یک روغن آرایشی خوب

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

یک روغن آرایشی خوب

۱,۸۳۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


وقتی نام بهترین کرم پودر آرایش عروس به میان می آید اولین چیزی که به ذهن خطور می کند این است که کرم پودر باید پوشش خوبی داشته باشد و بتواند پوست را صاف و یکدست کند. به طور کلی یافتن بهترین پودر برای آرایش عروس کار سختی نیست، مهم ترین نکته این است که پودر دقیقا همان چیزی باشد که ما (یا مشتری) می خواهیم و به خیلی چیزها بستگی دارد، مات یا غیر مات بودن. تاپینگ های خامه ای؟ و...

ویژگی های کلیدی بهترین کرم پودر آرایش عروس:

ماندگاری طولانی دارد، زیرا باید برای مدت طولانی روی پوست بماند.

مناسب برای عکاسی و نورپردازی در طول عکاسی.

باید راحت باشد و روی پوست سنگین نباشد.

ضد رطوبت و عرق مخصوصاً اگر در هوای گرم استفاده شود.

اکسید نشدن کرم پودر یکی از مهمترین موارد در انتخاب بهترین کرم پودر آرایش عروس است.

و...

بنابراین ما تصمیم گرفتیم در این مقاله 10 بهترین کرم پوست عروس را برای شما بیاوریم.

بهترین کرم پودر آرایش عروس را به شما معرفی می کنیم:

استی لادر:

کرم پودر استی لودر در سال 1997 عرضه شد و از آن زمان تاکنون یکی از بهترین کرم های پوشش دهنده کامل بوده است. یکی از مهم ترین ویژگی های این کرم پودر ماندگاری آن است، مانند ساعت اول بعد از 10 ساعت روی پوست می ماند و ظاهر طبیعی خود را حفظ می کند.




مک:

عکاسی بخشی از روال جدانشدنی مراسم عروسی است، بنابراین آرایش باید به گونه ای باشد که در عکس ها و زیر نور روشن و عکاسی با فلاش، پوست همچنان عالی و زیبا به نظر برسد. بنابراین کرم پودر MAC می تواند به عنوان بهترین کرم پودر آرایش عروس انتخابی عالی باشد.

این کرم پودر دارای پوششی مات و طبیعی است که پوست را صاف و یکدست می کند. همچنین پوشش 24 ساعته را ارائه می دهد و به لطف پوشش بالایی که دارد تمام لک ها و عیوب پوست را می پوشاند.


شارلوت تیلبری:

کرم پودر شارلوت تیلبری یک محصول خوب برای کسانی که دوست ندارند پوستشان خیلی مات باشد و ظاهری طبیعی را ترجیح می دهند، می تواند بهترین کرم پودر برای آرایش عروس باشد زیرا محصولی ضد آب و ضد رطوبت است و از طرفی دیگر پوست خنک و شاداب شارلوت می تواند برای فصول گرم سال و افرادی که خطوط ریز روی پوست خود دارند (به خصوص افرادی که پوست خشک دارند) انتخابی عالی باشد زیرا در خطوط فرو نمی رود و باعث می شود آنها عمیق تر به نظر برسند.

لانکوم:

یکی از بهترین کرم پودرهای آرایشی که ماندگاری بی نظیری دارد و بسته به پرایمری که استفاده می کنید قبل از اینکه به شما رنگ طبیعی مات یا براق بدهد، این محصول یکی از کرم پودرهایی است که واقعا خودنمایی می کند. تصویر و باعث نمی شود پوست و صورت ما غیر طبیعی به نظر برسد.

شیر گلو زودرس:

برای پوست های خیلی خشک بهترین پودر عروس، پودر عروس بدون پیری است. آماده برای مرطوب کردن و روشن کردن پوست.

اما پوشانندگی زیادی ندارد و بهتر است آن را با چیزهای دیگر مخلوط کنید تا پوشش مناسبی داشته باشید.

موهای بلند نابالغ:

ما همیشه می‌توانیم کرم پودر نارس را یکی از بهترین کرم پودرهای عروس بنامیم، زیرا به تنهایی پوشش بسیار خوبی به ما می‌دهد و محصولی عالی برای ست کردن با سایر کرم پودرها است.

بافت طبیعی و نسبتا سبکی دارد و برای پوست های خشک و معمولی انتخاب خوبی است و علاوه بر همه اینها، نارس ضد تعریق و مقاوم در برابر رطوبت است که تا 16 ساعت ماندگاری دارد.


زیبایی هدی:

محصولی ضد آب با پوشش دهی بالا و استفاده 24 ساعته و شاید یکی از بهترین کرم پودرها برای آرایش عروس باشد. فقط کرم پودر هدی بیوتی یک روکش کامل و مات به پوست می دهد و در واقع می توان گفت که هدی بیوتی یک فیلتر واقعی است که به پوست ضربه می زند.

فرمول استفاده شده در این محصول باعث عدم چسبندگی و چسبندگی آن شده و به خوبی روی پوست می نشیند. این کرم پودر ساخت ایتالیا به هیچ وجه اکسیده و محو نمی شود و به پوست منتقل نمی شود.

زمان ذوب:

یکی از بهترین کرم پودرهای آرایش عروس، محصولی ضد تعریق و ضد رطوبت است و برای استفاده در فصول گرم مانند تابستان انتخابی عالی است.

نارس اصلا پوست را اکسید نمی کند (مناسب برای پوست های چرب) و ماندگاری 16 ساعته و با همه اینها فوق العاده سبک است، پوشش آن بسیار بالاست و تمام عیوب پوست را می پوشاند.

فنتی بیوتی:

ضد آب و هوا، ضد عرق، ضد رطوبت است و به هیچ وجه پوست را چرب نمی کند (بهترین پودر آرایش برای عروس های پوست چرب).

استحکام آن 24 ساعته است، اصلا اکسیده و محو نمی شود، ظاهر روی پوست کاملا مات است و منافذ روی پوست از بین می رود، اما با همه اینها کرم پودر طبیعی روی پوست است. این ماسک نیست

بیوتی بلندر:

و آخرین توصیه برای بهترین کرم پودر آرایش عروس بیوتی بلندر است.

ماندگاری 24 ساعته دارد که علاوه بر سبک بودن پوشش بسیار خوبی به پوست می دهد، پوشش آن کاملا مات و طبیعی است و محصولی با بافت موس است که برای انواع پوست مناسب است. و خیلی راحت روی پوست پخش میشه

هنگام انتخاب بهترین کرم آرایش عروس، بدانید که ظاهر نهایی به پایه و زیرسازی که استفاده می کنید بستگی دارد و آن را بر اساس پوست خود و رنگی که می خواهید با کرم پودر انتخاب کنید. در ضمن انتخاب فونداسیون باید به گونه ای باشد که فرمول و کرم پودر آن به خوبی با یکدیگر هماهنگ شوند.

و مهم ترین و آخرین نکته این است که قبل از انتخاب بهترین کرم پودر برای آرایش عروسی، مراقب آبرسانی پوست باشید، می توانید با استفاده از اسیدهای هیالورونیک و ماسک های مرطوب کننده این کار را انجام دهید.


ادامه مقاله: https://moorashin.com/بهترین-کرم-پودر-گریم-عروس/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.