طراحی غرفه نمایشگاهی

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

طراحی غرفه نمایشگاهی

۵۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


مهمترین مراحل پیگیری قسمت نجاری غرفه نمایشگاه به شرح زیر می باشد.

اجرای صحیح ابعاد سازه در کف غرفه نمایشگاه.

مونتاژ سازه باید مرتب و بدون مشکل باشد و درزها و شکاف ها به حداقل برسد.

تراز بودن سازه ها در این مرحله بسیار حائز اهمیت است، زیرا پس از مونتاژ و تثبیت، تغییر حالت اجزای در معرض آسیب باعث آسیب به کل سازه می شود.

بررسی استحکام اتصال غرفه نمایشگاهی.

ترمیم دیوار غرفه نمایشگاهی به گونه ای که اصلاً حرکت نکند و باعث ایجاد ترک در اتصالات و تلویزیون و همچنین ناپایداری دیوار شود، از مهمترین تخلفات فنی و جریمه است.

زمان شروع و اتمام این مرحله بسیار مهم است.

در این مرحله مسئول تامین برق و روشنایی کیوسک می تواند مراحل اتصال و سوراخ کاری لازم را برای نصب المان های روشنایی به طور همزمان و با هماهنگی تیم نجاری دست اندرکار ساخت کیوسک انجام دهد.

تزیین دور غرفه (این مرحله برای یکنواختی و یکنواختی غرفه ها انجام می شود. غرفه های بلند باید پشت غرفه را به رنگی یکدست و صاف رنگ آمیزی کنند).

نکاتی که در مرحله نجاری غرفه نمایشگاه باید به آن توجه کنیم این است که گاهی اوقات به دلیل ناهمواری کف سالن و زیرساخت های نامناسب نمی توان تمام مسیرهای غرفه را به طور کامل تخریب کرد، این مطلب را با کمک تیم نجاری بخوانید. نشان دادن جوش ها در منزل و با این موارد بهتر است ساخت نمایشگاه را همزمان و با همکاری به مدیر انبار و تیم نجاری سپرد تا افراد به طور مستمر بررسی کنند تا مشکلی در کار پیش نیاید و این باعث می شود. گروه نجاران غربی به دردسر افتادند زیرا. اگر در کار در این مواقع مشکل دارید، به خصوص و همیشه در زمینه ساخت یک نمایشگاه، اگر مجبور باشید طرح را دوباره تقسیم کنید و در قسمت نمایشگاه ساخت و ساز به هم بدوزید، کار مدیر شما را کند می کند. تیم و به شما اجازه می دهد در صورت لزوم از برنامه خود عقب بیفتید، آنها می توانند قطعات و تجهیزات نمایشگر را تعمیر و تحویل دهند

قیمت غرفه سازی - قیمت غرفه سازی - قیمت ساخت غرفه نمایشگاهی

رنگ و رنگ

پس از اتمام مرحله نجاری فضای نمایشگاه و ساخت فضای نمایشگاهی، نقاشی به روش زیر آغاز شد.

گچ کاری و رفع درزهای نجار سازه

مالاورک

لایه کاری

تاچ

شن و ماسه کار

قسمت دوم نقاشی

رنگ آمیزی غرفه (این مرحله نیاز به حضور نماینده غرفه دار برای تهیه و انتخاب رنگ دارد).

