روش های بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟ طول و قطر آلت تناسلی را افزایش دهید

۱,۰۶۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


آیا می توان آلت تناسلی را بزرگ کرد؟ چه روش هایی برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد؟ چند راه برای بزرگ کردن آلت تناسلی در خانه چیست؟ یک سوال رایج برای اکثر مردان این است که آیا اندازه آلت تناسلی یا ظرفیت نعوظ آنها کافی است یا خیر. آیا شما هم از کوچک بودن آلت تناسلی رنج می برید؟ با ما همراه باشید تا در این مقاله  به سوالات شما در مورد آلت تناسلی کوچک و راه های بزرگ کردن آن پاسخ دهیم.

اندازه طبیعی آلت تناسلی چیست؟

آیا آلت تناسلی من کوچک است؟ آیا آلت تناسلی من کوتاه است؟ شاید به دلیل تماشای فیلم های مستهجن، این مفهوم در ذهن افراد ایجاد شود که آلت تناسلی کوچکی دارند یا از شریک جنسی خود انتظار دارند که آلت تناسلی بزرگ داشته باشد. اما برای مردان، انتظارات غیر واقعی در مورد اندازه آلت تناسلی و جنسیت اغلب یک مشکل بزرگ است. در واقع، اندازه متوسط ​​آلت تناسلی برای برآوردن نیازهای جنسی اکثر شرکا کافی است. تحقیقات نشان می دهد که 85 درصد از زنان از اندازه آلت تناسلی همسر خود راضی هستند، در حالی که تنها 55 درصد از مردان از اندازه آلت تناسلی خود راضی هستند.

تلاش برای تعیین میانگین توده عضلانی برای اندازه آلت تناسلی می تواند مشکل باشد، اما محققان میانگین طول آلت تناسلی را 5.57 اینچ (14.15 سانتی متر) و متوسط ​​دور آن را 4.81 اینچ (12.23 سانتی متر) اعلام کردند. با وجود این واقعیت که اکثر مردان نعوظ معقولی بین پنج تا هفت سانتی متر دارند، هنوز هم تعداد زیادی از مردان از تنش و اضطراب کم آلت تناسلی و اختلال نعوظ رنج می برند. در واقع، آلت تناسلی تنها زمانی به عنوان "کوچک" طبقه بندی می شود که سه اینچ (حدود 7 سانتی متر) یا کمتر باشد که به آن میکروپنیس گفته می شود، و تخمین زده می شود که تنها 0.6٪ از مردان در جهان دارای آن هستند.

نحوه اندازه گیری آلت تناسلی

دو روش برای اندازه گیری طول رحم وجود دارد. در روش اول، لوله آزادانه کشیده می شود و از پایین به بالای لوله شمارش می شود. در روش دوم لوله به صورت عمودی و همسطح با سطح زمین است و از سر تا بالای لوله اندازه گیری می کنید. هنگام انجام این کار باید به دو نکته توجه کنید، اولین نکته این است که از بالای آلت تناسلی اندازه گیری کنید، نه از پایین تا بیضه ها. نکته دوم این است که در حین اندازه گیری چربی هایی که زیر بند ناف زیاد شده اند کمی قطع شود تا در محاسبه تاثیری نداشته باشد. برای اندازه گیری قطر لوله، قطر نوک لوله یا قطر لوله اندازه گیری می شود.

چگونه می توانم مردمک هایم را بزرگتر کنم؟

تکنیک‌ها و روش‌های بزرگ‌کردن آلت تناسلی خطرات جدی‌ای دارند و بیشتر این رویکردها در بهترین حالت راه‌حل‌های موقتی هستند. اما این لیستی از گزینه هایی است که می توانید برای افزایش سایز آلت تناسلی خود امتحان کنید. برخی از آنها از نظر پزشکی قابل قبول هستند و متخصصان پزشکی اکثر این رویکردها را رد می کنند. دو روش برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد، با جراحی و بدون جراحی، در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد. (1)

صبر کن!! قبل از مطالعه ادامه مقاله فرم زیر را پر کنید تا از خدمات مشاوره با کارشناسان مجله متخصص اورولوژی در مورد مشکل خود بهره مند شوید. فقط اطلاعات و مشکلات خود مانند کوچک بودن آلت تناسلی، اختلال نعوظ، زود انزالی را در فرم بنویسید و منتظر تماس باشید. همین حالا اقدام کنید و سپس ادامه دهید.

