پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی از نظر ایران موجو

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی از نظر ایران موجو

۱۹۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

بازی‌های موبایلی با پیشرفت صنعت‌ بازی‌سازی و سخت‌افزار موبایل‌ها در سال‌های اخیر، طرفدارهای بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. این بازی‌ها در سبک‌های مختلف مانند شوتر، ماجراجویی، استراتژی و سبک‌های دیگر ساخته می‌شوند؛ در این میان بازی‌های شوتر از طرفدار‌های بسیار بیش‌تری بهره‌مند هستند.

در این گزارش از ایران موجو، به بررسی پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی پرداخته‌ایم. ایران موجو براساس عوامل مختلف، پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی را انتخاب کرده و در این گزارش آن‌ها را معرفی می‌کند.

بهترین بازی‌های موبایلی چه ویژگی‌هایی دارند؟

  1. گیم‌پلی جذاب: از مهم‌ترین عوامل پرطرفدار بودن یک بازی، گیم‌پلی جذاب آن است که بازیکن را درگیر بازی می‌کند.
  2. کنترل خلاقانه: عامل دیگر محبوبیت بازی‌ها، کنترلر‌های خلاقانه، بهینه‌ برای موبایل و در عین حال آسان ‌آن‌ها است.
  3. سیستم پیشرفته: بازی‌هایی که دارای یک سیستم پیشرفت هستند و جوایزی را در مسیر پیشرفت به بازیکنان می‌دهند، طرفدارهای بیش‌تری پیدا می‌کنند.
  4. گرافیک جذاب: از مهم‌ترین عوامل، گرافیک بازی است؛ گرافیک بازی براساس سبک و داستان آن می‌تواند متفاوت باشد. بازی‌ای بهتر است که در عین داشتن گرافیک بالا، برای موبایل و سخت‌افزار آن بهینه باشد.
  5. دریافت آپدیت: هر برنامه‌ای ممکن است در طول زمان دچار ایراداتی شود؛ از این رو یک بازی خوب باید به شکل منظم آپدیت‌هایی حداقل برای حل مشکلات دریافت کند.

پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی، حتما باید این ویژگی‌ها و ویژگی‌های دیگری را داشته باشند. ایران موجو با تحلیل انبوه داده‌ها و اطلاعات در مورد بازی‌های موبایلی، اعم از نظرات کاربران در سایت ایران موجو و استورهای مختلف، استقبال کاربران از بلاگ ایران موجو، گروه‌های طرفداران هر بازی و خریدهای مشتریان، این گزارش را در مورد پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی تهیه کرده است. در ادامه پرطرفدارترین بازی‌های موبایل را براساس نظرات کاربران ایران موجو، معرفی می‌کنیم.

پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی از نظر کاربران ایران موجو

  • کالاف دیوتی موبایل
  • پابجی موبایل
  • فری فایر
  • کلش اف کلنز
  • کلش رویال
  • FC 24

طبق تحلیل‌های ایران موجو، بازی‌های لیست بالا پرطرفدارترین بازی‌ها قرار می‌گیرند، در ادامه هر یک از این بازی‌ها را معرفی می‌کنیم.

کالاف دیوتی موبایل، جنگی هیجان‌انگیز در جیب شما

کالاف دیوتی موبایل، توسط شرکت بازی‌سازی اکتیویژن منتشر شده است. کالاف دیوتی یک انقلاب در بازی‌های شوتر و FPS به وجود آورد. از زمان انتشار آن در سال ۲۰۱۹، کاربران بسیار زیادی فقط به خاطر این بازی وارد دنیای بازی‌های موبایلی شده و میلیون‌ها نفر آن را نصب کردند.

 

به طور کلی نمی‌توان نسبت به گیم پلی کالاف دیوتی ایرادی گرفت؛ جنگ‌ها و کاراکترها واقع‌گرایانه و طراحی صوتی بازی بدون هرگونه ایرادی است. با این حال همین مورد تبدیل به یک عیب برای بازی شده است؛ چرا که گرافیک بسیار بالای آن، اجرای آن را برای اکثر موبایل‌ها دشوار و چالش‌برانگیز می‌کند.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های کالاف دیوتی، حالت بتل رویال آن است. در بتل رویال بازیکنان به شکل تیمی یا انفرادی به نبرد با یک‌دیگر می‌روند. شما در بتل رویال باید منابع و سلاح‌ها را جست‌وجو کنید، با دشمنانتان وارد مبارزه شوید و در نهایت آخرین نفر یا تیمی باشید که زنده می‌مانید.

