کاهش وزن سریع با بوتاکس برای معده

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

کاهش وزن سریع با بوتاکس برای معده

۱,۵۷۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


بوتاکس شکم چیست؟

در تمام دنیا شاهد معرفی روش های جدید و خارق العاده برای کاهش وزن و مبارزه با چاقی هستیم. متخصصان و متخصصان این رشته به روش های موثری مانند: عمل های لاغری، عمل اسلیو معده و بای پس معده، لیپوماتیک و ... دست یافته اند اما یکی از روش های بسیار کاربردی و نسبتا جدید کاهش وزن، بوتاکس معده است. در این روش سم بوتولینوم به صورت آندوسکوپی به نواحی خاصی از معده تزریق می شود. با این روش انقباض عضلات شکم محدود شده و فرد به دلیل تاخیر در تخلیه معده دچار بی اشتهایی می شود.


از بوتاکس معده چه می دانید؟

امروزه روند دستیابی به اندامی ایده آل با کاهش وزن از طریق بوتاکس معده به چالشی بحث برانگیز تبدیل شده است. این روش می تواند جایگزین ایده آلی برای برخی از جراحی های شکم باشد. مزایای بسیار زیاد و عوارض کمتر این روش، آن را به روشی ایده آل برای کاهش وزن در مدت زمان کوتاه تبدیل کرده است. با این تزریق، حرکات روده روی غذای دریافتی تا حد زیادی کاهش می یابد. بنابراین غذا برای مدت طولانی در معده هضم می شود. به عبارت دیگر، آنها برای مدت طولانی عادی می مانند. بنابراین فرد احساس سیری می کند و تمایلی به خوردن ندارد.

یکی از مهمترین مواردی که برای انجام این روش باید به خاطر بسپارید، موقتی بودن این روش است. این روش به عنوان یک اقدام انجام می شود، اما روش مطمئن و پایداری برای کاهش وزن نیست. اغلب، با مراقبت نکردن از افزایش وزن، می توانید پس از چند ماه شاهد افزایش وزن خود باشید. طول مدت این عمل در بدن انسان 4 تا 6 ماه است.


بهترین کاندید برای بوتاکس معده چه کسی است؟

بوتاکس معده یکی از روش هایی است که می تواند نتایج مثبت و مفیدی را در تیپ های مختلف بدن به همراه داشته باشد.اما توجه به معیارهای خاصی برای بیماران بسیار مهم است.این روش نه تنها به کاهش وزن کمک می کند، بلکه دارای مزایای زیادی مانند :

همچنین به مبارزه با سرطان معده کمک می کند. بنابراین، بسیاری از افراد کاندیدای خوبی برای این روش هستند. اگر بخواهیم به گروه خاصی از افراد مناسب برای این روش اشاره کنیم، عبارتند از:

افرادی که با ورزش و رژیم غذایی نمی توانند به وزن ایده آل خود برسند.

اکثر داوطلبان این عمل حدود 10 سال است که با مشکلات وزن دست و پنجه نرم می کنند.

هدف از این روش کاهش چند کیلوگرم است و به طور کلی برای افراد بسیار چاق مناسب است.


مزایای جراحی بوتاکس معده

مانند بسیاری از روش های دیگر، بوتاکس معده مزایا و معایب مختلفی دارد. مزایای این روش عبارتند از:

کاهش وزن در مدت زمان بسیار کوتاه و محدود بدون آسیب رساندن به بدن انسان

این روش غیر تهاجمی است. بنابراین به بدن انسان آسیبی نمی رساند و مشکلی ایجاد نمی کند.

پروسه انجام این عمل تنها 20 دقیقه طول می کشد و نیازی به بستری شدن ندارد.

بعد از 3 روز کاری می توانید متوجه کاهش اشتها و کنترل شوید.

این عمل آسیب دائمی به فرد وارد نمی کند.



عوارض عمل بوتاکس شکم

قبل از انجام عمل جراحی بوتاکس معده، کسب اطلاعات دقیق در مورد عوارض جانبی و اثرات مضر آن بر بدن بسیار مهم است. قبل از انجام این جراحی، بیماران باید عوارض آن را وزن کرده و سپس تحت عمل جراحی قرار گیرند. عوارض استفاده از این عوامل عبارتند از:

بیماران باید بدانند که تزریق بوتاکس راهی دائمی برای کاهش وزن نیست. اثر مواد تزریق شده در این روش پس از مدت زمان مشخص شده (4 تا 6 ماه) از بین می رود. بنابراین در بسیاری از بیماران شاهد بازگشت وزن هستیم.

استفاده از این روش با وزن بالای 40 هرگز مناسب نیست. اکثر افرادی که می خواهند 8 تا 10 پوند وزن کم کنند می توانند نتایج عالی را ببینند. در غیر این صورت در صورت کاهش وزن بیشتر، بهتر است از روش های کاهش وزن دیگر استفاده کنید.


عوارض کوتاه مدت بوتاکس معده

برخی از عوارض جانبی بوتاکس معده بلافاصله پس از عمل ظاهر می شوند. عوارضی مانند:

درد را احساس کنید

تورم در شکم

التهاب معده

هضم بد

گاریدین


و ... اینها عوارض جانبی موقتی است که ممکن است در افراد مختلف رخ دهد. برای برخی از افراد این مشکلات بسیار موقتی است و برای برخی دیگر برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت. اگر مشکلات جدی و جدی وجود دارد، مانند:

دو بینی

درد در ناحیه گردن

پارگی غشای مخاطی دستگاه گوارش

اختلال ضربان قلب

خون ریزی

ضعف عضلانی

نکروز معده

تب شدید

درد مفاصل

مشکل در بلع غذا

استفراغ شدید

و ... در صورت برخورد حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید و مشاوره های پزشکی لازم را دریافت کنید.


چه کسانی نباید بوتاکس معده بزنند؟

روش های بوتاکس معده برای بسیاری از افراد مناسب است. اما انجام این کار برای برخی افراد بسیار مضر و خطرناک خواهد بود. افرادی که نباید این کار را انجام دهند عبارتند از:

او از مشکلات گوارشی رنج می برد. افرادی که از زخم معده، گاستریت و غیره رنج می برند.


زنان حامله

مادران شیرده

افراد مبتلا به بیماری قلبی.

افراد مبتلا به بیماری کلیوی.

افراد مبتلا به بیماری های کبدی.

افرادی که به شدت مخالف بوتاکس هستند.

افرادی که درد عضلانی دارند.

قبل از انجام این روش باید توجه داشت که این روش در سیستم های ناب استاندارد تایید نشده است. در این روش هیچ تضمینی برای ثبات کاهش وزن وجود ندارد. علاوه بر این، این روش توسط FDA در ایالات متحده تایید نشده است. اما در صورت تمایل به انجام این جراحی باید توجه داشت که جراحی باید توسط متخصص انجام شود. در این صورت عوارض آن تا حد زیادی کاهش می یابد و نتایج موثرتری را تجربه خواهید کرد.


 
ادامه:  https://balloontehran.com/بوتاکس-معده/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.