تیم نقاشی غرفه همانطور که قبلا هم اشاره کردیم بهتر است پس از اتمام ساخت محل نمایشگاه یعنی پس از اتمام سازه غرفه و نصب سایت در محیط غرفه حضور یافته و سپس انجام مراحل مربوط به نقاشی غرفه نمایشگاه چیزی است که با سلایق مختلف تیم نقاشی غرفه مشترک است و آن همه در ابتدای کار و در همان زمان است. مرحله اول ساخت غرفه نمایشگاهی، خود را بپوشید اگر تیم نقاشی نمایشگاهی تیمی باشد برای حرفه ای بودن قطعا رنگ های خود را بر اساس الهام از طرح غرفه نمایشگاهی که به آنها داده شده است آماده می کنند. مرحله طراحی غرفه و تیم طراحی نمایشگاه، تا بتوانند به راحتی به نتایج پایان کار برسند - از رنگ استفاده کنند، سپس بعد از انجام کلیه مراحل کار تیم غرفه سازی تکمیل شد یعنی تیم نجاری و مرحله سوراخکاری و برش و کنده کاری، گروه برق کار را تکمیل می کند و در واقع سطح اتاق را رنگ می کند و بعد از اینکه نقاش تمام کارهای غرفه یعنی نصب پوسترها و شماره های جعبه ها و هالوژن ها و تمامی نوشته های تیم برق و خودکار در حین سیم کشی و پایان کار خود، نقاشی تیم نمایشگاهی مجدداً به لکه گیری و تکمیل کار ادامه می دهد و سر کار می آورد.

عموما تیم نقاشی غرفه نمایشگاهی آخرین تیم و آخرین افرادی هستند که غرفه را ترک کرده و کار را به تیم نظافت و طراحی غرفه کارفرمای تیم غرفه سازی نمایشگاه تحویل می دهند.

غرفه سازی نمایشگاه تهران - غرفه سازی در تهران

نصب و نظافت و تجهیزات

نجاری: نصب آب بندی روی لایت باکس و نصب قفل و غیره و در صورت لزوم نصب پانل در اطراف کف ساختمان.

رنگ آمیزی:

تمامی لکه ها و ترک های احتمالی را پس از نصب پرینت ها و نوارها در کف سازه رفع کنید

تحویل تمام رنگ های استفاده شده در ترکیب

تکنسین برق.

نصب منابع هالوژن و نور

اتصال و اتصال را بررسی کنید و تمام شاخه های روشنایی را بردارید

نصب استیکر: نصب استیکر شامل چاپ کاغذ است.

این مرحله بسته به تجربه مدیر غرفه نمایشگاه و تیم نمایشگاه می تواند به عنوان یکی از مراحل میانی کار انجام شود. در واقع می توان گفت که این فاز می تواند از ابتدا توسط فاز طراحی غرفه نمایشگاهی و طراح غرفه برنامه ریزی شود. پایان همه کارها و آخرین کار نصب تبلت پایلوت و چاپ کاغذ است.

تمیز کردن قایق

در واقع اگر بخواهیم در حین ساخت غرفه نمایشگاهی این مشکل را حل کنیم، می توان نتیجه گرفت که کار غرفه نمایشگاهی توسط تیم نظافت غرفه نمایشگاهی تکمیل شده و به مدیر غرفه یا ساخت و ساز تحویل داده می شود. از غرفه ناظر غرفه را به غرفه‌دار تحویل می‌دهد و سپس مدیر غرفه‌سازی تمامی موارد مربوط به غرفه‌سازی را بررسی کرده، کار را تکمیل و به خریدار تحویل می‌دهد.

سازماندهی و نظافت نهایی تجهیزات کابین

در حین یا پس از نظافت فضای نمایشگاه، چیدمان میز و صندلی و تجهیزات در فضای نمایشگاه معمولاً توسط افراد یا تیم هایی که تجهیزات نمایشگاهی را اجاره می دهند و خارج از محل کار، تیم ساخت فضای نمایشگاهی یا به عنوان تیم ساخت غرفه نمایشگاهی انجام می شود. . باز هم تیم طراحی غرفه می تواند در حین طراحی غرفه نمایشگاه کاری برای تسریع در این کار و تکمیل سایر کارها انجام دهد، اما بهتر است در انتها وسایل را مرتب کنید. مراحل کار باید عاری از کثیفی و گرد و غبار باشد سپس وسایل را چیده و در غرفه نمایشگاه قرار دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.