روش های غیر جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

از جمله راه های افزایش سایز آلت تناسلی که در این مقاله به آنها می پردازیم عبارتند از:

jelqing

داروهایی برای افزایش انزال

سبک زندگی را تغییر دهید

با استفاده از پمپ خلاء

استفاده از وسایل کششی

انواع عملیات

ماساژ دادن ماهیچه‌های مختلف اطراف آلت تناسلی با کمک دست‌ها می‌تواند باعث کشش شود و با ایجاد پارگی‌های کوچک در بافت پوست آلت تناسلی به بزرگ شدن آلت تناسلی کمک کند. به گفته محققان، این باعث می شود که نوک پستان بلندتر به نظر برسد.

فناوری ناوبری

Jelqing یکی از محبوب ترین روش های بزرگ کردن آلت تناسلی است که در آن خون با حرکات دست از پایین آلت تناسلی به بالای آلت تناسلی رانده می شود.

مراحل دوخت به شرح زیر است:

با استفاده از انگشت شست و سبابه خود یک شکل O ایجاد کنید.

آلت تناسلی "O" را در پایین دهان خود، جایی که با روده های شما ملاقات می کند، قرار دهید.

انگشت و شست خود را به سمت نوک آلت تناسلی حرکت دهید. هنگام انجام این کار باید فشار را احساس کنید، اما نه درد. مطمئن شوید که مچ دستتان خیلی سفت نباشد.

این روند را هر روز به مدت 10-20 دقیقه تکرار کنید.

تحقیقات در مورد اثربخشی jelqing محدود است. علاوه بر این، می تواند منجر به تشکیل بافت اسکار، درد و تغییر شکل آلت تناسلی شود. شکستگی اعصاب می تواند منجر به از دست دادن حس در آلت تناسلی شود و کشش بیش از حد شریان ها و سیاهرگ ها می تواند منجر به اختلال نعوظ دائمی یا بیماری پیرونی یا انحنای آلت شود.

داروی بزرگ شدن آلت تناسلی

استفاده از محرک های جنسی (با نظر پزشک) مانند ویاگرا یا سیالیس می تواند به شما کمک کند تا زمانی که دارو در جریان خون شما است قوی تر و پایدارتر شوید. این دارو با افزایش جریان خون در آلت تناسلی، تعداد محفظه های حاوی خون را افزایش می دهد و به شما کمک می کند قوی تر و طولانی تر از حد معمول باشید. علاوه بر این، استفاده از برخی از این داروها باعث افزایش سایز آلت می شود.

برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود وزن کم کنید

اگر اضافه وزن دارید یا چاق هستید، ممکن است بیضه های شما کوچکتر از اندازه واقعی باشند. این بیماری به قدری شایع است که نامی پزشکی به نام سندرم آلت تناسلی دارد. زگیل تناسلی در افراد چاق شایع است زیرا پس از چربی زیر شکم فرد، معده آویزان شده و بزرگتر می شود. این چربی ها تولد را دفن یا پنهان می کنند. کاهش وزن و ورزش بیشتر، در نتیجه کاهش چربی شکم، وضعیت بدنی، قدرت و استقامت شما را در حین رابطه جنسی بهبود می بخشد و در عین حال اندازه بیضه های شما را درست نشان می دهد.

