جذب ممبر کانال روبیکا

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

جذب ممبر کانال روبیکا

۲,۱۳۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

اگر می خواهید کانال روبیکا خود را راه اندازی کرده و یا فعالیت آن را گسترش دهید و به دنبال یافتن راهی برای بالابردن ممبرهایتان هستید، برای آشنایی درباره افزایش ممبر روبیکا این مقاله را مطالعه کنید.

اهمیت شبکه های اجتماعی برای چیست؟

در روزگار ما شبکه‌های اجتماعی چنان نفوذی در زندگی انسان ها پیدا کرده که به ابزاری ضروری در زندگی بسیاری از افراد تبدیل شده، بنابراین میلیاردها نفر از کشورهای مختلف جهان عضو این شبکه‌ها شده و از آن برای دریافت اخبار، اطلاعات و آموزش، ارسال پیام و خرید و فروش و ... استفاده می کنند.

با وجود فراوانی و تنوع کاربران، شبکه های اجتماعی به ابزاری ارزان و مفید برای معرفی و رشد کسب و کار تبدیل شده اند.

چرا شبکه های اجتماعی در ایران مهم اند؟

در کشور ما کاربران شبکه های اجتماعی در سال های اخیر رشد چشمگیری را تجربه کرده است. تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ، ایتا، روبیکا، سروش و آی گپ از پرکاربردترین شبکه های اجتماعی در ایران هستند.

به دنبال مسدود شدن تلگرام و اینستاگرام در کشور عزیز ما، روبیکا برخی از کاربران هر دو پلتفرم را به خود جذب کرد زیرا ابزارهای مشابه هر دو را ارائه می دهند.

همانطور که می دانید روبیکا علاوه بر پیام رسان بودن مانند پیام رسان تلگرام، امکان ارتباط متنی، صوتی و تصویری، ایجاد کانال و گروه مانند تلگرام و نیز امکان ایجاد صفحات مانند اینستاگرام را برای کاربران خود فراهم می کند.

تا زمان حاضر چند میلیون کاربر جذب روبیکا شده اند و هزاران کانال و صفحه در این پلتفرم با موضوعات مختلف از اطلاع رسانی، آموزشی و سرگرمی گرفته تا کانال های بازاریابی ایجاد شده است و البته بیشتر این کانال ها و صفحات دنبال بالابردن تعداد اعضایشان می باشند.

ایجاد و مدیریت کانال ها و صفحات در روبیکا بسیار ساده است. فقط لازم است اپلیکیشن روبیکا را دانلود کرده و با ثبت نام بوسیله شماره تلفن همراه خود، عضو این پیام رسان می شوید.

شما با کلیک کردن بر آیکون زیر صفحه و سپس کانال جدید، می توانید به راحتی یک کانال ایجاد کنید و شروع به ارسال کنید. برای ایجاد یک صفحه در روبیکا، به گزینه روبینو بروید و سپس صفحه خود را ایجاد کنید و شروع به ارسال پست های مورد نظر خود کنید.

جذب ممبر کانال روبیکا چه اهمیتی دارد؟

ادمین ها و مدیران کانال ها برای افزایش تعداد ممبر روبیکا تلاش کرده و با یکدیگر رقابت می کنند با بیشتر شدن تعداد اعضای کانال، اعتبار و محبوبیت کانال هم بیشتر می شود و اعتماد مخاطب راحت تر به دست می آید. این اعضا ممکن است خریدار کالا یا خدمات این کانال شوند و درآمد کانال را افزایش دهند.

راه های مختلفی که برای جذب ممبر کانال روبیکا و افزایش فالور روبیکا می شناسیم را به شما معرفی می کنیم، همانطور که می دانید ممبر روبیکا و فالوور روبیکا اصطلاحی است که برای اعضای کانال و پیج به ترتیب به کار می برند.

ممبر فیک یا جعلی هیچ گونه فعالیت و بازدیدی ندارد. ممبر واقعی و غیرفعال و همچنین ممبر واقعی و فعال روبیکا.
در این میان برخی از راهکارهای افزایش اعضای روبیکا مانند ممبرهای واقعی غیرفعال و فیک تنها ارزش آماری داشته و فقط برای افزایش آمار استفاده می شوند.

اما اگر دوست دارید ممبرهای واقعی جذب کنید، می توانید از طریق تبادل و یا تبلیغات، اعضای واقعی و فعال به دست آورید.

راه جذب اعضای فعال روبیکا

انواع مختلف تبلیغات وجود دارد و در بین همه آنها، تبلیغات پاپ آپ روبیکا سریع ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای افزایش سریع تعداد اعضای کانال می باشد. در این شیوه تبلیغات کانال شما به کاربران نمایش داده می شود و کاربران به دلخواه خود عضو کانال شما می شوند و با توجه به اینکه این ممبرها واقعی هستند و امکان خرید و اشتراک گذاری توسط آنها زیاد است، می توانند بیشترین فایده و سود را برای کانال های روبیکا داشته باشند.

شاید از خود بپرسید که چرا افزایش تعداد اعضای روبیکا اهمیت دارد؟ قبلا هم گفتیم که ایجاد کانال و صفحه و همچنین ارسال پست آسان اما افزایش تعداد اعضای یک کانال یا صفحه مشکل می باشد. بهترین شیوه این است که پست های جالب را به طور منظم و در فاصله زمانی معینی ارسال کنید.

بدین ترتیب مخاطبان و بازدیدکنندگان شما می دانند چه زمانی به کانال شما مراجعه کنند و مطمئن باشند که آنچه را که نیاز دارند پیدا خواهند کرد و اگر هر پستی را پسندیدند به دوستان خود نیز اطلاع خواهند داد.

همچنین ارتباط با دیگران و معرفی کانال یا صفحه خود به دیگران می تواند تعداد اعضا و بازدیدکنندگان را افزایش دهد اما افزایش تعداد اعضاء کانال یا صفحه از این راه بسیار طولانی خواهد بود. بنابراین، همه خواهان یک راه سریع و میانبر هستند.

توصیه می شود به جای افزودن ممبر فیک و غیرفعال که تاثیر مثبتی روی کانال شما نمی گذارند، ضمن به روز رسانی مرتب کانال خود، از تبلیغات که سریع ترین راه برای جذب ممبر واقعی است استفاده کنید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.