت نگهداری از درب اتوماتیک فروشگاه در تهران یا شهرستان هزینهی بالایی بپردازند. یکی از مهم ترین ویژگی های درب های اتوماتیک هوشمند بودن آنهاست، در واقع کاملاً هوشمندانه باز و بسته می شوند که می تواند مزایای بی شماری را به همراه داشته باشد.به طور کلی از درب های اتوماتیک برای سهولت در تردد و امنیت در پارکینگ ها استفاده می شود و درب اتوماتیک شیشه ای نیز برای مکان های خاص و پرتردد قابل استفاده است. 
https://zibadoor.com/

با این حال کیفیت و عایق بودن درب های شیشه ای کشویی پاسیو نقش مهمی در میزان صرفه جویی در مصرف انرژی دارد. برای این گونه دربها از موتور ریلی و یا به اصطلاح عام، جک درب ریلی استفاده می شود. با باز شدن درب اتوماتیک شیشه ای، الکتروموتور در یک جهت و با بسته شدن درب، موتور در جهت مخالف می چرخد. هنگامی که لت ها در جهات مختلف حرکت می کنند، کل عملکرد درب فعال می شود که باز و بسته شدن است.همانطور که می دانید درب های شیشه ای اتوماتیک بدون دخالت دست به صورت خودکار باز و بسته می شوند.شاید برای شما این سوال پیش بیاید که نقش چشمی یا سنسور در باز و بسته شدن درب های اتوماتیک چیست؟ درب اتوماتیک فولدینگ (در اتوبوسی) قابل استفاده در مکان های است که از عرض کمی برخوردارند و به هیچ عنوان از سایر مدل اپراتورهای درب اتوماتیک نمی توان استفاده کرد. بر مبنای ورود افراد قابل تنظیم هستند و می توان با تنظیم دستی زمان، سرعت و نحوه روشن و خاموش کردن آنها را کنترل کرد. امّا علاوه بر شیشه، ممکن است از کرکره اتوماتیک استفاده شود. البته مدل های مختلفی از مکانیزم باز کردن اتوماتیک درب وجود دارد که من مقاله های کاملی رو توی این سایت در همین خصوص دیدم . 

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت اسمارت کو مراجعه کرده و با کارشناسان این مجموعه مشورت نمایید. برای نصب دربازکن تصویری سیماران می توانید به صفحه کاتالوگ نصب آیفون سیماران مراجعه کرده و نحوه نصب آیفون تصویری سیماران را قدم به قدم طی نمایید . ایفون تصویری سیماران در سراسر ایران دارای نمایندگی تعمیرات دربازکن تصویری سیماران می باشد . در واقع یک سیستم ترمز برای کنترل موتور الکتریکی وجود دارد که باعث می شود موتور به آرامی و روان کار کند.می توان تشخیص داد که در هر سیستم درب اتوماتیک یک موتور الکتریکی وجود دارد. تعداد کنترل از راه دور را می توان به هر تعداد افزایش داد. این همچنین به این معنی است که نیازی به قفلهای اضافی یا سیستمهای ایمنی ندارید تا سارقان را از وارد شدن به مغازه خود دور نگه دارید.یعنی شما نیازی به قفل اضافی و یا سیستم های امنیتی دیگر ندارید تا از ورود عوامل مزاحم و دزدان به مکان خود جلوگیری کنید.


باید دقت نمایند که نصب و اجرای کرکره اتوماتیک نیازمند انجام محاسباتی برای اندازهگیری محل مورد نظر میباشد. نصب ریل و کاور درب اتوماتیک شیشه ای به چه صورت است؟ ریل و روکش : ریل درب اتوماتیک شیشه ای از آلومینیوم سخت اکسترود شده ساخته شده است که باعث می شود درب اتوماتیک شیشه ای به نرمی و بی صدا کار کند. با استفاده از سیستم «درب روی درب» و سیستمهای هوشمند برای جلوگیری از برخورد با عبورکنندگان، میتوان گفت که درب اتوماتیک تلسکوپی طراحی نوآورانهای دارد و تحولی در ساخت و عرضهی دربها به وجود آورده است. سرعت چرخش این درب ها قابل تنظیم است. برخی از درب ها ممکن است از نظر فنی در درجه کیفیت و عملکرد بالاتری باشند، اما در عمل همه آنها شبیه به هم هستند و یک کار را انجام می دهند. درب شیشه ای اتوماتیک هولوکس HOLUX چیست؟ دلایل استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک چیست؟ گاهی افراد مراجعهکننده به یک محیط عمومی فراموش میکنند درب را ببندند و نبستن درب ورودی و خروجی، ممکن است مشکلاتی همانند ورود حشرات و حیواناتی مانند گربه و یا اتلاف انرژی داخل ساختمان را به همراه داشته باشد. https://zibadoor.com/about/brands/simaran-co/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.