سوله + انواع سوله و 7 کاربرد سوله

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

سوله + انواع سوله و 7 کاربرد سوله

۱,۷۳۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


تفاوت های ظریف و کاربرد این نوع ساخت و ساز از موضوعات مهم در مهندسی است. استفاده از آن با صرفه اقتصادی و سهولت ساخت برای مقاصد مختلف به ویژه در صنعت همراه بوده و توجه کاربران عادی را به خود جلب کرده است.

در سال های اخیر با افزایش جمعیت و نیاز مردم به فضاهایی با متراژ مناسب و کارایی بالا، ساخت و تامین سوله ها نیز افزایش یافته و تقاضا برای تامین آنها افزایش یافته است.

پروفیل Z یکی از مهمترین محصولات فولادی مورد استفاده در صنعت انبارسازی است. در نتیجه خرید این نوع پروفیل از مراکز فروش معتبر بدون واسطه برای کاهش هزینه ساخت انبار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر در کار سهام‌داری هستید و همیشه مشترک این بخش از فولاد هستید، نظارت روزانه بر قیمت سهام و انتخاب زمان مناسب برای خرید بسیار مهم است.

انزال چیست؟

«Shed» در زبان انگلیسی «Industrial shed» نامیده می شود و یکی از مهم ترین سازه های صنعتی است که امروزه برای فضاهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. در پاسخ به این سوال که سوله چیست، می توان گفت سوله سازه ای فلزی است که بدون ایجاد ستون میانی بر ایجاد محیط تمرکز دارد.

انواع کمد و ویژگی های آنها

سوله ها یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین سازه های ساختمانی هستند. نقش مهم سوله در تامین فضای مناسب برای مصارف مختلف به ویژه در صنعت، بسیاری از مراکز تولیدی، کارخانه ها و کارگاه ها را بر آن داشته است تا از این نوع  اجاره انبار طراحی مهندسی برای تامین فضای مورد نیاز خود بهره ببرند.

انواع کلبه و ویژگی های آنها.

انواع سوله ها به ویژه آنهایی که از فلز ساخته شده بودند به لحاظ فنی برای اختصاص فضاهای مختلف شروع به تغییر کردند.

بر این اساس گیبل بنتس کاربردهای فراوان و متنوعی دارد که در این قسمت از مقاله به آن خواهیم پرداخت.

در این مقاله با انواع سوله ها آشنا می شویم. ابتدا به سراغ یکی از مدرن ترین و گسترده ترین انواع سوله در جهان می رویم تا دریابیم که چه مزیت هایی در ساخت و استفاده باعث محبوبیت این سازه به سبک مهندسی شده است.

ریشه ها و فواید آن

مدرن ترین انواع سوله به کانکس های سبک مشبک معروف هستند. این نوع سوله که از ورق فولادی (st37) می باشد، پس از تهیه پروفیل و طبق محاسبات دقیق مهندسی ساخته شده و توسط جوش و پیچ و مهره مخصوص به یکدیگر متصل می شوند.

این نوع سوله بر اساس چیدمان استیل و نقاط اتصال سبک آن شکل می گیرد و به کاهش قابل توجه میزان مصرف فولاد نسبت به مدل های کلاسیک تیرورگوی مربوط می شود. مزیتی که در کنار صرفه جویی اقتصادی این نوع سوله از مزیت بارهای جانبی کم نیز بهره می برد.

سبک بودن این نوع سوله نیز ریشه در این مشکل دارد و آن را به یکی از ایمن ترین انواع سوله در جهان تبدیل کرده است. اما این تنها مزیت سوله سبک مشبک نیست بلکه نکات زیادی در مورد آن وجود دارد که در مقاله بعدی به آنها خواهیم پرداخت.

5 مزیت یک بطری سرکه

مزیت سوله خرپایی

در ابتدا نصب را بررسی و معرفی کردیم. اما این خانه چقدر خوب است در ادامه به پنج مزیت خانه پیش ساخته می پردازیم:

آزادی عمل نامحدود در طراحی نمای بیرونی

هیچ محدودیتی برای طراحی بیرونی سوله سبک خرپایی وجود ندارد. موضوعی که از نظر ساخت و ساز امتیاز بزرگی محسوب می شود. علاوه بر نقش مهم و مثبت مهندسی در این موضوع، تاثیر آن نیز در انتخاب این نوع سوله برای مکان هایی مانند اتاق کنفرانس و پذیرایی بسیار قوی است و استفاده از آن آن را به گزینه ای ارجح و برتر در این موارد تبدیل کرده است. موارد .

ارزان و مقرون به صرفه

همانطور که گفته شد ساخت این نوع سوله با استفاده از مقدار بسیار کمی فلز در مقایسه با مدل های دیگر همراه است که خود باعث صرفه جویی در مصالح مورد استفاده در ساخت و کاهش قیمت آن شده است. از طرفی وزن کم با نیاز به پایه کوچک همراه است و به همین دلیل کار با آن عموماً ارزان و مقرون به صرفه است.

حمل آسان، مونتاژ و نصب ارزان

این نوع سوله در مقایسه با سایر انواع سوله به راحتی جابجا شده و در محل مورد نظر قرار می گیرد. نصب و مونتاژ این نوع سوله نیز مانند حمل و نقل آسان بسیار ساده بوده و به افراد کمتری نیاز دارد.

محدوده وسیع نامحدود، طراحی بی پایه

در این نوع سلطنت، بر خلاف نمونه های دیگر، آزادی انتخاب نامحدود در گستره وسیعی از انتخاب ها وجود دارد. این سازمان کاملاً مورد اعتماد مهندسین سیستم خبره است.

قابلیت اجرای سقف قوسی

این نوع نورپردازی امکان استفاده از سقف با انواع گوشه ها و ایوان ها را می دهد که با توجه به هدف و هدفی که از آن انتظار داریم انتخاب می شوند.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.