آلت تناسلی خود را با استفاده از ژل موضعی بزرگ کنید

یکی از راه های بزرگ کردن آلت تناسلی استفاده از ژل موضعی است. برای اینکه ژل بیشترین تاثیر را با قلم داشته باشد باید دقیقا طبق دستورالعمل استفاده شود. با این حال، ژل های موضعی تاثیر کمی بر بزرگ شدن آلت تناسلی دارند. علاوه بر این، آنها ممکن است مشکلاتی داشته باشند.

پمپ وکیوم برای بزرگ کردن آلت تناسلی

یکی از روش های محبوب برای درمان اختلال عملکرد عصبی استفاده از پمپ های خلاء است. این پمپ ها می توانند برای مدت کوتاهی آلت تناسلی را بزرگ کنند. البته استفاده زیاد از آن می تواند به بافت های الاستیک آلت تناسلی آسیب برساند و باعث شل شدن نعوظ شود.

در یک مطالعه، بهترین نتایج برای بزرگ کردن آلت تناسلی، زمانی بود که مردان سه بار در هفته از پمپ خلاء استفاده کردند. هر بار حدود 20 دقیقه. پس از یک دوره شش ماهه، 10 درصد از شرکت کنندگان افزایش طول آلت تناسلی خود را 0.3 سانتی متر تجربه کردند. شاید تعجب آور نباشد که میزان رضایت آنها تنها 30 درصد بود.

عملکرد پمپ خلاء به شرح زیر است:

آلت تناسلی خود را در سیلندر خالی قرار دهید و آن را با درپوش پمپ ببندید.

از پمپ باطری یا دستی برای آب بندی، جاروبرقی و خارج کردن هوا از پمپ استفاده کنید.

پس از چند دقیقه تکرار باید به نتیجه دلخواه برسید.

اگر مهر و موم به حفظ خلاء ادامه دهد، خون بیشتری به آلت تناسلی وارد می شود. تئوری این است که این خون اضافی طول آلت تناسلی را افزایش می دهد. با این حال، در استفاده طولانی مدت باید بسیار مراقب باشید. نگه داشتن آلت تناسلی به مدت طولانی می تواند به پایانه های عصبی و گردش خون آلت تناسلی آسیب برساند. در زیر نمونه ای از دستگاه پمپ خلاء را مشاهده می کنید.

دستگاه های کششی برای بزرگ کردن آلت تناسلی

این روش مبتنی بر استفاده از برانکارد، گشادکننده یا دستگاه کشش آلت تناسلی است. با استفاده از این ابزار می توان آلت تناسلی را به آرامی بلند کرد. در طی این فرآیند، آلت تناسلی کمی بلندتر از حد معمول خواهد بود، برخی مطالعات نشان می دهد که پوشیدن دستگاه برای چند ساعت در روز به مدت چندین ماه می تواند طول آلت تناسلی شما را افزایش دهد. در زیر می توانید تصویری از دستگاه را مشاهده کنید.

یک مطالعه نشان داد که پس از چهار ماه، شرکت‌کنندگانی که از دستگاه کششی استفاده می‌کردند، طول آلت تناسلی خود را 1.8 تا 3.1 سانتی‌متر افزایش دادند. با این حال، مطالعات دیگر نشان داده‌اند که منجر به افزایش طول آلت تناسلی در شرکت‌کنندگان نمی‌شود.

روش صحیح استفاده از این ابزارها به شرح زیر است:

لوله را دور ساقه قلم ببندید.

قلم را در انتهای دستگاه قرار دهید.

سر آلت تناسلی را در شکاف کنار دستگاه بگیرید.

انتهای لوله سیلیکونی را بگیرید و به آرامی آلت تناسلی را بکشید تا کشیده شود. اگر احساس درد کردید، روند را متوقف کنید.