سیستم پیشرفت بازی نیز همانند اکثر جنبه‌های آن، کیفیت بالایی دارد. سطوح مختلفی در بازی در کنار بتل پس، باعث شده‌اند تا پیشرفت در بازی با جوایز متعددی همراه باشند. سی پی کالاف نیز معرفی شده است تا بتوانید آیتم‌های دلخواهتان را از فروشگاه بازی خریداری کنید.

پابجی موبایل؛ هیجان نبرد برای بقا

پابجی موبایل که یکی از پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی است، نسخه‌ای مخصوص موبایل از بازی پابجی بتل‌گراندز است. این بازی توسط استودیو Tencent منتشر شده و دارای طرفداران بسیار زیادی است. میزان دانلود پابجی به طور کلی تا سال ۲۰۲۴، نزدیک به ۴.۵ میلیارد بار بوده است که رکوردی برای بازی‌های موبایلی است.

 

پابجی موبایل یک بتل رویال است؛ شما در آن به همراه ۹۹ بازیکن دیگر، وارد یک منطقه می‌شوید. شما باید با جست‌وجوی سلاح‌ها و منابع، تله گذاشتن برای دشمنان، کشتن یا درنهایت فرار از دست آن‌ها، بقای خودتان را تضمین کند. آخرین نفری که از ۱۰۰ نفر زنده بماند، برنده بازی خواهد شد.

پابجی موبایل که نسخه موبایلی یک بازی معرفی شده برای کنسول است، گرافیک نسبتا بالا و جذابی دارد؛ از این رو ممکن است اجرای آن برای موبایل‌های قدیمی دشوار باشد. به همین علت یک نسخه سبک‌تر از آن به نام PUBG Lite معرفی شد تا موبایل‌های قدیمی‌تر هم بتوانند آن را اجرا کنند.

پابجی موبایل همانند اکثر بازی‌های شوتر، دارای یک سیستم خرید درون‌برنامه‌ای است که شما در آن می‌توانید با یوسی پابجی، آیتم‌های دلخواهتان را از استور بازی خریداری کنید. این قابلیت باعث شده است تا پیشرفت در بازی و لذت بردن از آن بسیار راحت‌تر باشد.

میدان جنگ فری فایر: آتش بازی برای زنده ماندن

فری فایر سومین بازی موبایلی محبوب در سبک شوتر است که بسیاری آن را شبیه به پابجی می‌دانند. این بازی هم طرفداران خاص خودش را دارد و از ویژگی‌های خاص آن، می‌توان به کاراکترهای آن اشاره کرد. شما می‌توانید از بین کاراکترهای بسیار زیادی انتخاب کنید که ممکن است حتی آن‌ها را در بازی‌های دیگر هم دیده باشید.

 

شما در بتل رویال یا حالت کلاسیک فری فایر، باید در یک جمع ۵۰ نفره، آخرین نفری باشید که زنده می‌مانید. فری فایر مپ‌های مختلفی دارد که تنوع بازی را افزایش می‌دهند.

گرافیک فری فایر در مقایسه با کالاف دیوتی و پابجی، سبک‌تر بوده و در نتیجه اجرای آن روی موبایل‌های مختلف راحت‌تر است. گیم‌پلی آن نیز تفاوت‌های خاص خودش را با بازی‌های شوتر دیگر دارد که فقط با بازی کردن می‌توانید متوجهشان شوید. فری فایر هم مانند بازی‌های دیگر، جم فری فایر را معرفی کرده است تا بتوانید راحت‌تر پیشرفت کرده و آیتم‌های مدنظرتان را خریداری کنید.

استراتژی و شجاعت در کلش اف کلنز

یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی، کلش آف کلنز است. کلش اف کلنز توسط شرکت سوپرسل ساخته و منتشر شده و بیش از یک دهه است که جایگاه خودش را در بین طرفداران حفظ کرده است.