نحوه انجام جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

یکی دیگر از روش های بزرگ کردن آلت تناسلی، جراحی است. با این حال، در هر صورت، این جراحی نباید به عنوان یک عمل زیبایی انجام شود، زیرا می تواند آسیب جدی به آلت تناسلی وارد کند و آن را از حالت طبیعی خارج کند. همچنین در برخی موارد اعمال جراحی می تواند باعث ناباروری فرد شود.

چاقی و جراحی های گسترده غیر ضروری هستند

در این روش پزشک مقداری از چربی بیمار را از قسمت گوشتی بدن می گیرد و به آلت تناسلی بیمار تزریق می کند. در برخی موارد، چربی تزریق شده به سادگی به بدن باز می گردد و اثر آن خنثی می شود. برای برخی دیگر، این روش می تواند باعث خم شدن آلت تناسلی یا نامتقارن آن در حین نعوظ شود. گزینه دیگر برای این نوع جراحی استفاده از ماده ای به نام آلودرم است. آلودرم بافت استریلی است که از لاشه به دست می آید. آلودرم عمدتاً برای درمان سوختگی و جراحی ترمیمی استفاده می شود.

جراحی لیفت و بزرگ کردن آلت تناسلی

یکی از رایج ترین روش های جراحی برای افزایش طول آلت تناسلی، بریدن رباط آویزان است. این بافت همبند آلت تناسلی را به استخوان کیسه بیضه متصل می کند و پس از برش، پوست از شکم به ساقه آلت تناسلی منتقل می شود. با انجام این عمل بیشتر آلت تناسلی در هنگام نعوظ آویزان می ماند. اگرچه ممکن است آلت تناسلی را نیم اینچ بزرگتر نشان دهد، اما در واقع طول کلی آن را تغییر نمی دهد.

با بریدن این رباط، آلت تناسلی در حین نعوظ نعوظ می شود. سایر عوارض می تواند شامل عفونت، جای زخم و از دست دادن عملکرد نعوظ یا احساس باشد.

تزریق برای افزایش سایز آلت تناسلی

مشابه ژل های آرایشی که معمولاً به لب ها، ابروها، چین و چروک ها، گونه ها و چانه تزریق می شود، برخی از پزشکان ممکن است این فیلرها را به آلت تناسلی تزریق کنند تا قطر آلت تناسلی را افزایش دهند. این پرکننده‌ها معمولاً حدود شش ماه یا بیشتر در بدن باقی می‌مانند و هیچ مطالعه‌ای مبنی بر دائمی بودن تزریق فیلر آلت تناسلی وجود ندارد. آلت تناسلی حاوی ماهیچه های صاف و حفره های زیادی است. اگر تزریق کامل نشود، ممکن است باعث تورم آلت شود.

ایمپلنت های بزرگ کننده آلت تناسلی

ایمپلنت‌هایی که در زیر پوست آلت تناسلی قرار می‌گیرند معمولاً برای درمان اختلال نعوظ و انحنای آلت تناسلی مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) استفاده از ایمپلنت‌ها را به عنوان بزرگ‌کردن آلت تناسلی در سال 2004 تأیید کرد. بررسی اثربخشی این روش جالب توجه است. نتایج. مردانی که تحت عمل جراحی قرار گرفتند 56 درصد افزایش در قطر آلت تناسلی را تجربه کردند و پس از دو سال، 81 درصد سطح رضایت "بالا" یا "بسیار بالا" را گزارش کردند.

به گزارش یورونیوز، یک اورولوژیست ایرانی-آمریکایی می خواهد در یک رویداد مشترک میل جنسی را با ایمپلنت افزایش دهد. این روش که به بزرگ کردن سینه با پنوما معروف است، ماده ای سیلیکونی است که زیر پوست سینه قرار می گیرد و باعث افزایش سایز سینه می شود. انتقال پنوما به صورت سرپایی انجام می شود و حدود 45 تا 60 دقیقه طول خواهد کشید. این روش برای برخی افراد راضی کننده نیست و برخی گفته اند که نمی خواهند پس از انجام این روش کمتر و بیشتر خم شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.