 

کلش اف کلنز داستان قبایل مختلفی را روایت می‌کند که با حمله به یک‌دیگر و دفاع در برابر حملات، ‌ بقای خودشان را تضمین می‌کنند. شما هم باید قبیله‌ای برای خودتان بسازید و در نبردهای مختلف شرکت کنید.

گیم پلی کلش اف کلنز بیش از هر چیزی به استراتژی مربوط است؛ شما با یک استراتژی خوب، می‌توانید بر تمام دشمنان خود پیروز شوید. قبیله شما با یک کلبه کوچک و چند سرباز شروع شده و می‌توانید آن را به یک قلعه با انواع سربازها و سیستم‌های دفاعی تبدیل کنید. با داشتن جم کلش اف کلنز، کار شما در مسیر پر پیچ و خم پیشرفت، بسیار آسان‌تر خواهد بود.

کلش رویال: جدال تاج و تخت

کلش رویال، بازی دیگر سوپرسل است که از کاراکترهای دوست‌داشتنی کلش اف کلنز در آن استفاده شده است. کلش رویال از پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی در سبک استراتژیک است که از زمان معرفی شدنش رکوردهای مختلفی را شکسته است.

 

کلش رویال یک بازی استراتژی اما به سبک کارتی است؛ هر بازیکن باید ۸ کارت را از بین تعداد زیاد کارت‌ها انتخاب کرده و ارتش خودش را بچیند. هر کارت دارای یک شخصیت و یک ویژگی از بازی کلش آف کلنز است اما شخصیت‌های منحصر به فرد کلش رویال نیز در بینشان وجود دارد.

مبارزه به این شکل است که شما باید کارت‌های خودتان را بازی کنید و بتوانید تاورها یا قلعه‌های دشمن را از بین ببرید. در این میان باید در مقابل حمله دشمن هم دفاع کنید. برای ارتقای کارت‌ها و خریدهای درون‌برنامه‌ای باید از جم کلش رویال بهره بگیرید.

FC 24 تاکتیک‌های برتر، رقابت‌های نفس‌گیر

طرفداران فوتبال و بازی‌های ورزشی، نگران نباشید. بازی FC 24 که پیش‌تر با نام فیفا هم شناخته می‌شد، توانسته است راه خودش را به لیست پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی باز کند. اف ‌سی ۲۴ همان بازی فیفا هست که توسط EA Sports با یک نام جدید منتشر شده است.

این بازی تجربه فوتبال و رقابت‌های آن را روی موبایل به شما ارائه می‌دهد. تا قبل از این، اکثر گیمرها فوتبال را روی کنسول تجربه می‌کردند اما معرفی این بازی باعث شد تا گیمرهای موبایل هم بتوانند از هیجان فوتبال روی موبایل خود لذت ببرند. پوینت اف سی 24 هم پیشرفت سریع‌تر شما در بازی را تضمین می‌کند.

بازی‌های شوتری صدر جدول بازی‌های موبایلی

قطعا برایتان سوال است که کدام یک از بازی‌های معرفی‌شده، بیش‌ترین طرفدار را به خود اختصاص داده است. طبق اطلاعاتی که ایران موجو تحلیل کرده و نظرسنجی‌ها از کاربران مختلف، بازی‌های شوتری پرطرفدار‌ترین بازی‌های موبایلی هستند. محبوبیت این بازی‌ها مخصوصا در سال‌های اخیر رشد بسیار زیادی داشته و پرچم‌دار این بازی‌ها، کالاف دیوتی موبایل است. کالاف دیوتی پرطرفدارترین بازی موبایلی است.

به نظر شما جذابترین بازی موبایلی جهان چیست؟

ایران موجو این گزارش را با بررسی داده ها و نظرات کاربران مختلف آماده و پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی را به شما معرفی کرد. شما هم می‌توانید نظر خودتان را راجع به این مقاله یا راجع‌ به بازی‌های موبایلی به ما بگویید. به نظر شما بهترین بازی موبایلی کدام است؟ آیا با گزارش ایران موجو موافق هستید؟ به نظرتان جای کدام بازی موبایلی در این گزارش خالی است؟ نظر خودتان را بنویسید تا بتوانیم گزارش‌هایی بهتر و دقیق‌تر برایتان فراهم کنیم.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.